Voi ei! Huomenna pitäisi mennä töihin!
Siellä sitä taas on koronaperäkettä pyörimässä ympäriinsä ja kaikkea muutakin. Kaikenlaiset lokamarraskuun pakolliset puskee päälle. Ahistaa!
Kommentit (19)
Mikä on koronaperäke?
Onneksi työttömällä ei ole moisia huolia.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänpäs! Ja lunta valkoisena maassa täällä pohjanmaalla
Kivat sinne! :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koronaperäke?
Ei se työttömyys koronalta suojaa.
Kyllä mieluummin ottaisin lumen kuin ahdistavan työhön menon. Lumi tuo positiivista valoa.
Joo, ahdistaa. Kaikki mun 140 teini-ikäistä oppilasta on lomailleet siellä sun täällä ja kokoontuvat luokkaani niistämään nenää. Maskipakkoa tai -suositusta ei yläkoulussa ole. Tapaan töissä yhdessä päivässä 80-120 nuorta lähietäisyydeltä aina 45-90 minuutin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ahdistaa. Kaikki mun 140 teini-ikäistä oppilasta on lomailleet siellä sun täällä ja kokoontuvat luokkaani niistämään nenää. Maskipakkoa tai -suositusta ei yläkoulussa ole. Tapaan töissä yhdessä päivässä 80-120 nuorta lähietäisyydeltä aina 45-90 minuutin ajan.
Sama täällä. Väkeä on vieläkin enemmän ruokailutilanteissa. Ja raas tulee joku ”olin lomalla Kreetalla”, kuten kesän jälkeen.
Työnteko on erseestä. Kaikki vaan pummille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koronaperäke?
Ei se työttömyys koronalta suojaa.
No kyllä se ainakin riskiä pienentää kun ei tarvitse olla siinä määrin ihmisten kanssa tekemisissä. Kaupassa käyminen on ainoa pakollinen meno mulle.
Hyyyiii viit.....! Huomenna tosiaan pitää mennä töihin. Alan jo odottaa kesäkuuta kun työt loppuu.
Koronaperä! Leviääkö se myös takapäästä? 😂
No, muutaman päivän kun jaksaa puurtaa niin taas on viikonloppu.
Joku pieras - apua, varokaa koronaaaaa!! 💨
Sama juttu. Sunnuntai meni aina pilalle koska työt. Nyt työttömänä ja ei huolia.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Sunnuntai meni aina pilalle koska työt. Nyt työttömänä ja ei huolia.
Kaljaa on mukavin kitata sunnuntaina kun saa nauttia vapaudesta. Nyt on sekin mennyttä pitkäksi aikaa. #itun työt.
Ahistaa kyllä. Korona-ahdistuksen takia ei saa jäädä sairauslomalle. Niin luki tiedotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa kyllä. Korona-ahdistuksen takia ei saa jäädä sairauslomalle. Niin luki tiedotteessa.
Tokihan talviunien mukaiset lomat myönnetään. Alkaakin olla nukkumaan meno aika.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tehokkaasti kyllä kierrät luokkaa, jos onnistut pääsemään niiden kaikkien kanssa lähietäisyydelle.
Tänäänpäs! Ja lunta valkoisena maassa täällä pohjanmaalla