Parisuhde-asiaa. Kuinka usein olet miettinyt että tästä ei tule mitään?
Havahduin sellaiseen asiaan että mulle tulee useita kertoja viikossa tunne että se oli tässä. Ei tästä tule enää mitään. Silloin mies on sanonut taikka käyttäytynyt minua kohtaan melko ikävällä tavalla. Kuitenkin saman päivän aikana voinkin taas ajatella että kyllä se tästä. Nythän mies olikin ihan ok kun on paremmalla tuulella. Ihan järjetöntä tunteiden vuoristorataa! Yhteisiä vuosia takana yli 20. Toki ns.hyviäkin kausia on ollut mutta nyt niitä ikäviä fiiliksiä on liian usein? Miten teillä muilla?
Kommentit (4)
20 vuottaa takana ja en vielä kertaakaan ;)
Kumpikin saa myös omaa aikaa ja käy esim mökillä itsekseen latautumassa, yleensä sieltä soittaa jo toisena iltana kotiin ja puhutaan puhelimessa pitkään.
Tuttua. Olen koko ajan välillä kaivannut omaa rauhallista soppea esim. omaa huonetta, jossa voi olla hiljaisuudessa lukemassa jotain mieleistä kirjaa tai keskittyä tekstiilitöihin. Toisen on ollut nähtävästi vaikea ymmärtää sitä. Välillä ollaan käyty lyhyillä reissuilla eri aikaan niin, että toinen on saanut ikään kuin omaa lomaa. Mutta kyllä kumpikin tarvitsisi kotona oman tilan.
Kertooko eron miettiminen jotain parisuhteen tilasta vai onko luonnollista ajatella välillä ettei enää jaksaisi kun on pidemmästä suhteesta kyse?
Varmaan satoja kertoja kymmenen vuoden aikana. Olen tunteiltani ailahteleva. Onneksi olen myös sitoutuvaa tyyppiä ja erittäin sisukas.