Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanan miehen kommentit

Vierailija
18.10.2020 |

Vuoden verran seurustellut ja mies on huomaavainen ja hellä, mutta välillä sanoo kommentteja mitkä loukkaa. Esim jotkut housut saa vyötärön näyttämään pömpöltä tms. että "nuo housut ei sovi" ja sitte kun vaihdan housut toisiin niin "sopii oikeen helvetin hyvin". Ja normaalipainoinen ja sopusuhtainen kroppa mulla kaikinpuolin ja nätiksi aina sanottu. Onko tuollainen arvostelu ja kommentointi normaalia mikä kuuluu asiaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaihtaisi vaatteita miehen sanomisista... ...ajan kulussa äkseeraa kaikkia muitakin asioita.

Juokse!

Vierailija
2/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saman sanoisi sun paras kaveri niin toteaisit, että joo niinpä! paras vaihtaa! Mies nyt vaan menee kaverialuelle ja kommentoi miehille epätyypilliseen tapaan vaatteitasi. Se, että häntä ylipäätään kiinnostaa perehtyä jonkun vaatteen istuvuuteen päälläsi on täysin ihme, koska yleensä miehiä ei vähääkään kiinnosta missä perunasäkissä kuljet

Vierailija
4/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan normaalia, mutta tekee sen sinun parhaaksesi, ilman kettuilua

mies52v

Vierailija
5/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tärkeää naisen ulkoinen olemus. Ennen kuin joku nainen tulee tänne trollaamaan että "onko mies itse täydellinen" niin pidetään mielessä että vatsan pömpötys ja vaatteet on asioita joihin voi vaikuttaa.

Vierailija
6/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaihtaisi vaatteita miehen sanomisista... ...ajan kulussa äkseeraa kaikkia muitakin asioita.

Juokse!

Tää on käyny mielessä

Vierailija
7/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tärkeää naisen ulkoinen olemus. Ennen kuin joku nainen tulee tänne trollaamaan että "onko mies itse täydellinen" niin pidetään mielessä että vatsan pömpötys ja vaatteet on asioita joihin voi vaikuttaa.

Niin, mies ei käskenyt lahduttaa vaan huomautti, että vaate ei istu. Se, että ap laittoi huonosti istuvan vaatteen päälle ja oli lähdössä makkarat vilkkuen baanalle ei kerro muusta kuin että ap:lla ei ehkä ole niin paljon esteettistä silmää kuin miehellä. Ei sellaista ihmistä ole tehtykään mikä ei näyttäisi epäedulliselta väärän kokoisissa tai huonosti istuvissa vaatteissa.

Vierailija
8/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies ei käskenyt lahduttaa vaan huomautti, että vaate ei istu. Se, että ap laittoi huonosti istuvan vaatteen päälle ja oli lähdössä makkarat vilkkuen baanalle ei kerro muusta kuin että ap:lla ei ehkä ole niin paljon esteettistä silmää kuin miehellä. Ei sellaista ihmistä ole tehtykään mikä ei näyttäisi epäedulliselta väärän kokoisissa tai huonosti istuvissa vaatteissa.

Ei oltu lähdössä baanalle ja toiseksi ei löydy makkaroita ja esteettistä silmää löytyy olen ollu muotiliikkeessä töissäkin ja vaatekaappi kunnossa toisin kuin miehelläni