Jos näet naapurin alkossa, yritätkö lymyillä näkymättömänä hyllyjen välissä?
Kommentit (11)
Moikkaan tietty. Sen verran hyvät naapureihin, että voin myös kysyä mitä kannattaisi ostaa...
En käy Alkossa mutta voisin kyllä nähdä naapurini Alkossa, ollessani viereisen kaupan kassalla. Silloin voisin kyllä moikata ja nyökytellä päätäni tietäväisen näköisenä.
En ymmärrä kysymystä.
Millainen spurgu pitää olla, että alkoholin ostaminen hävettää?
Ei ihme, että tässä maassa on niin paljon juoppoja.
Moikkaan toki. Minulla ei ole alkoholiongelmaa, ei tarvitse piilotella.
Kauppa se on siinä missä muutkin ja tietääkseni myös täysin laillinen. Kävin tänään hakemassa pullon viskiä ja jos olisi naapuri tullut vastaan niin varmasti olisin moikannut.
Moikkaan tietenkin.
Voidaan jutellakin lempiviineistä ja spontaanisti kutsua naapurit illalliselle tms.(Tosin ovat tainneet useammin kutsua meidät kuin me heidät, mutta aikahan tuon voi muottaa...?)
En lymyile missään, vaan menen heti rohkeasti kertomaan, että kuulun av-mammoihin ja me käytämme viiniä vain ja ainoastaan kastikkeen teossa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:30"]
En lymyile missään, vaan menen heti rohkeasti kertomaan, että kuulun av-mammoihin ja me käytämme viiniä vain ja ainoastaan kastikkeen teossa.
[/quote]
Niin, ja lisäisin, että koiramme tekee kastikkeet.
Vaikka mä olen alkoholiongelmainen, niin silti en yrittäisi piiloutua...
Varmasti moikkaisin. Enemmän mua kiusaa myyjän katse. Oon ihan varma, että se tuomitsee mun ostokset. Taitaapa olla vainoharhaa.