Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko muut samanlaisia tekstarisählääjiä? Olen lähettänyt monta kertaa viestin

Vierailija
18.01.2014 |

väärään numeroon. Tosiaankin sellaisen viestin jota ei olisi saanut lähettää kyseiselle tyypille. Samoin on käynyt sähköpostin kanssa, kun on pitänyt välittää viesti saatteella. Meni sopimattoman kommentin kanssa alkuperäiselle lähettäjälle. Sama/samantapainen nimi ja kiire......

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kerran viestin sille jota viesti käsitteli.. Ei kiva.

Vierailija
2/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tarkempi. Häirinköinti on kriminalisoitu nykyään. Minua ainakin sieppaisi, jos joku urpo lähettäisi minulle puutaheinää viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt myös kuten kakkoselle. Tosin pystyin selittämään asian toisin kuin se oli tarkoitettu, oli yksi viesti keskustelusta toisen henkilön kanssa.

Vierailija
4/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:14"]

Kannattaa olla tarkempi. Häirinköinti on kriminalisoitu nykyään. Minua ainakin sieppaisi, jos joku urpo lähettäisi minulle puutaheinää viestejä.

[/quote]

No "häiriköintiin" kyllä liittyy tahallisuus ja toistuvuus, eikä sitä lasketa minkään maailman häiriköinniksi, että lähettää viestin vahingossa väärään osoitteeseen...

Tai voihan sitä toki kokeilla tehdä rikosilmoituksen vaikka siitä, että joku ihminen soittaa väärään numeroon. Yksi hullu tuttava yritti ;)

Vierailija
5/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekstarisählääjä, mutta en kyllä muutenkaan lähettele sellaisia viestejä, joista joku saattaisi loukkaantua. Koskaan en viestittele toisista ihmisistä, ellei kyse satu olemaan jostain neutraalista jutusta, esim. "tavataan Maijan kanssa kaupungilla. Tuletko mukaan?"

Ihan oikein niille, jotka puhuvat pahaa toisista, jos joutuvat häpeämään omia viestejään.

Vierailija
6/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up