Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit 40v tekisitkö toisen lapsen jos

Vierailija
18.01.2014 |

et tietäisi miten taloutesi tulee menemään lähi vuosina? Halu toiseen lapseen olisi kova.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä en haluis olla keski-ikäisenä siinä tilanteessa, että lasken senttejä saadakseni lapsille ruokaa ja joutuisin tinkimään kaikista mukavuuksista ja extrasta.

Vierailija
2/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tein lapset jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein neljännen lapsen 40 v. En tiennyt tulevasta ja ennustaminenkin olis mennyt poskelleen.

Vierailija
4/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on niin iskostettu tällä palstalla, että lapsen jättäminen ainokaiseksi on itsekäs teko, joten toki yrittäisin lasta, jos silloin 40-vuotiaana siihen mahdollisuuteni olisi. tokikaan en usko, että näistä sisaruksista sitten kahdenkymmenen vuoden ikäerolla seuraa olisi toisille,mutta voisivat sitten hoitaa yhdessä hautajaiseni, eikä ainokaiseni tarvitsisi tehdä sitä yksin, kuten olen senkin täältä oppinut.

Vierailija
5/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 16:43"]

Minuun on niin iskostettu tällä palstalla, että lapsen jättäminen ainokaiseksi on itsekäs teko, joten toki yrittäisin lasta, jos silloin 40-vuotiaana siihen mahdollisuuteni olisi. tokikaan en usko, että näistä sisaruksista sitten kahdenkymmenen vuoden ikäerolla seuraa olisi toisille,mutta voisivat sitten hoitaa yhdessä hautajaiseni, eikä ainokaiseni tarvitsisi tehdä sitä yksin, kuten olen senkin täältä oppinut.

[/quote]

No minun ainokaiseni on vasta 5v eli ei niin kovin iso ikäero heillä olisi. Harmittaa vaan kun tuota talouspuolta ei tiedä eteenpäin.

Vierailija
6/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lasta missään tapauksessa 40 vuotiaana.

Olen nyt 43v ja lapseni ovat 10v, 11v, ja 13v.  Sinusta en tiedä, mutta minä haluan rauhoittaa elämäni keski-iässä vauvoilta.

Vierailija
7/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lasta missään tapauksessa epävarmaan taloustilanteeseen.

Vierailija
8/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:07"]

En tekisi lasta missään tapauksessa epävarmaan taloustilanteeseen.

[/quote]

Niin surettaa vaan kun lapsi ei saa sisarusta kun aikaa odotteluun ei tässä iässä ole.

Vierailija
9/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu kuinka epävarmasta taloudesta on kyse. Tein toisen lapsen 42 v. epävarmaan taloustilanteeseen ja lapsi aloitti päiväkodissa heti kun täytti 10 kk. Ei kaduta.

Vierailija
10/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Ei taloustilanteesta koskaan voi tietää varmaksi. Meillä piti olla varma taloustilanne vuosi sitten, kesällä tilanne äkisti muuttui huonommaksi ja hyvin epävarmaksi, sitten vähäksi aikaa vähän varmemmaksi, vaikkei kovin hyväksi. Nyt taas näyttää paljon paremmalta, vaikkei mitenkään varmalta. Ei sitä oikeasti voi koskaan varmaksi tietää ja juuri kun luulee tietävänsä, tilanne kääntyykin yllättäen toisin.

Vierailija
11/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 ja tekisin varmaan. Mulla kynnyskysymys olisi se, jaksaisinko hoitaa eli en. Mutta aina sitä jotenkin selviää rahallisesti.

Vierailija
12/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin nelikymppisenä lapsen, niin menisin adoptiojonoon ja adoptoisin hieman vanhemman lapsen, reippaasti kouluikäisen.

Vauvaa tai leikki-ikäistä en adoptoisi, enkä yrittäisi enää saada biologista lasta.

Vierailija
13/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jos haluaisin. Mitä sitä täällä kyselemään? Kadut myöhemmin jos uskot mitä muut sanoo.

Vierailija
14/14 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tarjoaisi hyvää kotia vanhemmalle lapselle joka odottaa rakastavia vanhempia jossakin?