Apua sims freeplay
Mistä löydän lehtiä? Siis mun pitäis saada joku ihmeen vauvalehti.
Kommentit (30)
Tääl on nytte aika paljon kysymyksii nii mä nyt vähän vastailen:
"Miten pääsee uudelle levelille?": tee juttui joista saa XP:tä esim viljelystä saa aika hyvin.
"Miten saa lapsen?(Simsissä ,ei oikeesti...)":
Mee "Active tasks" hommaan, missä on tehtäviä sulle:
Pitää tehä 2 "Quest"tiä eli tommonen joku tehtävä missä ensimmäisessä pitää tehä kahen simssin välille suhde ja se siis kertoo sulle koko ajan mitä pitää tehä mut niin...sun pitää koko ajan laittaa "Be romantic" ja sit ku ne on yhes (Partner) nii sit siin on se "Propose marriage" nii siitä vaan painat ja toinen sit kosii toista. Jos se toinen sanoo joo niin ne on sit naimisissa.
Sit ku sä oot suorittanu sen tehtävän niin sen tilalle tulee uus. Eli se mis pitää tehä lapsi. Ja siis pitää ostaa sieltä kaupungista "Children store" mistä sitten saa ostettua kehdon sinne sun naimisissa olevien simssien kämppään. Siitä kehdosta sitte painat ja siin tulee se et sä voit tehä lapsen ja 24 h jälkeen sul pitäis olla se :)
Teidän pitää tehdä tehtäviä eteenpäin!!
Mitenkäs kun mulla loppu aika kesken siinä "two and half sim" mulla on lapsi, mutta miten saan sen kasvamaan lisää? Toinen vanhemmista on nyt lapselle "ystävä". Mitä mun pitää jatkossa tehä että saan sen kasvamaan? Jos ostan vippiä niin saanko uudestaan keskeytyneet tehtävät tehtyä? Onko niissä sittenkin aikaraja vai aikaa vapaasti? O.o
Mitä teen kun yritän laittaa sitä "be romantic" mut sit siihen tulee et ""slow down hotshot"" kertokaa nopeesti!! :DD
Mitä siinä love is the air tehtävässä pitää tehdä?
Nopein tapa saaha rahaa on luoda uus perhe. Sie sit muutat sen siihen sun "oikeaan" peheeseen, ja sit tapat sen uuden ku pelaat.
Hauskaa on jos sie nimeät sen tapettavan ukkelin jeesukseksi ja pidät hautakiven.
Woohoossa tulee "yritä saada lapsi" tai yms.
Miten se suoritetaan mitä pitää tehdä
Voiko joku ystävällinen sielu kertoa milloin saa muitakin pareja naimisiin/kihloihin. Itselläni aina käskee ostamaan paremman sormuksen, muttei se auta.