Av-mammat, mitä teillä ja perheellänne on päällä tällä hetkellä?
Miten olette tänään sonnustautuneet? Itse löhöilen verkkareissa ja t-paidassa, samoin kaksi poikaa.
Kommentit (30)
Collegehousut, toppi, alusvaatteet. Kotivaatteissa olen siis. Ja yksin, kuten aina.
Raidalliset pyjamahousut, hihaton paita, tossut, villatakki
Miehelläni on bokserit. Itse olen vielä saunan jäljiltä kylpytakissa.
Punainen pitkähihainen paita, kirpparilta, mustat trikoot, pitkät villasukat.
Mustat puuvillalegginsit ja muhkea pooloneule. Villasukista toinen jalassa, toinen pian valmis.
Miehellä verkkarit, t-paita ja villasukat
Fath no more bändi t-paita ja adidas verkkarit.
Nainen 37v
Minulla alusvaatteet ja T-paita, miehellä yöpuvun housut
Kolitzi ja fliisi. Kohta paistetaan jauhenlihaa lounasta varten.
Pentti Linkola tyyli. Kakara on aamutakissa ja boxereissa.
Lyhythihainen neulepusero ja farkut ja sukat. Pikkuhousut ja rintsikat. Olen tänään käynyt jo kaupassakin.
Pitkähihainen jumppapaita ja juoksutrikoot (kävin aamulenkillä). Lapsilla jotkut oloasut
Khakin värinen timmi pitempi paita ja mustat alushousut.
Miehellä viininpunainen aamutakki ja tohvelit eikä muuta. Näyttää sutenööriltä.
Minulla polvipituinen mekko, sen päälle neule ja mustat sukkahousut. 17v pojalla villapaita ja sen alla t-paita, siniset farkut ja sukat. Tulimme juuri ostoksilta
Kylpytakki ja alusvaatteet, sukat
Halpahallin verkkarit, villasukat, anopilta peritty T-paita, vanha villatakin resu ja alkkarit tietysti.
Villasukat, pitkä hame, t-paita, alusvaatteet tietty molemmilla. Mies palelee: pitkät kalsarit, fleece, t-paita. Lapsi on maailmalla, hänestä en tiedä.
Minulla on vanha raidallinen Ratian yöpaita, vielä resumpi valkoinen (nyt jo tosin harmaa) fleece aamutakki, jalkojen ympärille vaalean punainen fleecepeitto ( palelen aina) sekä jalassa vaalean harmaat villasukat. Ei edes alusvaatteita enää, kun suihkussa jo kävin. Joku varmaan miettii, että vanhus täällä kirjoittaa, mutta iän puolesta pitäisi tarjeta ehkä paremmin, kun se vielä alkaa kakkosella.
Ei rihman kiertämää, olen menossa saunaan