Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instassa näkeekö jos katson kuvia

Vierailija
17.10.2020 |

Näkeekö instassa jotenkin että kuka on käynyt katsomassa kuvia. Mulla on tili jossa ei oo kuin pari kuvaa mutta en pääse enää kirjautumaan pois. Jos nyt käyn katsomassa yhden miehen kuvia niin näkeekö hän jostain että oon käynt??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan stalkkaamista normaaliin tapaan.

Vierailija
22/26 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sitten ehdottaa seurattavia? Mulla on sinne tupsahtanut joitain puolituttuja. Toisekseen pari kertaa on tullut ilmoitus, että Xx on jakanut julkaisuni, mutta ei selvinnyt, että minkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella sitten ehdottaa seurattavia? Mulla on sinne tupsahtanut joitain puolituttuja. Toisekseen pari kertaa on tullut ilmoitus, että Xx on jakanut julkaisuni, mutta ei selvinnyt, että minkä.

Kaverin kaveri, tykännyt samasta kuvasta kuin sinä, katsonut samoja storeja/videoita/reels. Kyllä siellä löytyy yhteneväisyyksiä.

Vierailija
24/26 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun Xprofile näyttää ainakin sellaiset profiilit, jotka vain ovat vierailleet profiilissani tykkäämättä kuvistani tai katsomatta tarinoitani.

En hirveästi laskisi henkistä tasapainoani sen varaan, että se exä tai työkaveri ei pysty näkemään stalkkaustanne

Vierailija
25/26 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagrammin omien sisäisten algoritmien perusteella. Ehdottaa sulle esim. sellaisia, joiden profiileja olet käynyt katsomassa tai jos teillä on yhteisiä tuttuja. Vaikka instagram tietääkin, missä profiileissa olet käynyt tai ketä hakenut, niin nämä tiedot eivät ole saatavilla instagram API:n kautta, jota muut sovellukset hyödyntävät.

Vierailija
26/26 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun Xprofile näyttää ainakin sellaiset profiilit, jotka vain ovat vierailleet profiilissani tykkäämättä kuvistani tai katsomatta tarinoitani.

En hirveästi laskisi henkistä tasapainoani sen varaan, että se exä tai työkaveri ei pysty näkemään stalkkaustanne

Toi Xprofile on ihan feikki muutenkin, ettei siihen kannata luottaa. Rahan lypsämistä yli uteliailta ja tekniikasta tietämättömiltä ihmisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä