Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorat sivuverhot - kuinka paljon ikkunan edessä?

Vierailija
18.01.2014 |

A) Niin sivuilla, että ikkunanpuitteet näkyy ja ulkoa päin katsottaessa verhoja ei näy ollenkaan, vaan näyttää kuin ikkunassa ei olisi verhoja ollenkaan.

B) Reilusti ikkunan eteen vedettynä niin, että ikkunanpuite on piilossa ja ulkoa päin näkyy ainakin jonkin verran verhoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuolta väliltä, jotta saat valoa sisään, mutta ikkunanpuiteet eivät näy.

Vierailija
2/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ikkunanpuitteet ei saa näkyä, mutta verho vain just ja just sen päällä. Ulkoa ei välttämättä näy silti verho ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee vähän ikkunan mukaan, mutta olohuoneen isoimmassa ikkunassa verho tulee ehkä noin 20 cm ikkunaruudun päälle kummaltakin puolelta.

Vierailija
4/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A!

Inhoan sitä, että verhot peittää ikkunaa.

Vierailija
5/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:31"]

A!

[/quote]

Nämä ovat makuasioita. T.sis.suunnittelija

Vierailija
6/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:32"]

A!

[/quote]

[/quote]

No väitinkö muka muuta?

Vierailija
7/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A!

[/quote]

Miksi sitten laittaa verhoja ollenkaan? Mitäs varten ne ovat? Seinänpeittokankaita? Älä yläpeukuta omaa viestiäs!

Vierailija
8/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:32"]

A!

[/quote]

[/quote]

No väitinkö muka muuta?

[/quote]

No, et tietenkään ,sanoin vain että tämän voi ihan itse jokainen päättää. Miten mun kommentin voi ottaa väärin? 

Vierailija
9/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä takia ne verhot sitten oikeasti ovat? Eikö oikeasti olekin muuten ihan tyhmää ripustaa kangassuikaleita katosta lattiaan, tai puoleen väliin lattiasta. Ja miksi juuri ikkunoiden reunoille niitä ripustellaan. Miksei muihin seiniin? Ai niin, tietysti siksi, että kangassuikaleet on hyviä ehkäisemään suora auringonvalon loiste, jos se häiritsee. Mutta eikö ne muulloin sitten voi olla vaikka pitkin seiniä vedettynä. Ja jos on rullaverho, niin mihin sivuverhoja tarvitsee.

Mitä iloa sitten on kapasta ja salusiinista, kun niitä ei edes vedellä eteen häikäisyn takia.

Vierailija
10/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot antaa väriä, vähentää kaikumista jne, mutta minäkään en tykkää että ne peittää ikkunoita, vaan kehystävät. Kapankin laita tosi ylös

Vierailija
11/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:43"]

No minkä takia ne verhot sitten oikeasti ovat? Eikö oikeasti olekin muuten ihan tyhmää ripustaa kangassuikaleita katosta lattiaan, tai puoleen väliin lattiasta. Ja miksi juuri ikkunoiden reunoille niitä ripustellaan. Miksei muihin seiniin? Ai niin, tietysti siksi, että kangassuikaleet on hyviä ehkäisemään suora auringonvalon loiste, jos se häiritsee. Mutta eikö ne muulloin sitten voi olla vaikka pitkin seiniä vedettynä. Ja jos on rullaverho, niin mihin sivuverhoja tarvitsee.

Mitä iloa sitten on kapasta ja salusiinista, kun niitä ei edes vedellä eteen häikäisyn takia.

[/quote]

Kyllähän niitä ripustettiin ja vieläkin ripustetaan seinille, niitä vain kutsutaan eri nimillä.  Kankaita myös käytetään häivyttämään kaikuisuutta ja tietysti luomaan kotoisuutta ja omaa ilmettä. 

Vierailija
12/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:37"]

A!

[/quote]

Miksi sitten laittaa verhoja ollenkaan? Mitäs varten ne ovat? Seinänpeittokankaita? Älä yläpeukuta omaa viestiäs!

[/quote]

En ole yläpeukuttanut, ja ne verhot on MINULLA sitä varten, että ne voi pimeällä vetää ikkunan eteen, niin ettei ulkoa näe sisään, eikä ikkunasta peilaudu koko huone. Päivällä valoisan aikaan en halua niiden peittävän ikkunaa yhtään. Ja itse asiassa ne on minulla seinänpeittokankaita, koska seinät ovat tylsän valkoiset, enkä niille saa mitään tehdä, koska asun vuokralla. Onneksi on verholistat seinästä seinään, niin voi edes ikkunaseinän peittää verhoilla. Lattiasta kattoon tietenkin. Mitä se sinua nyppii? Minulla on kokemusta asunnoista, joissa on vain hitusen ikkunan leveyttä pidemmät verhotangot, jolloin niitä verhoja ei koskaan saa pois ikkunan edestä. Kamalaa luonnonvalon haaskausta mielestäni.

Vierailija
13/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:43"]

[/quote]

Meillä on pitkät sivuverhot ihan sen takia kun ne on kauniit. Ja ne on ripustettu siten, että niitä ei edes saa vedettyä ikkunan eteen. Eikä ole rullaverhojakaan tai sälekaihtimia missään. 

Vierailija
14/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:37"]

A!

[/quote]

[/quote]

En ole yläpeukuttanut, ja ne verhot on MINULLA sitä varten, että ne voi pimeällä vetää ikkunan eteen, niin ettei ulkoa näe sisään, eikä ikkunasta peilaudu koko huone. Päivällä valoisan aikaan en halua niiden peittävän ikkunaa yhtään. Ja itse asiassa ne on minulla seinänpeittokankaita, koska seinät ovat tylsän valkoiset, enkä niille saa mitään tehdä, koska asun vuokralla. Onneksi on verholistat seinästä seinään, niin voi edes ikkunaseinän peittää verhoilla. Lattiasta kattoon tietenkin. Mitä se sinua nyppii? Minulla on kokemusta asunnoista, joissa on vain hitusen ikkunan leveyttä pidemmät verhotangot, jolloin niitä verhoja ei koskaan saa pois ikkunan edestä. Kamalaa luonnonvalon haaskausta mielestäni.

[/quote]

Nyppii. Nyppii. Yhä nyppii... 

Älä kiihdy, mäkin voin yläpeukuttaa sua!

Vierailija
15/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ootte te loistavia! Moisesta paskasta saatte aikaan "kiivaan keskustelun". Voi perkele, en ole noin vuoteen käynyt lukemassa ja nyt tulin. Ihan yhtä tyhmiä olette kuin aikaisemminkin. Nyt poistun taas! Hasta la vista idiootit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi