Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä aikuisia, jotka eivät hanki vesirokkorokotuksia

Vierailija
18.01.2014 |

ja sitten itkevät kun on niin kurjaa ja kamala tauti. Järjen köyhyyttä jättää rokottamatta jos ei 13:sta ikävuoteen mennessä ole sairastanut!

Ihan oma vikanne, varmaan luonnonvalinta karsii tässäkin asiassa idiootit ja osa kuolee kys. tautiin

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:10"]

Sain esikoisen 2009 eikä kukaan puhunutkaan mistään vesirokkorokotteesta. Jos vesirokon kuolleisuus olisi suurempi, ymmärtäisin teidän sekoilunne, mutta harvemmin hyväkuntoinen aikuinen siihen kuolee.

[/quote]

Harvemmin kuolee mutta usein saa loppuiäkseen rokonarvet kasvoihinsa. Voivat olla pieniä ja huomaamattomia tai suuria ja todella näkyviä. Etukäteen et tiedä.

Vierailija
62/63 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:28"]

Kyllä ennenkin on pärjätty ilman noita rokotuksia. Itse en lapselleni ota yhtään ylimääräisiä rokotuksia. Mistä tiedät toimiiko se rokote?

[/quote]

en puhunut lasten rokottamisesta, puhuin siitä, että aikuinen 30-vuotias henkilö ei ole sairastanut lapsuudessaan vesirokkoa, eikä siltikään tajua ottaa rokotetta.

[/quote]

En minä ainakaan tiedä olenko sairastanut vesirokkoa vai en....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:10"]

Sain esikoisen 2009 eikä kukaan puhunutkaan mistään vesirokkorokotteesta. Jos vesirokon kuolleisuus olisi suurempi, ymmärtäisin teidän sekoilunne, mutta harvemmin hyväkuntoinen aikuinen siihen kuolee.

[/quote]

Harvemmin kuolee mutta usein saa loppuiäkseen rokonarvet kasvoihinsa. Voivat olla pieniä ja huomaamattomia tai suuria ja todella näkyviä. Etukäteen et tiedä.

[/quote]

Ei tule arpia jos ei revi.. Minä sairastin vesirokon 20-vuotiaana, annoin näppyjen olla eikä mulle jäänyt yhtäkään arpea.