Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen pari viiikkoa sohvalla heilutellut jalkoja, paino ei laske

Vierailija
18.01.2014 |

Olen jo kaksi viikkoa ( siis todella hei pitkän ajan) sohvalla telsua katsoessani heilutellul jalkoja ja päälle syönyt pussin sipsiä mutta paino ei laske. Varmaan on joku vika mussa, kilpirauhanen ehkä. Pitäiskö mennä lääkäriin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Liityin arvostettuun kansainväliseen Hyper Slim Clubiin ja tilasin Starter's Kitin 299 eurolla. Se on kehittäjänsä, bullshitologian professori Conmanin mukaan auttanut jo miljoonaa ihmistä laihtumaan. Mutta  minä vaan en laihdu, vaikka pidän sitä slim-wristbandia yöt ja päivät.

Vierailija
2/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aika outoa. Suosittelen lääkäriä, voi olla että ihan tk-lääkäri voi auttaa. Kipaisepa näyttäytymässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi voi todellakin olla kilpirauhasen vajaatoimintaa!! toivottavasti selviää pian, voimahali <3

Vierailija
4/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen se siellä oikuttelee.

Vierailija
5/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vielä miten olet toiminut, mä olen heilutellut 2 min ensin toista jalkaa, sitten 2 min toista ja sen jälkeen vielä molempia 4 minuuttia, vyötäröstä lähti heti 2 cm pois ja vaatekoko pieneni numerolla. Ja sitä samaa sipsipussi -käsiliikettä olen tehnyt paljon myös, allit hävisivät silmissä. Pitäisiköhän sun pyytää joku pt kotiisi?

Vierailija
6/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! MItä ohjelmia olet katsonut? Mä olen katsellut tv-shopin treenilaitemainoksia, joissa luvataan 100 prosenttinen laihtuminen, seksikkyyden lisääntyminen JA lihaksikkuus. Ei siis mitään tuloksia ja jo kolme viikkoa 2-3 tunnin erissä istuskelu takana! 

Vierailija
7/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mullon kans samanlaista

Ongelmaa..Olen käynyt parin viikon aikana päivittäin lenkillä. Kävelen vähintään puoli tuntia. Lenkin jälkeen syön proteiinipatukan ja gainomaxin, että treeni tehostuisi mutta mitään ei tapahdu. Paino on jopa noussut! Pitääkö mun ruveta juoksemaan vai käymään lääkärissä kilpirauhastesteissä? :(

Vierailija
8/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:47"]

[/quote]

Tai sitten se on se euro. Kyllä meinaan markka-aikana laihtui ihan toisella  tavalla.

Vierailija
9/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on kilpparissa vikaa, sillä mä olen pitänyt samaa treeniä ja laihtunut olen 2kg, mikä on mun mielstä ihan hyvä tulos.

Vierailija
10/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:47"]

[/quote]

Tai sitten se on se euro. Kyllä meinaan markka-aikana laihtui ihan toisella  tavalla.

[/quote]

No tietenkin, kun ihmisiltä meni euron myötä painon taju. Kun 60-kiloisena meni nukkumaan ja sitten 10-kiloisena heräsi, niin laihduta siinä sitten. Hallituksen vika!

Vierailija
11/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä! Oot tietysti katsellut samalla jotain kokkiohjelmaa tai amerikkalaista roskaa, jossa vedetään hampurilaisia kaksin käsin. Sun pitää katsoa oikeanlaisia ohjelmi, ei se treeni muuten vaikuta! Esim. Suurin pudottaja, Dieetir vaihtoon, Olet mitä syöt, Suuri painonpudotus.

Vierailija
12/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikunto ihan selvästi. Lepää välillä.

Vierailija
13/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kevytsipseihin.

Vierailija
14/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vhh. Sä et vain tajua, miten syödään oikein. Ja mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta se ei niitä kiloja tuonut, vaan raskaus. Mutta vasta kun sain oikeaa hoitoa, paino putosi ja jaksoin tehdä niitä elämäntapamuutoksia.

Vierailija
15/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sä oot SÄÄSTÖLIEKIELLÄ! Nyt otat joka ilta vähän suklaata tms ja ei enää mitään light limuja tai kermoja! Eiväthän karppaajatkaan ei käytä light-tuotteita ja ne laihtuu!

Vierailija
16/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää näitä aloituksia, kun luen näitä ihmisten kertomuksia, kuinka URHEILEN. Ja olen koukussa URHEILUUN. Ja näitä kuntosalikävijöiden neuvoja.

Kuljetaan tonkka vettä matkassa ja vinkutetaan laitteella kahdenkymmen kerran sarjoja ja sitten kehutaan, kuinka on koukussa URHEILUUN.

Sitten ollaan SÄÄSTÖLIEKILLÄ ja pitää syödä enemmän ja purra pari PROTEIINIPATUKKAA ja ottaa PALKKARIA.

Rahat pois tyhmiltä. Näkyy olevan tammikuu taas.

Vierailija
17/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pitäisiköhän sun pitää välipäivä tai -viikko, ei tuloksia välttämättä tule jos joka päivä treenaa. Katsos kun lihas kasvaa levossa.. Anna itsellesi aikaa <3

Vierailija
18/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaksi kuukautta maannut sängyssä ja heilutellut varpaita ja paino ei laske! Teen siis etätyötä ja läppäri sylissä. Tunnin välein nostan läppärin sylistä suorille käsille viisi kertaa. Hyötyliikunanhan pitäsii vilkastuttaa aineenvaihduntaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi