Ei hitti, yhtäkkiä tuli ihan kamala olo ja oli pakko oksentaa
Olen todella väsynyt, pitäisi nukkua mutta uni ei tuu. Tunnin olin jo makoillut sängyssä kun rupesi kuvottamaan ihan kamalasti, sydän rupes hakkaamaan ja päänahassa kihelmöi, jaoli pakko käydä oksentamassa. Nyt pyörii päässä ihan kuin olisin kännissä koska olen niin vväsynyt, mutta uni ei vieöälään tule... nyt päätä vain vähän särkee ja kroppa tärisee... outoa.
Kommentit (9)
Kai sitä voi stressiksi sanoa kun ei ole viikkoon nukkunut viittä tuntia kauemmin per yö, ja sekin pätkissä... sain uuden työpaikan viime viikolla, palasin töihon äitiyslomalta ja kotona lapset osoittaa mieltä kun äiti on niin paljon poissa.
Nyt harmittaa kun vauva näköjään nukkuu yönsä hyvin, ja mulla nyt vain aydän hakkaa jaoksettaa enkä saa unta.
vatsa tautia on liikenteessä!
miks makaat siellä sängyssä? mee sohvalle vaikka makoilemaan katso telkkaria.. mitäs mies duunaa??
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:31"]vatsa tautia on liikenteessä!
miks makaat siellä sängyssä? mee sohvalle vaikka makoilemaan katso telkkaria.. mitäs mies duunaa??
[/quote] makoilen sohvalla (kirjoitin joo sängyssä ensin koska siellä nyt yleensä makoillaan), en viitti laittaa telkkaria päälle koska en halua herättää vauvaa, mies nukkuu makkarissa esikoisen kanssa.
Vauva on joutunut oppimaan nukkumaan omassa sängyssä, jos olis makkarissa ollut ei esikoinen olisi saanut nukuttua ollenkaan. Nukun sohvalla niin voin heti lohduttaa kun vauva itkee.
Tyypillistä että nyt ei itke ollenkaan kun itse en saa pahoinvoinnin takia unta.
Ei nyt prhana... närästää, koko vatsaa polttaa, sydän hakkaa, olen niin väsynyt että tärisen ja palelen enkä millään jaksaisi vessaan kävellä kun päässäkin tuntuu ihan hassulta, mutta kai olisi pakko käydä halaamassa pönttöä taas...
Jos olisin ollut jpssain tänään väittäisin että joku on laittanut jotain juomaani.
Great, nyt en näe lukeakaan enää kynnolla joten en väi edes kännysurffailla enää.. pakko sit vain kärsiä unettomuudesta ja pahoinvoinnisra ilnan mtn viihdykettä.
Mene heti lääkäriin! Toi ei ole normaalia, että vaikuttaa näköön
Stressiä?