Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittavin " en antanut" juttu ikinä

Vierailija
18.01.2014 |

Tapahtui vuonna sitä sun tätä. Exän kanssa suhde veti viimeisiä, ei ollut lapsiakaan. Menin sunnuntai-iltana diskoon ja tapasin itseäni vajaat 10 vuotta nuoremman erittäin viehättävän naisen. Tanssittiin ja synkkasi hyvin. Yöpizzan kautta vein hänet lapsuudenkotiini, joka oli tyhjänä ja kapakin vieressä. Suudeltiin ja tilanne kuumeni niin paljon, että tytöllä oli farkut aivan märkänä. Sitten hän sanoi, että on neitsyt... Ajattelin, että olen niin paska pettäjä, etten häneltä neitsyyttä vie vaan säästäkööt sen jollekin paremmalle. Annoin satasen (mk) taksirahaa ja lähetin tytön kotiin.

Harmittaa edelleenkin.

Mitens teillä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Itse olisin APn asemassa nussinut perseeseen.

Vierailija
2/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 06:03"]

Höh. Itse olisin APn asemassa nussinut perseeseen.

[/quote]

öh, miksi ihmeessä kun märkä pillu oli tarjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, nyt täytyy tunnustaa että mulla asia on ihan päinvastoin, miksi ihmeessä meninkään antamaan (tapaukseen liittyy monesti enempi tai vähempi tolkuton känni). Toisaalta taas tiedän että olisin jäänyt miettimään että miks en perhana antanut (eli olisin jäänyt itkeään elämätöntä elämää ja kokemuksia). Että tämmöinen lose-lose situation. Tällä hetkellä en seurestele, eikä häntä voi vakipanoksikaan sanoa, koska olemme hyviä ystäviä myös vällyjen ulkopuolella. Tätä ihmistä en kadu. ;)

Vierailija
4/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teit oikeasti hyvin.

Vierailija
5/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:03"]

No teit oikeasti hyvin.

[/quote]

Olin tuolloinkin jo aika taitava. Exvaimoni mielestä tein väärin. Kerroin siis jutun hänelle joskus.  Toivottavasti ei nuorella naisella ollut eka kerta ihan räpellystä...

Vierailija
6/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa vieläkin kun toistakymmentä vuotta sitten

oli hollilla kaksi miestä. Olivat nätisti.

Toinen silitti jalkaa ja toinen oli kans vieressä. .

Mutta työkaveri kysy lähdenkö kotiin.

En kehdannut jäädä.

Vierailija
7/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olenkin miettinyt vähän samaa viime aikoina.

Mieleen on jäänyt kummittelemaan yksi baarissa tavattu täällä työkeikalla ollut latvialainen mies, jonka kanssa juttu luisti jne. Treffit sovittiin seuraavaksi päiväksi mutta minä en mennyt paikalle! Samperi!

Toinen, jolle kyllä annoin, on kans jäänyt mieleen. Tunsimme jo teinivuosilta ja luulen että silloin saattoi hänellä olla jotain ihastusta ilmassa. Muistan että olisi tullut mun kanssa samaa matkaa jostain kaupasta kotiinpäinkin? No, kuitenkin, hänen kanssaan kerran nähtiin baarissa sit aikuisina ja eksyttiin samaan sänkyyn. Lähdin kuitenkin aamuyöstä kotiin. Myöhemmin hän katseli minua usein sellaisin spanielinsilmin (vai mitkä ne nyt on), mutta minä roikuin tyhmässä exässä. Jäi harmittamaan etten antanut mahdollisuutta.

Vierailija
8/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloittaja harmittele kuule yhtään. Ehkäpä se tyttö menetti neitsyytensä vasta seurustelusuhteessa, ja katuis tänään sitä jos ois menettänyt sen yhden yön jutulle.

Vierailija
9/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:06"]

No teit oikeasti hyvin.

[/quote]

Olin tuolloinkin jo aika taitava. Exvaimoni mielestä tein väärin. Kerroin siis jutun hänelle joskus.  Toivottavasti ei nuorella naisella ollut eka kerta ihan räpellystä...

[/quote] Vain naisella voi olla seksitaitoja. Miehen pitää vain hivellä suurpiirteisesti tietyn aikaa ja sitten tehdä monotonista lantioliikettä keskivertoa isommalla peniksellä.

-Mies 28v-

Vierailija
10/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:17"]

No teit oikeasti hyvin.

[/quote]

[/quote] Vain naisella voi olla seksitaitoja. Miehen pitää vain hivellä suurpiirteisesti tietyn aikaa ja sitten tehdä monotonista lantioliikettä keskivertoa isommalla peniksellä.

-Mies 28v-

[/quote]Et ole tainnut koskaan kokeillakaan?!

Vierailija
11/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:16"]

Älä aloittaja harmittele kuule yhtään. Ehkäpä se tyttö menetti neitsyytensä vasta seurustelusuhteessa, ja katuis tänään sitä jos ois menettänyt sen yhden yön jutulle.

[/quote]

Harmittaa kyllä vähän omastakin puolesta. kaunis oli kuin mikä ja kuumana kävi. Siitä olisi voinut tulla muistorikas yö.. Kummallekin. ;)

Vierailija
12/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homomies voi antaa seksiä ja toiselle miehelle. Heteromies joka luulee voivansa antaa seksiä nauretaan pihalle tai saa litsarin ja räkämällin naamaan, jos julkistaa ajatuksensa foorumin ulkopuolella. Toki mies voi kiihottaa naista mutta se on eri asia; miehen pitää silti luoda se seksin tarve naiselle markkinoinnin kautta kuten vittumainen puhelinmyyjä väsyttää soiton vastaanottajan valheillaan. Sisäsyntyinen tarve puuttuu.

-Mies 28v-

Vierailija
13/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat se mikään neitsyt ollu, kuvitteli vaan että se miellyttäisi sinua.

Vierailija
14/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:17"]

No teit oikeasti hyvin.

[/quote]

-Mies 28v-

[/quote]Et ole tainnut koskaan kokeillakaan?!

[/quote]

En ole kuullut kenenkään kokeilleen naista, jolla olisi seksitaitoja.

Vierailija
15/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 28v, sun ei olis tarvinnut erikseen kertoa että sulla ei ole minkäänlaisia seksitaitoja. Arvasimme sen kyllä!

Vierailija
16/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten aikoinaan kokeillut sitä siideritölkin paksusta kyrpää.Se oli pehmeä seisoessaan,mut mä vaan nauroin sille hermostuneesti ja käänsin kylkeä,kun en ollut ikinä sellaista nähnyt.

Vierailija
17/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:26"]

Mies 28v, sun ei olis tarvinnut erikseen kertoa että sulla ei ole minkäänlaisia seksitaitoja. Arvasimme sen kyllä!

[/quote]

Mies 28v:lle ei ole edes annettu mahdollisuutta opetella. Onko silloin reilua ivailla tuolla tavalla?

Vierailija
18/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa kaikki on aina kauniimpaa. Tilanne olisi voinut mennä myös niin, että tyttö olisi alkanut voimaan huonosti jo silloin ja myöhemmin tullut haukkumaan sinut paskaksi. Nyt voit olla hänelle muisto miehestä jolla oli selkärankaa.

Itselleni on eräs mies jäänyt mieleen koska hänellä oli selkärankaa sanoa ei, minua sänkyyn vänkääviä jäpiköitä en muista ollenkaan.

Vierailija
19/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:22"]

Vain homomies voi antaa seksiä ja toiselle miehelle. Heteromies joka luulee voivansa antaa seksiä nauretaan pihalle tai saa litsarin ja räkämällin naamaan, jos julkistaa ajatuksensa foorumin ulkopuolella. Toki mies voi kiihottaa naista mutta se on eri asia; miehen pitää silti luoda se seksin tarve naiselle markkinoinnin kautta kuten vittumainen puhelinmyyjä väsyttää soiton vastaanottajan valheillaan. Sisäsyntyinen tarve puuttuu.

-Mies 28v-

[/quote]

Tänään olen nyt muutaman tunnin täällä roikkunut kun tämä erojuttu on nyt toteutumassa.

Täytyy kyllä myöntää, että monet täällä olevat naiset ovat aika vastenmielisen oloisia. Katkeria ja ilkeitä.

Onneksi maailma on kuitenkin täynnä myös niitä toisenlaisia naisia, jotka ovat elämän suola. Tilanteessa kuin tilanteessa.

Ja onhan täälläkin toki myös fiksun tuntuisia ja kivojakin naispuolisia ihmisiä..;) Onneksi.

Vierailija
20/32 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:28"]

Haaveissa kaikki on aina kauniimpaa. Tilanne olisi voinut mennä myös niin, että tyttö olisi alkanut voimaan huonosti jo silloin ja myöhemmin tullut haukkumaan sinut paskaksi. Nyt voit olla hänelle muisto miehestä jolla oli selkärankaa.

Itselleni on eräs mies jäänyt mieleen koska hänellä oli selkärankaa sanoa ei, minua sänkyyn vänkääviä jäpiköitä en muista ollenkaan.

[/quote]

Voipi olla noinkin. Ne läpimärät farkut vaan jotenkin kiusaavat, edelleenkin.

Ja tosiaan, silleen synkkasi. Harvinaista kyllä... minua taisi jännittää enemmän, vaikka ns kokemusta oli tuolloin jo aika tavalla...