Pilasin miehen fiilikset TAAS pelkojeni takia..
Ollaan koko päivän tutkittu ja fiilistelty ulkomaanmatkaa, oltiin varaamassa sitä mutta pahan lentopelon takia aloin panikoida eikä varattu vielä tätä matkaa. Huomasin miehestä kuinka häntä ärsyttää. Ei ole ensimmäinen kerta kun ei voitaisiin tehdä mitään kivaa takiani/stressaisin ja pelkäisin sitä eikä takiani pystyisi rentoutumaan. Tää on hirveetä!! Joo, voidaan vielä varata tämä matka mutta nyt stressaan sitä että jos en pystykkään ja pahoitan mieheni mielen todella pahasti mutta jos en vaan pysty niin en pysty. Pelkään liikaa ja tiedän ettei siitä tule rentouttavaa. Mitä tälle voi tehdä :( Monesti mietin kuinka paljon mukavampaa miehellä olisi toisen kanssa. Pilaan aina kaiken stressaamisella ja peloilla!! :(
Kommentit (7)
Ja tää ahdistaa minuakin hyvin hyvin paljon. Voih kuinka olisi vaan heittäytyjä ja spontaani ja hieman "hälläväliä" tyylinen persoona :( -ap
Mä olen tässä elämässä todennut että asiat tapahtuu, pahatkin, vaikka kuinka surisivat tai pelkäisin. Niille ei voi mitään, ja pelkoja pitää vaan kohdata. Minulla pn kauhea korkeanpaikan kammo, mutta pakottauduin kävelemään riippusilta pitkin tuulessa syvän pudotuksen yli, vaahtoa meri terävien kivinen alla. Tulomatka oli järkkyä, mies oli varma et Mua ei saa pois ilman helikopteria sieltä saaresta. Sit olen jopa ollut pienkoneessa ja helikopterissa.
Kim Jong Ililläkin oli paha lentopelko. Hän matkusti junalla.
Ymmärrän, itse en pelkää lentämistä niinkään mutta pelkään nousua. Pää ei kestä sitä vauhtia, suunnan hakemista ja keikkumista. Yleensä kun ollaan ylhäällä saan hamuilla oksennuspussia.. Syömään en pysty mitään pitkilläkään lennoilla. Matkustan junalla ja autolla kaikki matkat mitä pystyy, kotimaahan yms. Ulkomaille on pakko mennä lentokoneella, joskus otan diapamin vaikken muuten todellakaan käytä rauhoittavia. Mutta diapam ei kyllä auta oksetukseen.
Mua aina auttaa lentopelossa kun mietin niitä lentoemoja ja muuta henkilöstöä, että jos se nyt ois niin supervaarallista, niin tuskin ne tekis sitä työkseen päivästä toiseen. Ja mieti pelkästään Eurooppaa ja kuinka monta sataa lentoa siellä on tälläkin sekunnilla ilmassa ja paljon niitä onnettomuuksia on?
Tietenkin jos sun ongelma on itse jännitys, josssa kohde on toissijainen asia niin silloin mikään tuollainen ei auta. Suosittelisin hakemaan apua reipppaasti. :) Kuten sanoin niin et itsekään nauti olotilastasi ja tiedät ettei se ole normaalia.
Tee testamentti ja valmistaudu lentoon.
Lentopelkoon on saatavilla apua.