36 päivää raittiina, laskeeko toleranssi?
Oon 35v ja alkoholia on tullut käytettyä kesästä asti aktiivisesti, pari kolmekin kertaa viikossa. Nyt 36 päivää juomatta.
Onkohan toleranssi laskenut?
Kommentit (13)
Laskee jo parissa viikossa eli on laskenut.
Ei se kovin nopeasti laske, jos on vuosiakin treenannut.
Itselläni nykyään (!) alkoholin käyttö hyvin marginaalista entiseen kännäämiseen verrattuna ja olen huomannut että parista tuopista olen jo kivassa tuiskeessa. Nykyään onneksi osaa jo lopettaa siihen. Ainakin omalta osaltani toleranssi on laskenut huomattavasti.
Kyllä laskee tuossa ajassa! Ainakin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin nopeasti laske, jos on vuosiakin treenannut.
Ei niin ja kuulostaa lyhyt tauko tehneen ison janon. Kokemuksesta tiedän ja mulla selväily jatkuu toistaiseksi.
Olin syyskuun tipattomalla ja pari viikkoa ylikin.
Sit join pari isoa siideriä ja aloin olla sammumiskunnossa :D oli pakko syödä ja mennä nukkumaan. Olin vielä kylässä ja sotkin tolkuttomasti kokatessa, että hävetti kun yritin esittää että en ole humaltunut.
Aiemmin vedin siis melkein pullon kirkasta viikonloppuisin.
Mut kai se riippuu aiemmasta käytöstä ja fysiikastakin. Itse oon 52kg nainen.
Riippuu kauan on treenannut. Voi laskea myös hetkeksi ja palaa takaisin nopeasti ylöspäin, jos on kunnon ammattimainen harjoittelu takana.
Zinc
kuntoile vielä päälle niin laskee vielä enemmän.
Tosin iloahan siitä ei varsinaisesti ole.
Kuinka kauan kestää, ennenkuin maksa-arvot normalisoituvat? T. Viinisieppo. Terveyskeskuksessa kokeissa, maksa-arvot olivat koholla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kestää, ennenkuin maksa-arvot normalisoituvat? T. Viinisieppo. Terveyskeskuksessa kokeissa, maksa-arvot olivat koholla.
Maksa jopa kasvaa takaisin ajan myötä vaikka oisit onnistunu tuhoamaan sen.
kts Prometheuksen tarina
Kokemuksia?