Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla näin huono tuuri

Vierailija
17.01.2014 |

Viikon sisään hajosi auto, arvioitu remontti 1000€ , pyykkikone , ei kuulemma kannata korjata ja uuni, joka ikivanha . Tilanne on muutenkin se, että joudun näkemään nälkää että lapset 4 kpl saavat syödä ja laskuja rästissä :( sossu sanoo että auto ei ole pakollinen . Otanko pikavipin.?? Vai mistä saan muutaman tuhat euroa tienattua?

Välillä tuntuu et rahahuolet vie ennenaikaiseen hautaan , kun ei vaan jaksa.

Ja miksi en ole elänyt niukemmin varojeni mukaan... No, kun kaikki ei ole itsestä kiinni.. Mies... Huokaus. Enempää en voi kertoa ..

Helpottaa kun saa avata suunsa - vaikka vain täällä!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta. Älä kuitenkaan pikavippejä ota, ne syöksevät koroillaan sinut vielä ikävämpään tilanteeseen.

Vierailija
2/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 16:08"]Viikon sisään hajosi auto, arvioitu remontti 1000€ , pyykkikone , ei kuulemma kannata korjata ja uuni, joka ikivanha . Tilanne on muutenkin se, että joudun näkemään nälkää että lapset 4 kpl saavat syödä ja laskuja rästissä :( sossu sanoo että auto ei ole pakollinen . Otanko pikavipin.?? Vai mistä saan muutaman tuhat euroa tienattua?

Välillä tuntuu et rahahuolet vie ennenaikaiseen hautaan , kun ei vaan jaksa.

Ja miksi en ole elänyt niukemmin varojeni mukaan... No, kun kaikki ei ole itsestä kiinni.. Mies... Huokaus. Enempää en voi kertoa ..

Helpottaa kun saa avata suunsa - vaikka vain täällä!!

[/quote]

Kysy pankista pientä lainaa. Tai sitten ole ilman autoa ja hanki pesukone ja uuni osamaksulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on pakko saada kuitenkin käyttöön mahdollisimman pian, sillä olen osaksi liikuntarajoitteinen. Esim. Kauppakassien kantaminen ei onnistu.

Vierailija
4/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikavippejä! Olisiko vanhemmista tai ystävistä apua?

Voisitko pestä pyykit väliaikaisesti pesulassa tai kaverin luona? Itse olen pessyt jopa käsin kun muuta vaihtoehtoa ei ollut :D Aloituksesta ei käynyt ilmi missä asutte, eli pääsisitkö kulkemaan julkisilla. Pyydä lisäaikaa laskuihin. Ryhdy ostolakkoon kaiken turhan suhteen ja suunnittele ruokaostokset etukäteen.

Kyllä se siitä, älä luovuta :) Yllätyksellisten menojen varalle kannattais olla säästötili.

Vierailija
5/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 16:25"]Auto on pakko saada kuitenkin käyttöön mahdollisimman pian, sillä olen osaksi liikuntarajoitteinen. Esim. Kauppakassien kantaminen ei onnistu.

[/quote]

Voiko mies hoitaa ostokset?

Vierailija
6/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu yhdessä ja mieheltä jää kaikki muutkin maksut minun kontolle:(

Julkiset ei tule kyseeseen ja mitään en muutenkaan koskaan ostella, kun en niin helposti kauppoihin pääse. Pyykkiä saan pesetettyä ystävillä .

Vierailija
7/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset ei tule kyseeseen ja mitään en muutenkaan koskaan ostella, kun en niin helposti kauppoihin pääse. Pyykkiä saan pesetettyä ystävillä .

Vierailija
8/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesin muistaakseen 2 kk ystävän kodin taloyhtiön pyykkituvassa kun kone hajosi.

Ilman hellaa voit olla hetken ja itse asiassa kummankin saat halvalla käytettynä huutiksesta tai torista

Vierailija
9/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna yrittäisin etsiä jostain käytettyjä kodinkoneita, kelpo yksilöitä löytyy ihan parillakin kympillä hyvällä tuurilla. Ne voi korvata sitten myöhemmin uusilla. Kysele kavereilta ja sukulaisilta löytyisikö keneltäkään tai heidän tutulta liesiä tai pyykkikoneita. Huuto.net, tori.fi ja facebookin kirppiksiä kannattaa käydä läpi.

Tsemppiä sinulle! :)

Vierailija
10/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään remontti ei maksa 1000 euroa. Varsinkaan sun auton kun sulla tn. on halpa auto jonka voi korjata itte parilla kympillä

Vierailija
11/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 16:25"]

Auto on pakko saada kuitenkin käyttöön mahdollisimman pian, sillä olen osaksi liikuntarajoitteinen. Esim. Kauppakassien kantaminen ei onnistu.

[/quote]Kyllä sä sitten saat soskusta uuden auton

Vierailija
12/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 16:50"]

[/quote]Et ole velvollinen maksaman miehen laskuja

Vierailija
13/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä uuneja ja pesukoneita saa usein ihan ilmaiseksi, kun vähän kyselee. Tai sitten ostat uudet osamaksulla.

Vierailija
14/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä taattua lainaa kyllä olen. Tähän saakka pystynyt hoitamaan kaikki ajallaan. Tori idea oli hyvä ! Kun huolet painaa ei tahdo jaksaa ajatella järkevästi . Nää on vaan niin ylimääräisiä muutenkin rankassa elämäntilanteessa. Ei sossu kustanna mitään autoja ;) taksikyytejä ehkä vammaisille . Kiitos myötätunnosta. Ehkä juuri sitä kaipaa.

Vierailija
15/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 17:01"]

Mikään remontti ei maksa 1000 euroa. Varsinkaan sun auton kun sulla tn. on halpa auto jonka voi korjata itte parilla kympillä

[/quote]

Etpä ole ollut autoremonttien kanssa tekemisissä, sillä tonni on montakertaa ihan pikkuraha kun autoa laitetaan kuntoon, varsinkin jos se viedään jonnekin ulkopuoliselle laitettavaksi. Riippuu toki remontista, mutta ei tarvi kummonenkaan vika olla kun se tonni on mennyt.

Mäkin voisin kustantaa ap sun seuraavan kuukauden maksut, auton korjauksen ja kodinkoneet, mutta täysyin arpapeliä menisikö rahat annettuun tarkoitukseen.

Olen kerran hoitanut yhden lähes vastaavanlaisen tapauksen ja silloin alkoi ihme vääntö asioista mihin sitä rahaa sitten olisikin tarvittu ;) Pantii ainakin ne alkuasetelman asiat kondikseen siltä osin, vaan ei ottanut pitkään kun oli taas asiat rempallaan, että sellanen fiilis jäi auttamisesta, turhaa parkua kun ei ole tarkoituskaan pärjätä!

Vierailija
16/18 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei ole kenenkään velvollisuus hoitaa mun auton tai muita laskuja . Tietenkään !

Kuulostaa oudolta tuo..

Ps. Voin lähettää auton korjaus laskun jolkekin. Kuka haluaa ;)? Koska en saa autoa korjaamosta ennenkuin se on maksettu.

No leikki leikkinä. Huumorilla pärjää.

Vierailija
17/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta onko tuo mainittu mies lasten isä?

Vierailija
18/18 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 17:01"]

[/quote]

Etpä ole ollut autoremonttien kanssa tekemisissä, sillä tonni on montakertaa ihan pikkuraha kun autoa laitetaan kuntoon, varsinkin jos se viedään jonnekin ulkopuoliselle laitettavaksi. Riippuu toki remontista, mutta ei tarvi kummonenkaan vika olla kun se tonni on mennyt.

[/quote]Varmaan ymmärrät ettei AP:n auto ole mikään Mersu tai Audi jota viedään merkkikorjaamolle.

AP:n autoa korjaa kyllä itsekin aika pitkälle jos edes vähän tajuaa tekniikasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan