Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tori.fi:hin ei saa ladattua kuvia?

Vierailija
11.12.2013 |

Tai saa, mutta yleensä pitää tehdä se ilmoitus ainakin kolmeen kertaan, ennen kuin kuvien lataaminen onnistuu. Ja aikaa kuluu älyttömästi. Meillä on nopea nettiyhteys, joten siitä ei ole kyse. Jotenkin se kuvien lataaminen vaan useimmiten jumittaa koko sivun.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no eipä ne ole sitäkään fiksanneet. Mullakin tulee tekninen virhe koko ajan ja nettimarkkinoille latas kuvat saman tien.

Vierailija
2/29 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen kun ärsyttää. Koko päivän yrittänyt muutamaa ilmoitusta laittaa. Noh pari kuvaa siinä ajassa saanut laitettua. Mulla hidas netti, mutta välillä ei toimi edes "lataa kuva" nappi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun halun laittaa niitä kuvia sinne se antaa mulle semmosen että ``Valitse ensin osasto lisätäksesi kuvia``. ei täällä mitääjn osastoa oo

Vierailija
4/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lataa millään kuvia kun yritn tehdä ilmoitusts.Onko se ongelma yleensä sit tor.fi päässä?

Vierailija
5/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ladannut tori-sovelluksen? Entiseen tapaan ei kännykällä saa ilmoitukseen kuvia, sovellus sen sijaan toimii.

Vierailija
6/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sovellus

Vierailija
7/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt käynnistänyt luurin uudelleen.Poistanut ja ladannut uudelleen sovelluksen.Ei auta.

Vierailija
8/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pyllystä koko Schibstedin Tori. Kaikki tökkii.

Vierailija
9/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,että ottaa päähän!!!!Kerrankin kun olis aikaa rauhas laittaa tavaraa myyntiin.

Vierailija
10/29 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tekemäsi tunnus OK?

Vaihda selainta, sanottiin minulle, kun valitin näistä ongelmista. Heidän mielestään vaatii Edgen käyttöä.

Koko Tori.fi meni ihan p*skaksi siirryttyään uusille omistajille! :(

Vierailija
11/29 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painelin "Lisää kuva" -painiketta kymmenen kertaa peräkkäin sitkeästi, niin onnistui. Selaimeni tietsikassa on Firefox.

Vierailija
12/29 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itselleni: Eipä toimi kuvan lisäys enää 25 klikkauksellakaan. Koskahan mainostajat vetäytyvät torista muualle?

Vierailija
13/29 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet vielä vuonna 2021 saaneet tuota vanhaa vikaa näköjään korjattua. Aivan jäätävää skeidaa koko sivusto

Vierailija
14/29 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknista virhettä valittaa kokoajan kun yrittää kuvia lisäillä. En voi tajuta, miten tämä sivusto vielä vuonna 2021 toimii näin naurettavan huonosti. Luulisi jotain kehitustä tapahtuneen vuosien varrella...

Vierailija
15/29 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nyt joku laajempikin vika: mä en pääse kirjautumaan ollenkaan sisään. Tai muka antaa kirjautua sisään, mutta sitten ei kuitenkaan ole kirjautunut oikeasti.

Vierailija
16/29 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kannattaa tarkistaa oman puhelimen asetukset apista. Mikäli kuva asetus on blokattu, ei ole mahdollista lisätä kuvia. 

Vierailija
17/29 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon tässä kiroillut kohta tunnin ja aattelin et oon ainoo jollaa tökkii,mut hyvä kuitenkin et yleinen probleema 😃

Pitää varmaan antaa sinne suuntaan palautetta josko saisi toimimaan!

Vierailija
18/29 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa laitettua ilmoitusta toriin . Ilmoitus pysähtyy kuvan laittamiseen kun kuva ei mene perille .. mitähän tekis ..

Vierailija
19/29 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään yrittänyt sekä kännykällä että läppärillä, vaan ei saa kuvia ladattua ilmoitukseen. Parhaillaankin on viikko sitten laitettuja ilmoituksia aktiivisena, eli käyttäjässä ei ole vikaa. Niin ärsyttävää, kun just nyt olis hyvät kauppapäivät 😏

Vierailija
20/29 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minullakin! Aiemmin tänä syksynä on kuvien lisääminen onnistunut mutta viime päivien aikana tökkinyt. Ei siis edes yritä ladata kuvaa, mitään ei tapahdu vaikka odottaisi kuinka kauan tai painelisi lisää kuva nappia yhä uudestaan. Laitoin viestiä asiakastukeen niin sieltä vain pahoiteltiin ja kysyttiin onko kuva oikeaa muotoa, jpg tms. 😡 Ei mitään, että yrittävät selvittää missä vika heidän sivuillaan on. Lupasi, että jos laitan kuvat vastausviestin liitteenä niin he lisäävät ne ilmoitukseen. No, tein näin ja sinne ne ilmestyivät mutta onpahan kökkö meininki. Äsken kokeilin niin ei olisi vieläkään onnistunut kuvan lisääminen, hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi