Jotenkin hävettää, kun viimeyönä jyskytin lattiaani, kun naapuri metelöi.
Heillä oli jotkut illanistujaiset jotka jatkuivat yli 3 saakka. Kovaäänistä naurua ja puhetta. Olin itsekkin kännissä ja jotenkin minulla meni niin hermo tuohon. Monta kertaa oikein nousin sohvalta ylös ja loikin tasajalkaa kantapäillä useamman kerran putkeen.
Tein illan aikana noin monta kertaa, mutta ihan kuin he eivät olisi edes kuulleet..
Jotenkin nyt hävettää.. Parempi jos eivät kuulleet :0
Kommentit (7)
Voit vielö korjata tilanteen soittamalla tilanteeseen sopivaa musaa sopivalla völyymillä.
Mikä hävettää? Itse olen huutanut tuossa tilanteessa tuossa tilanteessa että turpa kiinni ja potkassut patteria. Eikä hävetä yhtään.
Kai se metelöijä oli alakerran naapuri eikä seinänaapuri? Jos ei, niin kyllä muakin nolottaisi.
Hahahahaa tavallaan ymmärrän morkkiksen koska onhan toi vähän lapsellista käytöstä. Mutta tuskin ne edes kuuli yhtään mitään jos siellä oli muutenkin meteliä. Tai korkeintaan joku ajatteli että siellä ylhäällä jumpataan tai n ussitaan oikein lujaa.
Mikset käyny ovella mielummin? Ei olisi tarvinnut nolata itseään loikkimalla ja häiritä itsekin muita naapureita + olisi varmasti närkästys mennyt oikeaan osoitteeseen
Hieroisin puhdasta maskia ovenkahvaan
.