Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä hankkimassa

Vierailija
17.01.2014 |

Yhtä blogia seuranneena on jäänyt yksi asia kaivamaan mieltä. Mitä ihmettä mies voi tehdä työkseen että koko perhe saa muuttaa vähän väliä ja asuu pitkin maailmaa hienoissa paikoissa?

Mä voisin ottaa sellaisen miehen. Antakaa vinkkejä ammateista ja missä niitä miehiä tapaa? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään tiedä? 

Vierailija
2/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen kaksi ammattia:

upseeri, joka on suuntautunut kansainväliselle uralle. Nuori upseeri muuttaa parin vuoden välin, kotimaan elämä nyt ei ole hohdokasta, mutta ulkomailla on. Tai diplomaatti, joka muuttaa 3-4 vuoden välein. Tosin kotimaan seitsenvuotisjaksolla saa pysyä yhdessä paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äkkiseltää ajateltuna tulee mieleen joku ison firman asiantuntija tai konsultti, joka tekee töitä kansainvälisille firmoille. Toinen ammattikunta on sitten diplomaatit, jotka vaihtavat asemapaikkaansa muutaman vuoden välein. Voit toki yrittää etsiä myös lentokapteenia (en suosittele) tai merimiestä (köh). Eli sun pitäisi etsiytyä piireihin, joissa liikkuu kansainvälisiä osaajia. En pysty sanomaan mitään erityistä paikkaa, mutta isojen kv-firmojen kupeessa olevat ravintolat ja lentokenttä tulevat ekana mieleen. Sitten tietysti hankalampi tie on hakeutua itse töihin vastaavaan paikkaan. Tai vaikka lentoemoksi. 

Vierailija
4/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku korkeasti koulutettu lääkäri.

Vierailija
5/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen loinen, itse ei teksi mitään vaan odottaa kaiken valmiiksi katettuna. Suhdekin rakentuu ap:llä miehen statukseen, rakkaudella ei paskankaan väliä, olet kyllä oikea luuseri ja loinen!

Vierailija
6/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä on usein paljon paikallisia erityisvaatimuksia, joten heidän muutto uuteen maahan on vaikeaa. Mutta kansainvälisen firman myyntiedustaja tai konsultti olisi hyvä valinta.

Mutta mieti erittäin tarkkaan, haluatko sitä. Se voi tuntua hyvältä nuorena, mutta lapsille se on erittäin raskasta ja voi johtaa pahoihin ongelmiin, ja kyllä se väsynyttä perheellistäkin risoo, jos pitää ravata ympäri maailmaa tai puoliso käy moikkaamassa muutaman kerran vuodessa. Kaikki ajallaan elämässä.

Vierailija
7/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkukauppias.

Vierailija
8/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meet vaan lähiökuppilaan katteleen, sieltä löytyy sellainen Erkki, joka tarjoo vaihtelua ja ylläreitä elämääs :)

Vierailija
9/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 10:59"]

Ap on tyypillinen loinen, itse ei teksi mitään vaan odottaa kaiken valmiiksi katettuna. Suhdekin rakentuu ap:llä miehen statukseen, rakkaudella ei paskankaan väliä, olet kyllä oikea luuseri ja loinen!

[/quote]

Mutta minä olenkin hyvä ottamaan suihin. Lisäksi minulla on silikonit.

Ap

Vierailija
10/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 10:47"]

Eikö ketään tiedä? 

[/quote]

ketään? Sivistä edes hieman itseäsi ja opettele kirjoittamaan kun ei kyselemäsi tyyppiset miehet juntteja huoli.

Vierailija
11/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 10:59"]

[/quote]

Mutta minä olenkin hyvä ottamaan suihin. Lisäksi minulla on silikonit.

Ap

[/quote]

Tämä ei ollut oikea ap:)

Muuttavatko lääkärit todellakin paljon ulkomaille? Olen tullut siihen käsitykseen ettei suomalaiselle lääkärille ole helppoa löytää töitä kuin ehkä muslimimaista. Ellei sitten satu olemaan huippuspesialistikirurgi mutta nekin työskentelevät Suomessa julkkisten ja pohattojen tullessa yksityiskoneillaan Suomeen hoidettaviksi (mm. David Beckham) Ei lentokapteenien kanssa mihinkään muuteta, jos on onnekas niin saa ilmaisen matkan kerran vuodessa. Myyjien ja konsulttien perheitä eivät firmat kustanna, sellaisia on pari ystäväpiirissä, miehet huitelee ympäri maailmaa vaimojen ollessa kotona muksujensa kanssa. Joskus, pari vuotta sitten kaverini puhui että koko perhe muuttaa omakustanteena jonnekin spaniaan tai Kiinaan mutta toistaiseksi vaan mies on huidellut menemään. Siis voi muuttaa mutta täytyy itse maksaa.

Olen niin pinnallinen että kansainvälinen elämä on haaveena. Mielellään vielä niin että joku muu maksaa ja järjestää. 

Vierailija
12/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 10:47"]

Eikö ketään tiedä? 

[/quote]

ketään? Sivistä edes hieman itseäsi ja opettele kirjoittamaan kun ei kyselemäsi tyyppiset miehet juntteja huoli.

[/quote]

Noh;) Tietääkö kukaan?

Vierailija
13/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurlähetystön eli ulkoministeriön hommat.

Siinä voi kyllä joutua välillä vähemmän hienoihinkin paikkoihin.

Vierailija
14/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä p****** miestä hanki, se on ansa...juokse!

Vierailija
15/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen.

Vierailija
16/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo semmottinen kuluku mulukku

Vierailija
17/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kravattisonni matkarakastaja

Vierailija
18/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjäläinen

Vierailija
19/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 10:47"]Eikö ketään tiedä? 

[/quote]

Se on KUKAAN! Ketään-muotoa voisi käyttää lauseessa "Eikö ole ketään joka tietäisi?" Tai vaihtoehtoisesti "Eikö kukaan tiedä?"

SiisKETÄ ssä luulet olevas ku kirjotat noi huonost?! Mme takas koluun. Ex tajuu et ihavitu ärsyttävää ku joku kirjottaa päi vuittonii??!

Vierailija
20/32 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäläinen, niitähän tulee tännekin ulkomailta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi