Jos vanha nainen on puuma, miksi vastaava mies on vain pervo?
Puumanainen tietää mitä haluaa, julistaa Hesari, mutta miksei vanhoista miehistä kirjoiteta samalla lailla ylevästi? Vanhakin mies saa himoita tiukkaperseisiä opiskelijatyttöjä. Kirjoittakaa siitä, kauniisti ja muistakaa mainita kuinka se on miehen oikeus ja pano nuoren tytön kanssa nostaa itsetuntoa kivasti.
Kommentit (61)
No naiselta vaatii aikamoista rohkeutta olla puuma eli suhteilla nuorempien kanssa. Naisten oletetaan pitävän vanhemmista miehistä edelleen. Puuma on rohkeutta, sen sijaan on ihan tavallista että peruspertit tykkäävät kakskymppisistä tytöistä eikä heitä paheksuta. Puumia ei kannusteta vaan tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nimimerkki raimo -58 , minä tunnen sinut , oot naimisissa ja neljän lapsen isä. Lopeta ne öiset känniviestittelyt ja kuvien lähettely mulle tai panen kuvat vaimolles. Nyt raimo ruuan laittoon hopi hopi!!!
Imuroit ensin tai tulee pataan. Pildeä saat seuraavan kerran jouluna. Onko selvä?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saa olla tissit framilla, mutta kikkelikuvia lähettelevä mies on pervo?
Kyllä varmaan tussukuvia lähettelevä nainenkin tuomitaan pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen keskustelu on mennyt tähän? Miehiä halveksitaan julkisesti tai välillisesti kirjoittamalla vain puumanaisista positiivisesti, miehistä ei mitään. Silti Suomi on täynnä nuoria naisia, jotka katsovat sillä silmällä vanhempia miehiä.
En tunne ikäluokassani ketään, ketä kiinnostaisi omaan ikään suhteutettuna 10+ vanhempi mies. Kun me nuoret naiset haluamme vanhemman miehen, tarkoitamme sillä 3-5v vanhempaa.
N25
Kysynnän ja tarjonnan laki. Nuoret miehet haluaa seksiä puuman kanssa, siitä positiivinen mielikuva. Nuoria naisia taas setämiehet ällöttää, siitä negatiivinen mielikuva. Puhtaasti evoluutioon perustuvaahan tuo on. Nainen hedelmöitetään kaikissa kuvioissa mieluimmin tuoreella spermalla. Paitsi jos vanhempi mies on huomattavan menestynyt eli geneettisesti edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saa olla tissit framilla, mutta kikkelikuvia lähettelevä mies on pervo?
Ainakin jos on sellainen karvaisa ja roikkuva räme ajava. Ja katajana joku hampaaton alkoholisoitunut Irmeli 60v.
Vastaava mies ei ole edes pervo, vaan normaali. Faktat kuntoon, ap!
Miksi paljon yhdenillan juttuja harrastava nainen on huo*a, mutta mies pukki?
Vierailija kirjoitti:
Pervo yksien, normaali toisten silmissä. Kyllä mä muistan, että me nuorina inhoten ja halveksuen puhuttiin noista tyypeistä. Omassa äijäporukassaan varmaan pitivät itseään normaaleina.
Onhan näitä termejä tällaisille.
Namusetä ja kehdonryöstäjä muunmuassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä termejä tällaisille.
Namusetä ja kehdonryöstäjä muunmuassa.
Unohdin mainita namutädin ja lastentarhasta puolisonsa löytäneen.
Vierailija kirjoitti:
No naiselta vaatii aikamoista rohkeutta olla puuma eli suhteilla nuorempien kanssa. Naisten oletetaan pitävän vanhemmista miehistä edelleen. Puuma on rohkeutta, sen sijaan on ihan tavallista että peruspertit tykkäävät kakskymppisistä tytöistä eikä heitä paheksuta. Puumia ei kannusteta vaan tuomitaan.
Ei se nuoremmalla miehellä ole yhtään sen helpompaa alkaa suhteilemaan vanhempien naisten kanssa. Tälläkin hetkellä olen kiinnostunut naisesta joka on muutamaa vuotta vaille äitini ikäinen. Ihan samat ympäristöpaineet yms.
Vierailija kirjoitti:
My bad! Hahhahah!
Ystävällisesti,
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen keskustelu on mennyt tähän? Miehiä halveksitaan julkisesti tai välillisesti kirjoittamalla vain puumanaisista positiivisesti, miehistä ei mitään. Silti Suomi on täynnä nuoria naisia, jotka katsovat sillä silmällä vanhempia miehiä.
Sittenhän asiassa ei ole mitään ongelmaa. Kukin pariutuu tai sekstaa molemminpuoleisen kiinnostuksen mukaan, sen jälkeen kun on itse tehty selväksi että parikymmentä vuotta vanhemman lähestymisyritys on ok. Jos taas olen itse esim. deittipalvelussa kertonut etsiväni maksimissaan piip-ikäistä seuraa, niin minkä ihmeen takia reilusti tuon iän yli olevat lähestyvät? Eivätkö he osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos on sellainen karvaisa ja roikkuva räme ajava. Ja katajana joku hampaaton alkoholisoitunut Irmeli 60v.
Räme ajava? Onko ajava rämeellä? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki riippuu vinkkelistä. Nuoren naisen eli Sanna Marinin avoimessa yläkropassa voi nähdä kunnioitettavaa rohkeutta ja vanhan miehen eli Vladimir Putinin avoimessa yläkropassa voi nähdä tyhmää pullistelua.
Sanna ei ollutkaan ratsun selässä tai judoasussa:)
maailmasta yritetään tehdä tasa-arvoista epätasa-arvoisilla keinoilla.
Hopeakettu on aika kova, kannatan!
Entä onko setämiehelle vastaava termiä naisesta? Puuma ei sovi, kukkahattutätikään ei aivan. Tätinainen kuullostaa typerältä. Ehdotuksia?
Kuulehan nimimerkki raimo -58 , minä tunnen sinut , oot naimisissa ja neljän lapsen isä. Lopeta ne öiset känniviestittelyt ja kuvien lähettely mulle tai panen kuvat vaimolles. Nyt raimo ruuan laittoon hopi hopi!!!