Aika nolo juttu tuo Suomen Oscar-ehdokkuus?
Ehdokkaaksi nousee elokuva, josta kukaan täällä Suomessa ei ole kuullut, nähnyt tai tiennyt sen nimistä ohjaajaa olevan olemassakaan!
Kommentit (10)
Tuskinpa ne muutkaan lyhyetelokuvaehdokkaat ovat sen tunnetumpia kotimaissaan.
miten tuo nyt niin noloa on? Jotenkin tyypillinen tuo asennointi, negatiivinen suomalainen.
Ai, minä olen nähnyt tuon lyhärin kaksi kertaa. Valitettavasti kaikki se mitä sinä et tunne ei ole paskaa.
Olihan se telkkarissakin. Hauska oli, naurettiin miehen kanssa. Ykkönen näyttää usein lyhäreitä. Ohjaajakin oli tuttu jo ennestään.
No tuntevatko kaikki esimerkiksi Ars Fennica-ehdokkaat tai Kultapumpelien ohjaajat? Toki tiedän että jos Cheek tai tuksu ohjaisi jotain, se saisi 90% kannatuksen tässä salkkarimaassa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 21:21"]
Ai, minä olen nähnyt tuon lyhärin kaksi kertaa. Valitettavasti kaikki se mitä sinä et tunne ei ole paskaa.
[/quote]
No se on tietysti näytetty täällä vasta kaksi kertaa jollekin niittiposkiselle maihariyleisölle aamuyön tunneilla Rakkautta ja Anarkiaa -festareilla, vai mitä?
Eikös tuo ole tullut telkkaristakin täällä?
Vierailija kirjoitti:
No tuntevatko kaikki esimerkiksi Ars Fennica-ehdokkaat tai Kultapumpelien ohjaajat? Toki tiedän että jos Cheek tai tuksu ohjaisi jotain, se saisi 90% kannatuksen tässä salkkarimaassa.
tukija tuntee tunteen kun tuetaan
niinpä, no nythän me tiedetään kiitos oscar-ehdokkuuden.