Outoa. Keskivertoa paremman näköiset miehet katselevat minua
Vaikka itse en edes niin välitä siitä onko mies komistus, yleensä pidän vähän karunkin näköisistä. Tänäänkin kaupassa huomasin yhden yleisellä tasolla komean miehen katselevan, koska kääntyi vielä uudestaan katsomaan sen ensimmäisen katseen jälkeen. Muistutti tosi paljon BB:ssä ollutta Tommi Riihimäkeä, joka sittemmin on tehnyt mallintöitäkin.
Mulle on aina omat mieheni riitojen aikana sanoneet, että en ole minkään näköinen, että ovat miehenä paremmannäköisiä kuin minä naisena ym ym. Kuitenkin ihmisten ilmoilla saan katseita ja nämä katselevat yleensä ovat vähintään hauskannäköisiä miehiä, osa jopa tuollaisia mallitasoisia.
Olen hämmentynyt.
En oikeasti tiedä minkä "tasoinen" olen ulkoisesti, kun niin ristiriitaisia kommentteja ja kokemuksia. Miltä teistä tällainen kuulostaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tosiaan olen kuullut olevani tavallisen tai kauniin lisäksi myös söpö. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, monen suusta kuullut olevani "babyface".
En oikeasti tiedä, mitä valtaosa olisi minusta mieltä (aidosti).
Ap
Mitä väliä sillä on minkä näköisenä muut pitävät? Pidät itseäsi söpönä, kivannäköisenä, todella nättinä ja ikäistäsi nuoremman näköisenä, joten pidä tuo asenne ja älä mieti muita. Ne tykkää, jotka tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Humble brag. 😌 😁 👍
En löytänyt aloituksesta sellaista. Kai se on ihan siitä kiinni mistä näkökulmasta lukee.
Minuakin katsotaan, usein vieläpä ilman meikkiä.
Olen 37v
Pidän kyllä itseäni ihan nättinä, joten mitäpä sitten. Katsokoon.