Outoa. Keskivertoa paremman näköiset miehet katselevat minua
Vaikka itse en edes niin välitä siitä onko mies komistus, yleensä pidän vähän karunkin näköisistä. Tänäänkin kaupassa huomasin yhden yleisellä tasolla komean miehen katselevan, koska kääntyi vielä uudestaan katsomaan sen ensimmäisen katseen jälkeen. Muistutti tosi paljon BB:ssä ollutta Tommi Riihimäkeä, joka sittemmin on tehnyt mallintöitäkin.
Mulle on aina omat mieheni riitojen aikana sanoneet, että en ole minkään näköinen, että ovat miehenä paremmannäköisiä kuin minä naisena ym ym. Kuitenkin ihmisten ilmoilla saan katseita ja nämä katselevat yleensä ovat vähintään hauskannäköisiä miehiä, osa jopa tuollaisia mallitasoisia.
Olen hämmentynyt.
En oikeasti tiedä minkä "tasoinen" olen ulkoisesti, kun niin ristiriitaisia kommentteja ja kokemuksia. Miltä teistä tällainen kuulostaa?
Kommentit (24)
Olet ns piilosievä. Hyvät silmät esim ja kallonmuoto, nätti selkä, hyvä liike.
Sulla vaan ollut tosi komeita miehiä, sekin yksi piilosievä naisen tyypillisiä merkkejä.
Varmaan Oinas olet horoskoopilta?
Todennäköisesti kuvittelet joko nuo katseet tai sitten miesten komeuden tai olet ihan pihalla omasta "tasostasi" ja olet keskimääräistä paremman näköinen. Tai vaikka kaikkea kolmea.
He voivat katsella, että onpa siinä omituisen näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama, jota ihmiset tuijottaa kauppareissuilla?
Ja se ahdistaa.
Ei mua edes kovin usein tuijoteta. Silloin kun joku tuijottaa niin se on useimmiten juuri sellainen keskivertoa komeampi. En pidä itseäni rumana, oikeastaan parhaimpina päivinä jopa todella nättinä, mutta ei omat mieheni minua ole juuri kehuneet. Tämän takia olen ajatellut, että ehkä vain luulen itsestäni liikoja, mutta sitten taas hämmentynyt, kun hyvännäköiset miehet ottaa katsekontaktia ja vaikuttaa kiinnostuneilta minusta.
Ap
Huomaan, että vanhemmat miehet ovat alkaneet katsella minua, + 50. Jotkut ovat ihan komeita. Oman ikäiseni eivät katso.
Vanhempien lisäksi myös selkeästi nuoremmat pojat, 20-25-vuotiaat noteeraavat. Mistä päin mahtaa tuulla.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että vanhemmat miehet ovat alkaneet katsella minua, + 50. Jotkut ovat ihan komeita. Oman ikäiseni eivät katso.
Vanhempien lisäksi myös selkeästi nuoremmat pojat, 20-25-vuotiaat noteeraavat. Mistä päin mahtaa tuulla.
Minkä ikäinen olet? Oletko ikäistäsi nuoremman tai vanhemman näköinen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No tätä en usko, kun olen niin useilta kuullut olevani joko tavallisen näköinen tai kaunis. Omasta mielestäni olen kivannäköinen, ehkä ennemmin söpö ja nätti kuin varsinaisesti kaunis.
Ap
Kyllä sen tietää jos on kaunis, ei siihen mitään toisten mielipiteitä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä en usko, kun olen niin useilta kuullut olevani joko tavallisen näköinen tai kaunis. Omasta mielestäni olen kivannäköinen, ehkä ennemmin söpö ja nätti kuin varsinaisesti kaunis.
Ap
Minuakin tuijotti kaikki tiput tänään kaupassa.
Zinc
Sellaista on kun matrix seuraa sinua.
Niin ja tosiaan olen kuullut olevani tavallisen tai kauniin lisäksi myös söpö. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, monen suusta kuullut olevani "babyface".
En oikeasti tiedä, mitä valtaosa olisi minusta mieltä (aidosti).
Ap
Mut mä olen jo niin tottunut siihen. I don´t care ..
Zinc
Jotkuthan suuttuu siitä, kun ne on ihmisiä matrixissa ja tuijotetaan .. kuka suhtautuu mitenkin ;)
Kerran yks sellanen kävi mun kimppunkin veitsen kanssa. Sanoin sille, et me ollaan samassa venhossa hei ..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää jos on kaunis, ei siihen mitään toisten mielipiteitä tarvitse.
Tästä olen täysin samaa mieltä. En tällä avauksella hakenutkaan sitä, että olisin ns. kaunotar.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien lisäksi myös selkeästi nuoremmat pojat, 20-25-vuotiaat noteeraavat. Mistä päin mahtaa tuulla.Minkä ikäinen olet? Oletko ikäistäsi nuoremman tai vanhemman näköinen?
Ap
40-vuotias. Olen ehkä hiukan nuoremman näköinen. Itse olen miettinyt, että vanhemmat miehet haluaisivat minusta mukavan aktiivisen kumppanin ja nuoremmat taas kokeneemman taloudellisesti vakaan vanhemman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien lisäksi myös selkeästi nuoremmat pojat, 20-25-vuotiaat noteeraavat. Mistä päin mahtaa tuulla.Minkä ikäinen olet? Oletko ikäistäsi nuoremman tai vanhemman näköinen?
Ap
40-vuotias. Olen ehkä hiukan nuoremman näköinen. Itse olen miettinyt, että vanhemmat miehet haluaisivat minusta mukavan aktiivisen kumppanin ja nuoremmat taas kokeneemman taloudellisesti vakaan vanhemman naisen.
No, eipä ole paljon "miettiminen" tuottanut tulosta ..
Zinc
Mä uskon että aika monet miehet sanoo heitä itseään miellyttävännäköisiä naisia kauniiksi, vaikka eivät yleisellä mittapuulla sellaisia ole.
Ap
Minä olen myös tavallistakin tavallisemman näköinen nelikymppinen nainen. Silti miehet flirttailee ja ihastuu minuun. Olen juuri ja juuri lievästi ylipainoinenkin.
Kuulemma minulla on lumoavat silmät ja kaunis hymy.
Pelkistä katseista on oikeastaan mahdotonta päätellä mitään. En sano etteikö kyse voisi olla siitä että pitävät sinua viehättävänä, mutta ihan yhtä hyvin kyse voi olla jostain muustakin.
Yleensä mulla on tapana ajatella komeiden miesten katseista, että katsovat ihan samalla tavalla kaikkia muitakin naisia, tai sitten katsovat ihan vain ajatuksissaan. Tai että näytän jotenkin häiritsevältä. Sen sijaan jos joku vähemmän hyvännäköinen, ei ollenkaan minun tyyppiseni mies katselee, on helppo uskoa että kyse on nimenomaan positiivisesta kiinnostuksesta. Niin harvassa ovat olleet ne tilanteet joissa omaan silmääni komea mies on kertonut kiinnostuksestaan, että en elättele kovin suuria toiveita sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko vielä hedelmällisessä iässä?
Oletko sama, jota ihmiset tuijottaa kauppareissuilla?
Ja se ahdistaa.