Työpaikkakiusaajaksi leimattu vastailee hetken kysymyksiinne!
Kommentit (54)
"Ehkä sellainen epä-älyllisyyden suodattaminen..."
Puhuu "älyn jättiläinen"...?
Miten aiot tervehtiä pirua kun päädyt helvettiin?
Vaikutat todella vaikealta ihmiseltä, työpaikan ilmapiirin myrkyttäjältä. Sinusta taitaa pitää vain oma hovisi. Toivottavasti olet provo.
Jos äly ja kaikki viisaus on pakkautunut työyhteisössänne yksin sinun päähäsi, niin sitten vain Einsteinin kanssa kisasille kaiken teoriasta. Herra E. ei siihen kyennyt...
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko pomon puhutteluun tai saitko varoituksen, kun kiusaamisesta paljastui?
En, kun otin itse puheeksi tämän tyypin huonon asenteen ja pomo oli samaa mieltä. Samalla kuulin, että hän oli väittänyt minua kiusaajaksi! Sovimme sitten että hänen on parempi etsiä työnsä muualta, koska asenne on mitä on.
Oliks vanhempas sisaruksia (kertoivatko sulle rehellisesti)?
Kuinka levee sun reikäs on metreissä?
Jo pelkkä leimaaminen sana kertoo paljon. Itse et koe kiusaavasi, vaikka kiusaatkin?
Varmaankin vanha kunnon kallonkutistaja osaisi parhaiten määritellä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat todella vaikealta ihmiseltä, työpaikan ilmapiirin myrkyttäjältä. Sinusta taitaa pitää vain oma hovisi. Toivottavasti olet provo.
Niin, tämä on sinun tulkintasi. Minun tulkintani on kuitenkin toisenlainen ja sanon nyt ihan suoraan, että se minua kiusaajaksi syyllistänyt oli itse narsisti ja epäilen kyllä muitakin mielenterveysongelmia. Kysyin tätä töissäkin ja työkaverit olivat samaa mieltä. Kuten pomokin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko keskon varastossa töissä?
Olen sairaanhoitaja.
Onko muiden "lusmuilulla" niin paljon vaikutusta omaan työhösi, että kannattaa alkaa päsmäröimään? Jos et edes ole mikään tiimivastaava tai esimies. Kuuluuko asia sinulle ollenkaan?
Esimiehet kyllä yleensä ovat ihan kärryillä työntekijöiden työpanoksesta.
Voihan tämä olla kyllä provokin. Harvemmin kiusaajat itse astuvat edes leimalla varustettuna vastailemaan kysymyksiin.
Eivät he siinä kiusaamisen kiimassaan moiseen itsetutkiskeluun pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko keskon varastossa töissä?
Olen sairaanhoitaja.
No olipa yllätys 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko pomon puhutteluun tai saitko varoituksen, kun kiusaamisesta paljastui?
En, kun otin itse puheeksi tämän tyypin huonon asenteen ja pomo oli samaa mieltä. Samalla kuulin, että hän oli väittänyt minua kiusaajaksi! Sovimme sitten että hänen on parempi etsiä työnsä muualta, koska asenne on mitä on.
Nyt provosi paljastui. Yksikään ammattitatoinen pomo ei sovi kenenkään itseään pikkupomona pitävän paskiaisen kanssa tuollaisia. Ellei pomo ole pääkiusaaja ja sinä ruskeakielinen takapuolennuoleskelija.
Jollain mammalla on vähän tylsää perjantai-iltana.
Onko elämässäsi ketään, jotka rakastavat sinua?
Olet siis narsisti