Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos ostaisit pitkästä aikaa uuden paidan eikä miehesi kommentoisi sitä mitenkään, vaikka huomasi sen olevan uusi?

Vierailija
16.10.2020 |

Kysyisit mieheltäsi myöhemmin huomasiko hän, että sinulla on uusi paita ja hän vastaisi, että kyllä huomasi. Ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Miten suhtautuisit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaimo ostaa alusvaatteen. Minä pesen ja tankkaan auton. En erikseen kiitä enkä odota kiitosta.

M54

Vierailija
2/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi miehen siitä pitäisi jotain sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin uuden talvitakin. Mies ei ole edes huomannut, vaikka laitoin sen tällä viikolla päälleni.

Vierailija
4/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä alkaisin kysellä noin joutavia ja typeriä puolisoltani niin.. Ihan oikeasti. Oletko 15v?

Vierailija
5/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, että mies ei ole homo.

Vierailija
6/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi siitä mitään ihmeellistä. Ihan normaalia meininkiä. En itsekkään huomaisi ellei olisi jotenkin tosi erilainen mitä yleensä. En huomaa työkavereiden uusia kampauksia, silmälaseja, autoja, vaatteita. Sorit siitä.

7/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheni ole koskaan huomannut uusia vaatteita. Jos tukka on lyhentynyt latvojen tasotuksen takia 15 cm on joskus huomannut, mutta ei aina.

Sen sijaan hän kuuntelee kiinnostuneena ajatuksiani ja mielipiteitäni. Se on mulle tärkeää, ei ulkonäön kommentointi.

Vierailija
8/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Mä ite varmaan heti reippaasti kyselisin, että kato mitä ostin eks oo hieno. En kyl jäisi vaan ootteleen, että huomaisko. Riittää, kun vaan hymähtää ja nyökkää. Ei oo mulle mitenkään tärkeää, että hän heti ylistäisi jonku vaatekappaleen hienoutta. Pääasia, että on itteni mielestä hieno.

Vierailija
9/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua kiinnosta hirveästi mitä mies mun uusista vaatteista ajattelee. Kunhan ei sano että mikä kamala kaapu toi on. Sitten on syytä katsoa peiliin että tuliko oikeasti tehtyä hutiostos.

Vierailija
10/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa ostella paitoja montaakaan kertaa vuodessa, joten kyllä ihmettelisin jos mies ei huomioisi :D mutta jos voisin ostaa vaatteita aina kun mieli tekee niin tuskin enää pysyisi laskuissa mikä on uusi ja mikä ei

Vierailija
11/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "suhtautumista" tuossa on? En ajattele, että mieheni pitäisi mitenkään kommentoida vaatteitani.

Vierailija
12/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä naislapsia. "Kehu mua isi, jooko, kato mun uutta mekkoa" 

Vierailija
13/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei huomaa edes, jos olen käynyt kampaajalla ja muuttanut merkittävästi tyyliäni. Saattaa ihmetellä (kokemusta on), että jotain on muuttanut, mutta ei osaa hahmottaa, mitä. En todellakaan odota hänen kommentoivan vaatteitani.

Vierailija
14/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä joku velvollisuus huomata se?

Vierailija
15/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tyytyväinen, että mies ei ole homo.

Ai sekö tekee homo, että saattaisi sanoa jotain huomaavaista kumppanin (naisen) uudesta vaatehankinnasta. Okei.  

Vierailija
16/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun miehen, joka huomaa mun uudet vaatteet. :D

Vierailija
17/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä joku velvollisuus huomata se?

Ei tietenkään, mutta mietin että oliko paita kauhea, kun ei sanonut mitään, vaikka siis kuulemma noteerasi sen. Olin vain itse niin kovin tyytyväinen löytämääni kivaan paitaan, että odotin varmaan hänenkin tykästyvän siihen. Ex-miehellä oli tapana kehua uusia vaatekappaleita, joita ostin niihinkin aikoihin harvoin. Ehkä siksi on nyt vähän erilaista kuin mihin aiemmin on tottunut ja alan heti spekuloida tällaisia, vaikka se varmaan lapsellista onkin 😂

Ap

Vierailija
18/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollanen on ihan persoona- ja luonnekysymys. Joskus mun miehellä on päässyt kaameeksi risuparraksi ja sit kun se ajaa sen, näen kyllä mutta en huomaa. Eli olen tottunut näkemään miestä kaikennäköisenä ja kaikenlaiset vaatteet päällä, risuparralla tai ilman, niin se ei yksinkertaisesti ole iso juttu. Aina ei "pääkaapelit" ota vastaan nähtyä informaatiota vaikka sen näkeekin (niin viesti ei mene aivoihin asti). 

N45

Vierailija
19/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi lähinnä häiritsevää jos mieheni kiinnittäisi tarkasti huomiota kaikkeen mitä "tyylilleni" teen. Tulisi todella epärakastettu olo, että äijä kyttää ja kyylää mitä touhuan ulkonäköni kanssa. Enhän minäkään hänen ulkonäköään ole koko ajan arvioimassa. Mieheni esimerkiksi tietää etten tykkää parroista, mutta kasvatti siitä huolimatta parran. Ja se on mulle ihan ok koska ei mulla sentään mitään traumoja partoihin liittyen ole, se nyt vaan ei oo just mun juttu. Mutta omalla rakkaallani kyllä kestän sen. Mieheni ei ole minulle mikään objekti, vaan henkilö jota rakastan.

Vierailija
20/21 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ajatuksia teillä, että otatte/ottaisitte positiivisena asiana tällaisen. Tuli kyllä itsellekin mieleen, että ehkä pitäisi olla vain tyytyväinen, ettei oma mies ole ulkonäkökeskeinen 😊

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi