Masentuneet: miksi ette hanki vasikoita?
Vasikalla on vain yksi vatsa, mutta se jakautuu 4 osaan iän myötä. Puhutaan pötsistä. Lehmä ei kuitenkaan tuota maitoa kuin vain tietyn ajan vasikoinnin jälkeen. Sen on vasikoitava uudestaan, jotta maidontuotanto jatkuisi.
Miksi masentunut et hankkisi lehmistä merkitystä elämääsi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen vegaani.
Tämä menee sivuraiteille, mutta olen monesti ihmetellyt, että miksi vegaanien pitää tuoda se vegaaniutensa esille heti kaikille. Melkein sieluni silmin näen tilanteen, jossa poliisi yrittää pidättää rosvoa ja ohikulkija menee nykimään poliisia hihasta ja sanomaan "olen vegaani".
Tästähän on se (englannista käännetty) kysymys: ”Jos olet vegaani ja treenaat crossfitia, kummasta kerrot ensin?”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen vegaani.
Tämä menee sivuraiteille, mutta olen monesti ihmetellyt, että miksi vegaanien pitää tuoda se vegaaniutensa esille heti kaikille. Melkein sieluni silmin näen tilanteen, jossa poliisi yrittää pidättää rosvoa ja ohikulkija menee nykimään poliisia hihasta ja sanomaan "olen vegaani".
Minä taas ihmettelen, että miksi ihmiset loukkaantuvat siitä niin paljon, jos heille kertoo olevansa vegaani.