Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä rentoudut näin perjantai-iltana?

Vierailija
16.10.2020 |

Itse, kuuntelen musiikkia YouTubesta ja nautin takkatulen lämmöstä, + muutama kylmä olut.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töistä kotiin. Nyt kaurapuuro nassuun ja untenmaille. Aamulla 6.00 lähtö taas töihi.

Vierailija
22/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Kemmuruu ja koputan puuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hyvää ruokaa ja näköjään join pullollisen valkoviiniä. Hups. Olen rentoutunut.

Vierailija
24/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen joimme teet vaimon kanssa, sitten luimme molemmat kirjojamme vierekkäin sohvalla. Vaimo soitti vanhemmilleen, puhelu kesti noin 45 minuuttia ja minä pelasin pleikkaa sillä välin. Sitten kuuntelimme yhdessä tiedepodcastia ja joimme toiset teet. Nyt ruokin akvaariokalat ja sitten käymme unille. Rentouttava ilta. 

Vierailija
25/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa useampaan kuukauteen korkkasin oikein punaviinipullon, ja surffailen netissä. Mies on viikonlopun kaverinsa mökillä, joten saan olla ihan rauhassa!

Vierailija
26/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasillista punaviiniä, yksi lonkero, pizzaa, Vain elämää, koira kainalossa...olen rentoutunut.

Vierailija
27/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v...u joku olut. Kohta juon kaffia ja makoilen ja nyt syön tobleronea. Olisipa vielä energiajuomaa, tosin olen huomannut, että alkoholin ja energiajuoman juomista seuraavana päivänä hampaita vihloo.

Vierailija
28/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kun teini pelaa Undertalea.

Vierailija
29/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kaikki jauhavat alkoholista kuin se olisi jotenkin MAKOISAA?? Etenkin joku hlvetin viini ja olut. Ööö, yök.

Vierailija
30/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna + olut. Ja sitten YouTube. Mitä te muut kuuntelette sieltä?

Vierailija
31/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella levyjä kunnon soittimella ja kaiuttimilla. Puhelin on aika surkea soitin.

Vierailija
32/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en rentoudu mutta vaimo rentoutuu. Hieroin ja nuolin äsken vaimon jalat ja nyt nuolen Jamalin mällit vaimon pimpistä johon minulla on vain asiaa kielellä :( kuulemma jos hoidan homman hyvin niin pääsen vihdoin illan ajan vapaaksi siveysvyöstä johon olen lukittuna ollut jo 7kk putkeen. Tehtäväni on tällä ajalla ollut toimia vaimoni ja hänen rakastajansa orjana ja huvin rahoittajana

Vierailija
33/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden jälkeen joimme teet vaimon kanssa, sitten luimme molemmat kirjojamme vierekkäin sohvalla. Vaimo soitti vanhemmilleen, puhelu kesti noin 45 minuuttia ja minä pelasin pleikkaa sillä välin. Sitten kuuntelimme yhdessä tiedepodcastia ja joimme toiset teet. Nyt ruokin akvaariokalat ja sitten käymme unille. Rentouttava ilta. 

Älä tukeeehdu pullaan.

Vierailija
34/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa rentoutua, joten teen töitä.

Vierailija
35/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä mies punavuoresta kirjoitti:

Minä en rentoudu mutta vaimo rentoutuu. Hieroin ja nuolin äsken vaimon jalat ja nyt nuolen Jamalin mällit vaimon pimpistä johon minulla on vain asiaa kielellä :( kuulemma jos hoidan homman hyvin niin pääsen vihdoin illan ajan vapaaksi siveysvyöstä johon olen lukittuna ollut jo 7kk putkeen. Tehtäväni on tällä ajalla ollut toimia vaimoni ja hänen rakastajansa orjana ja huvin rahoittajana

Tästä miehestä on selvästi toksinen maskuliinisuus kitketty :D

Vierailija
36/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tukeeehdu pullaan.

Sulla on selvästi tosi kiva perjantai-ilta. Nauti nyt kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän