Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pelaaminen

Vierailija
16.01.2014 |

Haluaisin kysyä teiltä rakkaat naiset löytyykö teiltä miestä joka ei pelaa sotapelejä (tai muuta vastaavia pelejä)? Tähänasti kaikki miehet joihin olen tutustunut ovat olleet jollakin asteella koukussa nettipeleihin. Mietin myös onko tämä vain nuorten miesten ongelma 25-30v ja korjautuukose vanhetessa? Turhauttavaa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olin 15vuotta miehen kanssa joka pelasti, täyttää tänän vuonna 40v ja pelaa edelleen :/

Vierailija
2/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kertomaan miehille meikeistä ja vaatteista, ehkä ne kiinnostuu niistä enemmän. Tämä on todellakin ongelma, että miehet eivät ole kiinnostuneet uusimman cosmon vinkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan pelannut. Se on 32-vuotias, ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Sitä ei ole ikinä kiinnostanut mitkään pelit, ei koneilla eikä livenä.

Vierailija
4/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:55"]

Mene kertomaan miehille meikeistä ja vaatteista, ehkä ne kiinnostuu niistä enemmän. Tämä on todellakin ongelma, että miehet eivät ole kiinnostuneet uusimman cosmon vinkeistä.

[/quote]

Voiko tällaista tyhmyyttä ollakaan...?

Vierailija
5/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korjaannu vanhetessa, eikä ole pelkästään miesten ongelma, tai edes ongelma mikäli se ei ole liiallista. Pelaajien keski-ikä on nykyään + 30 vuotta joten osa pelaajista on reilusti yli kolmekymppisiä. Pelaajista myös noin 40% on naisia. Vanhin jonka itse olen tavannut oli 65-vuotias.

Pelaaminen on nykyään ihan yleinen harrastus ja vertautuu hyvin kirjojen lukemiseen ja elokuvien katsomiseen helppouden ja ajankäytön puolesta. Erona on lähinnä että pelaamisessa itse tekee jotain aktiivisesti.

Kuten muidenkin harrastusten kanssa (tai minkätahansa asian kanssa) pelaaminen tulee ongelmaksi jos sitä tekee liikaa.

Vierailija
6/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pelaa. 39 v. Nuoruudessa pelannut paljonkin, mutta ei enää mun aikana. Meiltä löytyy kyllä xbox, wii, wiiu, pleikka 2 ja 3, mutta niillä pelaavat lapset. Mäkin pelaan useammin lasten kanssa kuin mies.

Vierailija
7/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä korjaannu vanhetessa eli älä ota sellaista miestä, joka pelaa mielestäsi liian paljon. Se alkaa todella nyppiä siinä vaiheessa kun on lapsia ja olisi kiva, että mies viettää perheenkin kanssa aikaa.

Onneksi nykyinen mieheni ei pelaa vaan tykkää tehdä ja harrastaa minun ja lasten kanssa kaikkea mahdollista. Kaverini mies taas on juuri tällainen pelaaja eikä osallistu perheen arkeen juuri lainkaan. Myös toisen kaverini mies muuten vaan jatkuvasti räpeltää tietokoneella ties mitä eikä myöskään tee lasten eikä vaimonsa kanssa paljon mitään. Itselläni on siis käynyt todella hyvä tuuri tai sitten olen vaan valikoinut paremmin. :)

Vierailija
8/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri aloittamassa peliuraa. Ajattelin katkaista orastavaa alkoholismia pelaamalla. Usein lenkin ja salin jälkeen tekee mieli viinaa.

Viinan käyttö on lisääntynyt päivittäiseksi, kun joutuu töiden takia olemaan erossa perheestä.

Mietin että pelailu voisi olla hyvä keino viettää ilta ilman viinaa.

pätkätyöläinen

Vierailija
9/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen vie tuhottomasti aikaa. Todennäköisesti tällainen "pelimies" ei jaksa/ehdi harrastaa liikuntaa vaan lihoo ja kunto rapistuu.

Vierailija
10/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 11:03"]

Ei välttämättä korjaannu vanhetessa eli älä ota sellaista miestä, joka pelaa mielestäsi liian paljon. Se alkaa todella nyppiä siinä vaiheessa kun on lapsia ja olisi kiva, että mies viettää perheenkin kanssa aikaa.

Onneksi nykyinen mieheni ei pelaa vaan tykkää tehdä ja harrastaa minun ja lasten kanssa kaikkea mahdollista. Kaverini mies taas on juuri tällainen pelaaja eikä osallistu perheen arkeen juuri lainkaan. Myös toisen kaverini mies muuten vaan jatkuvasti räpeltää tietokoneella ties mitä eikä myöskään tee lasten eikä vaimonsa kanssa paljon mitään. Itselläni on siis käynyt todella hyvä tuuri tai sitten olen vaan valikoinut paremmin. :)

[/quote]

Vierailija
11/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo ei ole iso ongelma. oluen kanssa lotraaminenki loppui kuin pyynnöstä (muutaman oluen jälkeen alkoi ilmaantua pikkusia pidätysongelmia:)) joten olen sanonut sanonut että eiköhän pelailu riitä ettei sänky taas yöllä rupee kastuu niinku oluen kanssa sotapelien takia, joten pelit suorastaan pölyttyy kaapissa.:)

Vierailija
12/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:55"]

[/quote]

Voiko tällaista tyhmyyttä ollakaan...?

[/quote]

Voi olla jos on jälkeenjäänyt teini.

Vierailija
13/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tyytyväinen, että meidän suhteessa molemmat pelaa. Se on toisinaan myös yhteistä hauskaa tekemistä kaksinpelien muodossa. Tosin ei kyllä ole mitään 5h/päivä touhua, enempi menee aikaa yhdessä tv-sarjoihin ja leffoihin.

Vierailija
14/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikäään ongelma ole. Harrastus siinä missä moni muukin. Meillä pelaa molemmat :)

Vierailija
15/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 31v. ei pelaa tietokone- eikä konsolipelejä. Tietokoneella voi muuten istua kyllä pitkiäkin pätkiä. On kuulemma nuorempana kotona asuessaan joskus peleillut, mutta ei tunnu osoittavan nykyään minkäänlaista kiinnostusta niihin.

Vierailija
16/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen mieheni pelaa. Osaa pitää homman kohtuullisena ja aikaa riittää myös työlle, nukkumiselle, perheelle, ystäville ja muille harrastuksille, joten mikäs siinä.

Mikä hyvänsä voi lähteä lapasesta. Tälläkin palstalla usein valitetaan miehistä, joita ei juuri kotona näy. Eivät pelaa tietokonepelejä mutta työ, liikuntaharrastus tai joku muu vie mennessään.

Vierailija
17/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 11:22"]

Pelaaminen vie tuhottomasti aikaa. Todennäköisesti tällainen "pelimies" ei jaksa/ehdi harrastaa liikuntaa vaan lihoo ja kunto rapistuu.

[/quote]

Tämä on silkkaa urbaani legendaa. En tunne itseäni lukuunottamatta yhtään lihavaa pelajaa, vaikka olen noin 25-vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä