Mihin aiot Matkustaa seuraavaksi?
Kommentit (26)
Aasiaan muutamaan ns. harvinaisempaan kohdemaahan. Mutta vasta ensi vuoden loppupuolella.
Miksi sä kirjoitat matkustaa isolla M:llä?
Aion matkustaa seuraavaksi Peruun, koska perunat ovat loppuneet. Huomenna siis lennän yksisarvisen kyyneleistä valmistetulla polttoaineella varustetulla, kolmipyöräisellä lentohinaajalla.
Ihan mihin tahansa. Yritin matkustaa Latviaan muutama viikko sitten, ja sekään ei onnistunut.
Kyl me varmaan honnekki lämpimään pariks viikoks sit joskus jos ja kun
Kotiin, oon ollut viikon reissussa.
Matkustan hissillä alas ja menen ulos tupakalle. Ihan kohta. Sitten Matkustan hissillä takaisin ylös.
Vierailija kirjoitti:
Kyl me varmaan honnekki lämpimään pariks viikoks sit joskus jos ja kun
Missä päin on Honnekki? Kuulostaa Vietnamilaiselta? Lentääkö Finski Vietnamiin?
Joululomalla joko Norjaan, Ruotsiin, Viroon, Latviaan, Liettuaan, Puolaan, Saksaan, Unkariin, Tšekkiin tai Slovakiaan. Nuo kiinnostaisivat ja yksi riittää, kunhan nyt jonnekin pääsisi. Matkustan vain, jos kyseisessä maassa on Suomea vastaava koronatilanne.
Täältä orgioista kotio viikonlopun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä orgioista kotio viikonlopun jälkeen.
Ai säkin Himoksella. Mikä mökki?
Himokselle parinvaihto-nussiaisiin.
Ruotsiin, haen koiranpennun. Tosin vasta ensi kesänä tai syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Joululomalla joko Norjaan, Ruotsiin, Viroon, Latviaan, Liettuaan, Puolaan, Saksaan, Unkariin, Tšekkiin tai Slovakiaan. Nuo kiinnostaisivat ja yksi riittää, kunhan nyt jonnekin pääsisi. Matkustan vain, jos kyseisessä maassa on Suomea vastaava koronatilanne.
Otathan huomioon, että sinua ei välttämättä haluta ottaa vastaan. Näin kävi minulle, kun suunnittelin Latvian matkaa. Muutama päivä ennen parin päivän reissua Latvian viranomaisrt panivat täytäntöön ohjeistuksen, jonka mukaan minun olisi pitänyt olla 14 pv karanteenissa maahan saapuessani. Jos olisin rikkonut ohjeistusta, niin olisin voinut saada 2000 euron sakot. Reissu jäi tekemättä.
Taimaaseen