Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei paino putoo??

Vierailija
16.01.2014 |

Mikä siinä on kun olen nyt 5pvää syönyt n.400kcal alle kulutuksen (n.1950kcal siis norm) ja siitä huolimatta paino ei ole laksenut, vain noussut 100g :( Harmittaa....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet vaihtelee.

Vierailija
2/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että tuossa on vain 5 päivää ja saattaa olla se aika kuusta, että nesteet kertyvät eli ovis ja pms?

Noin pieni kalorivaje vrk:ssa ei kovin äkkiä pudota painoa..alle puoli kiloa viikossa laskennallisesti. Pitkällä aikavälillä painosi putoaa noin puoli kiloa viikossa, jos olet todella tarkka laskuissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatkappa kuule vielä pari viikkoa. Itse aloitin elämäntapamuutoksen paru viikkoa sitten ja en ole käynyt vielä puntarilla ollenkaan. Kilojen kertymiseenkin meni varmaan enemmän kuin se neljä päiväã?

Vierailija
4/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnotse itsesi vain max kerran viikossa. Ei viidessä päivässa ehdi tapahtua vielä mitään

Vierailija
5/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5pv?? Se lyhyt aika. Pitää olla pitkäjänteisempi, mutta älä luovuta, pahin ohi ja hyvä alku.

Yllätyt iloisesti 2 kuukauden päästä, jos jatkat, lupaan.

Itse olin jo luovuttamassa, mutta kun menin vaa´alle 8kg oli lähtenyt!

Se upea tunne ja saa lisäpontta jaksaa.

Sitkeästi vain eteenpäin!

Vierailija
6/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5pv?? Se lyhyt aika. Pitää olla pitkäjänteisempi, mutta älä luovuta, pahin ohi ja hyvä alku.

Yllätyt iloisesti 2 kuukauden päästä, jos jatkat, lupaan.

Itse olin jo luovuttamassa, mutta kun menin vaa´alle 8kg oli lähtenyt!

Se upea tunne ja saa lisäpontta jaksaa.

Sitkeästi vain eteenpäin!

Vierailija
7/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hiilarit vähemmälle ja leipä + yleensä kaikki viljat, sekä sokeri, riisi ja peruna pois. Lisää rasvaa ja kasviksia ruokavalioon. Ei tarvi laskea kaloreita ja laihdut taatusti, eikä tarvi kärsiä nälkää. Saat myös lisää energiaa ja voit kaikinpuolin paremmin. Näin laihduin itse ja kilot myös ovat pysyneet pois jo n. 5 v, takaisin hiilaripuputukseen en palaisi.

Vierailija
8/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hiilaripuputus tekee väsyneeksi.

Se vain opittu tapa. Luulin etten voi olla ilman leipää ja perunaa, voin olla.

Suosittelen myös vähentämään hedelmiä, niissä paljon sokereita.

Marjoja sen sijaan saa syödä :)

Itsellä 1200kcl ja paljon vettä, kyllä pärjää ja paino laskee.

Vierailija
9/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tavoitteena pudottaa 2kg, paino nyt 55kg ja 52-53 olisin jo tyytyväinen, joten siksi ajattelin että suht maltillinen pudotus olisi järkevää, mutta eihän tästä mitään tule, lisää kiloja vaan :(

ap

Vierailija
10/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 09:30"]

Mulla olis tavoitteena pudottaa 2kg, paino nyt 55kg ja 52-53 olisin jo tyytyväinen, joten siksi ajattelin että suht maltillinen pudotus olisi järkevää, mutta eihän tästä mitään tule, lisää kiloja vaan :(

Idi. Turhaa yrität, läski, parempi luovuttaa suosiol kun ei kerran onnaa.

ap

[/quote]

Vierailija
11/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kuitenkin pitäisit saman painon ja lisäisit lihaksia.

Vierailija
12/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2 kertaa viikossa kuntosalilla, teen lyhyitä sarjoja max painolla ja kerran viikossa teen 5-10km hölkkälenkin. Nyt kuitenkin kertynyt sen verran löysää vyötärölle että farkut kiristää ja en kyllä halua millekään massatreenille alkaa. Olen muuten ihan tyytyväinen vartalooni ja aika ei riitä enepään treenaamiseen ja hyvä ruoka on ainoita ilojani, joten erityiselle dieetillekään en aio alkaa vaan syödä edelleen terveellisesti, mutta nautittavasti :)

ap

Vierailija
13/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se oo helppoo yrittää valmiiksi hoikasta varresta tiristää sen vielä pari kiloa. Kärsivällisyyttä.

Jos olisit ylipainoinen niin viidessä päivässä kyllä jo jotain todennäköisesti näkyisi mutta ei nyt tuossa sun tilanteessa.

Vierailija
14/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:01"]

Joo ei se oo helppoo yrittää valmiiksi hoikasta varresta tiristää sen vielä pari kiloa. Kärsivällisyyttä.

Jos olisit ylipainoinen niin viidessä päivässä kyllä jo jotain todennäköisesti näkyisi mutta ei nyt tuossa sun tilanteessa.

[/quote]

No ei se nyt oikein ylipainoisellakaan  vielä viidessä päivässä näy, kun ei tuosta nyt edelleenkään tule laskennallisesti edes puolen kilon pudotusta.

Mutta joo, ei ehkä kannata vielä viidessä päivässä luovuttaa, ihmisen luonnollinen painonvaihtelu on sen verran suurta, että tuo parisataa grammaa hukkuu siihen. Kuukauden jos tuolla samalla linjalla jatkat, se voi näkyäkin jo jossain. Enkä oikein muutenkaan ymmärrä tuota jatkuvaa vaa'alla ramppaamista, itse olen laihduttanut reilut kaksi viikkoa ja kertaakaan en ole punninnut itseäni. Mutta jokainen toki tehköön kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
15/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvitsee vaa'an ettei käy kuin Iltiksessä olleelle laihduttajalle: arvioi painavansa 80 kg, painoi 125 kg tai jotain. :)

Vierailija
16/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 15:39"]

Toiset tarvitsee vaa'an ettei käy kuin Iltiksessä olleelle laihduttajalle: arvioi painavansa 80 kg, painoi 125 kg tai jotain. :)

[/quote]

No jos käy vaa'alla silloin kun aloittaa niin saa sen lähtöpainon, mutta sen jälkeen sitten harvemmin. :) Mutta huh, kylläpä jotkut ihmiset tosiaan katselevat itseään ruusunpunaisten linssien läpi, jos arvioi itsensä 45kg kevyemmäksi. :D Tietenkin keikistellyt peilin edessä hyvistä kuvakulmista ja vetänyt mahan sisään ja ajatellut, että ei tää nyt niin paha ole. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän