Ihana Ville Haapasalo !
Juujuu, näyttää spurgulta, miten voit sanoa noin, ei todellakaan ole ihana jne, jne. Ei enää näitä kommentteja, luettu on jo!
Tähän ketjuun vain kehuja!
Tästä huomaa ettei miehessä todellakaan ole merkitystä kropalla, vaatteilla tai millään ulkoisella "komeudella". Jokin Villessä vain kolahtaa meikäläiseen. Se pilke silmäkulmassa, hymy, olemus, puhetyyli jne!!
Ihana mies! :-)
Kommentit (41)
Enkö mä juuri pyytänyt ettei haukkujia tähän ketjuun. Teidän jutut on jo niin luettu.
Ei mua kiinnosta teidän mielipiteet.
ap
Hyvä tyyppi! Tuohon harva suomalainen mies pystyisi
Oli aikoinaan komea mies, miksi päästi itsensä rupsahtamaan?
Ehkä halusi sulautua massaan, siis Venäjällä? :)
Minusta näyttää nykyään venäläiseltä.
Oli aikoinaan komea mies, miksi päästi itsensä rupsahtamaan?
Ehkä halusi sulautua massaan, siis Venäjällä? :)
Minusta näyttää nykyään venäläiseltä.
Mä pidän kans Villeä tosi symppiksenä! Voisin jopa peuhata hänen kanssaan, koska on tosiaan sellainen nallekarhumaisen söpö. ;) t. N 26
Ettei Ville itse ole aloittanut keskustelua ;) kun ei saa moittia
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 09:00"]
[/quote]
Hah! Eiköhän sillä ole parempaakin tekemistä. Olen kyllä kaukana Villestä.
:D
Olen vaan kyllästynyt tähän palstaan, kun kehuu jotain asiaa/ihmistä, niin joka ikinen kerta ne haukkujat ryntää paikalle. Mikä ihme siinä on?
ap
Mekin kysyttiin mielipiteitä kotimme sisustuksesta. Ei aikaakaan kun tuli ekat herjat että kolkko liikaa ikeaa tumma ymmym.
Nega-mammat vauhdissa.. Tosin normaali av-mamma on pohjimmiltaan nega-mamma
Sellaiset ihmiset kehuu toisia ja antaa positiivista palautetta, jotka pitävät itsestään.
Haukkujat mollaavat muita, haluavat saada toiset alas omalle tasolleen.
Makuja on monia joku tykkää liikemiestyypistä ja jollekin näköjään kolahtaa spurgutyyli.
Valitettavasti tulee mieleen ajatus milloinkahan tuo ihminen on käynyt peseytymässä, haiseeko pahalle jne.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 09:48"]
Makuja on monia joku tykkää liikemiestyypistä ja jollekin näköjään kolahtaa spurgutyyli.
Valitettavasti tulee mieleen ajatus milloinkahan tuo ihminen on käynyt peseytymässä, haiseeko pahalle jne.
[/quote]
Pointtini ei ollutkaan ulkoinen habitus. Mielestäni sen aloitukseen kirjoitin.
Pukumies saattaa olla todella vastenmielinen vaikka olisi kuinka komea. Jos olemus tökkii ei ei kolahda! Sen sijaan tälläinen Ville saattaa kolahtaa, jos on itsevarma ja symppis :)
ap
On todella symppis mies, mäkin tykkään, vaikka ei ulkoisesti kolahtaisikaan.
Muhun kolahtaa myös.... Todella viehättävä ja karismaattinen.
Ville ON ihana myös minun mielestäni. ;) Juuri sellainen iso nallekarhu joka tekisi mieli vangita häkkiin ja omaksi..haha.
Tiesittekö että oli niin kuuluisa Venäjällä että pystyi liikkumaan vain henkivartijoiden seurassa?
Osaa aivan upeasti venäjänkieltä! Ja se ei ole helppo kieli oppia.
Eukkoja vaan harmittaa kun oman ukon luonne on perseestä! Luonne Villessä on mahtava. Äkkiä tuon parran saa pois ja näyttelijänä tottunut kaikenlaisiin muutoksiin joten laihduttaminen ei ole mikään ongelma silloin kun sellaista kehoa tarvitaan sopivaan rooliin.
Jaa. Sen olemus on ihan liian ruokkoamaton jopa tällaisen vanhemman tv:n katsojan makuun.