Harrastaako naiset itsetyydytystä?
Tarkoitan samalla tavalla säännöllisesti kun miehet. Ellei päivittäin niin edes x kertaa viikossa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:46"]Mä oon 12.v ja tykkään itsetyydytyksestä.... Onko ok?! Mua vähä pelottaa ku jos onki ainoo ja silleen..!! :(
[/quote]
Minä olen 13v ja itsetyydytän joten et oo ainoa
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:46"]Mä oon 12.v ja tykkään itsetyydytyksestä.... Onko ok?! Mua vähä pelottaa ku jos onki ainoo ja silleen..!! :( [/quote] Minä olen 13v ja itsetyydytän joten et oo ainoa
[/quote] kiitti tiedosta!! Mä uneksia kaikesta ja toivon outoja!!
Eihän naisten tarvi kun seksiä saa aina rimaa laskemalla. Tuskin me jätkätkään vedettäs lapaseen jos sais aina halutessa pillua ??
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:57"]
Eihän naisten tarvi kun seksiä saa aina rimaa laskemalla. Tuskin me jätkätkään vedettäs lapaseen jos sais aina halutessa pillua ??
[/quote]
Miehet on niin huonoja sängyssä ja vielä onnettomampia oppimaan mitään naisen tyydyttämisestä, että masturbointi on helppo ja varma tapa pysyä tyytyväisenä. Mulla ikää 34v ja kokemusta miehistä 21v-38v. Yhtä tumpeloita kaikki. naisiin vaaihtaisin, mutta kun ei kiinnosta.
Kyllähän sitä itsetyydytystä tulee harrastettua vaikka oonkin naimisissa ja seksielämämme on tyydyttävää. Joskus masturboin useammin, esim. kun mies on reissussa. Silloin voin masturboida aamuin illoin. Jos mies on normaalisti maisemissa, masturboin useimmiten 1- 2 kertaa viikossa.
En harrasta, jos mies osaa hommansa. Sinkkuna tein joskus jopa päivittäin mutta kerran viikossa orgasmi tuntuu paremmalta.
Tässä sitä on nuorta rakkautta kauneimmillaan.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:36"]
Ukkoni ei saa minuta tyydytettyä yhdynnässä, kun hänellä on ns. normikalu. Joskus yrittää kyllä sormettaakin yhdynnän aikana, mutta sillon lyön näpeille, kun ei se raukka osaa hivutella ollenkaan hellästi karkeilla nakkisormillaan vaan enemmänkin survoo klitoristani eikä se tosiaan tee hyvää. Niinpä sormetan itelleni orkun, kun ukko nukahtaa, mikä tapahtuu yleensä viiden minuutin kuluttua yhdynnästä.
[/quote]
Voi luoja. Tyytyykö joku nainen todellakin noin surkeaan seksielämään. Mies kyllä oppii naisensa tyydyttämään, jos vähänkään viitsii yrittää. Eiköhön parisuhteessa seksi ole kuitenkin kahden kauppa. Kauheaa, jos pitäisi aina vaan itsensä tyydyttää. Miksi edes olla parisuhteessa.