Hauska seksikokemus
Kommentit (6)
Eräs tuntemani hauska mies lupasi minulle kiihkeää seksiä ravintolaillan jälkeen. Kun pääsimme luokseni, hän sammui. Edellisellä kerralla liian huppelissa. Kerran selvänä käymään tullessa joutui lähtemäään virkatehtäviä kesken aktin
Kerran kun mieheni kanssa yliväsyneinä meinattiin harrastaa seksiä, saatiin ihan kauhee naurukohtaus aivan yhtäkkiä. Pidettiin hetki taukoa niin että saatiin itsemme kasattua, mutta taas kun yritettiin jatkaa sama nauru jatkui. Päätettiin että jäi sitten nauruterapiaan tältä illalta. Tavallaan se harmitti mutta toisaalta kauhea hekotus teki omalla tavallaan hyvän olon. Edelleen on mysteeri että mikä tuon lopulta aiheutti kun ei ole toistunut.
Tämä on seksiin liittyvä. Olimme menneet katsomaan erästä mökkiä, jota mieheni työkaverin tuttavat myivät. Olin pessyt pyykkiä ja päälläni olleeseen goretex-takin teippikiinnitykseen oli tarttunut pyykissä stringit. Huomasin tämän jossakin vaiheessa, kun tutustuimme mökkiin. Toivottavasti muut eivät
Itseltäni on tippunut huomiota herättävät pikkuhousut rappukäytävään pyykkireissulla ollessani
Olin tyttöystäväni luona kesäkuun toisena lauantai-iltana. Hän ei juuri antanut minun nukkua koko yänä vaan rakastelimme kolme kertaa parin tunnin välein. Hänellä kestää yli puoli tuntia saada orkku plus esi- ja jälkileikit. Mikä tässä on hauskaa? No se, että aamuneljältä lähdin ajamaan Itä-Suomeen juoksemaan Jukola- viestin ankkuriosuutta. En ole koskaan juossut niin hyvin ja ohitin kymmeniä joukkueita. Valmentajalle en ole kertonut tästä valmistautumisesta mitään.
Tämä on ihan kesy. Minulla on nalle sohvalla. Viime viikolla miesystäväni kanssa siinä pussaillessa laitoin käteni muka hänen etumukselleen, mutta se olikin nallen tassu. Olin todella innoissani, että jopa nyt on kovana