Lue keskustelun säännöt.
17 cm ei riitä?
15.01.2014 |
Ilta-sanomat:"Kysy seksistä: Haaveilen, että miehelläni olisi isompi
Miten pääsen eroon ison peniksen haaveilemisesta? Miehelläni n. 17cm. Kun olin laivalla työporukan kanssa, niin petin miestäni ja tällä kyseisellä miehellä oli valtava. Luulisin, että se oli joku 24 cm ja se kiihoitti minua tavattomasti. Nykyisin mieheni penis ei enää sytytä minua, vaan kuvittelen rakastelussa aina sitä isoa! Rakastan kyllä miestäni ja hän sai minulle ennen nautinnon, mutta nyt se on muuttunut pakkopullaksi! Olen harkinnut jopa eroa! Nimimerkki: Petturi Tiina, nainen 32 vuotta"
Minulla on 20 cm, mutta sekään ei sitten riitä Tiinalle. Byääääh!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Isoa pitää oppia käyttämään, eikä sillä voi rynkyttää ja raiskata pillua. Itselläni 20/15cm kivikova kalu. Naiminen menee niin, että rauhallisesti sisään ja täytetään koko pillu ääriään myöten. Sitten vain aletaan hiljaa pyörittämään ja vatkaamaan pillua. Tulee kova paine niin pillun perille, kuin pillun etureunaan ja klitorikseen ja nainen tuntee tulleensa seivästetyksi. Ei siinä kauaa tarvitse möyriä, kun naisen orgasmi lähtee ja selkä on kaarella, varsinkin jos on tarpeeksi kiihoitettu etukäteen ja nainen tietää mitä on tulossa.