17 cm ei riitä?
Ilta-sanomat:"Kysy seksistä: Haaveilen, että miehelläni olisi isompi
Miten pääsen eroon ison peniksen haaveilemisesta? Miehelläni n. 17cm. Kun olin laivalla työporukan kanssa, niin petin miestäni ja tällä kyseisellä miehellä oli valtava. Luulisin, että se oli joku 24 cm ja se kiihoitti minua tavattomasti. Nykyisin mieheni penis ei enää sytytä minua, vaan kuvittelen rakastelussa aina sitä isoa! Rakastan kyllä miestäni ja hän sai minulle ennen nautinnon, mutta nyt se on muuttunut pakkopullaksi! Olen harkinnut jopa eroa! Nimimerkki: Petturi Tiina, nainen 32 vuotta"
Minulla on 20 cm, mutta sekään ei sitten riitä Tiinalle. Byääääh!
Kommentit (21)
En nauti yli 18-senttisestä. Sellainen on jo liian pitkä, kun mies kuitenkin lykkii jossakin vaiheessa pohjia myöten. Sen verran on kokemusta isostakin, että tiedän näin olevan mun kohalla. Pienistä ei ole kokemsta. Mun miehillä on yleensä ollut siinä 15-17 cm:ä pitkä.
Yli 17 -senttinen tekee kipeää! :(
Paksuutta siinä olla pitää! 13cm ympärys = NAM! :P
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:51"]
En nauti yli 18-senttisestä. Sellainen on jo liian pitkä, kun mies kuitenkin lykkii jossakin vaiheessa pohjia myöten. Sen verran on kokemusta isostakin, että tiedän näin olevan mun kohalla. Pienistä ei ole kokemsta. Mun miehillä on yleensä ollut siinä 15-17 cm:ä pitkä.
[/quote]Minulla on n. 15 -16 cm pitkä ja kaikile on kelvannut :)
Mulla 13 cm ja lisää on pyydetty... ;)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 14:37"]
Mulla 13 cm ja lisää on pyydetty... ;)
[/quote]siis lisää mittaa pyydetty ? :) :)
16,5 ja ympärys 14,2 viegralla tulee vielä pituutta 2 cm ja paksuu myös kasvaa.
m. 65
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:55"]
Paksuutta siinä olla pitää! 13cm ympärys = NAM! :P
[/quote]
Jos tuota ohuempia on tullut paljon koettua, niin huonoa tuuria ollut!
Kirjoittajien taso taas korkealla. not
Mää nuolen niin, että nainen muistaa sen. Kulli on pieni, mutta saan naiselle järisyttävän orgasmin halutessani nuolemalla. Kukaan ei ole siksi valittanut kullini pienuudesta.
Itselläkin vain 18cm pitkä ja 4,5cm paksu.. Edestäpäin aika hyvä mutta takaa päin saisi olla pitempi. Paksuuttakin soisi olevan hieman enemmän.
Pääsin ison himostani, kun kerran sain sellaista. Se oli isoin penis, minkä olen nähnyt. Luulisin, että pituutta oli noin 20cm ja paksuuttakin oli normaalia ennemmän. Jo sisään laitossa tuntui, et nyt tulee munaa.
Sitten mies alkoi pumppaamisen ja heti ensimmäinen työntö meni niin syvälle, että multa pääsi voihkaisu. Mies ilmeisesti tulkitsi sen nautinnoksi ja alkoi rynkyttää kuin viimeistä päivää. Siis sattui koko ajan, vaikka kyllä vähän teki hyvääkin välillä. Kun mies sai orkun ja lopetti, niin pimppini oli todella arka ja punainen. Kyllä mun ison haikailut loppuivat siihen. 16-18 cm:ä pitkä muna on ihan paras mulle.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 17:37"]
Siis sattui koko ajan, vaikka kyllä vähän teki hyvääkin välillä. Kun mies sai orkun ja lopetti, niin pimppini oli todella arka ja punainen. Kyllä mun ison haikailut loppuivat siihen. 16-18 cm:ä pitkä muna on ihan paras mulle.
[/quote]
Ex-miehelläni oli iso ja kun sattui olemaan vieläpä niin kiimainen uros, että halusi rakastella joka päivä niin minun pimppi oli käytännössä riekaleina koko ajan. Verta tuli enemmän tai vähemmän hänen louhinnan tuloksena ja yleensä olikin pakko pitää toipumisaikaa yksi päivä välissä vaikka mies roikkui lahkeessa kiinni koko ajan. Mitattiin joskus hotellihuoneessa kun päästiin irrottelemaan ilman lapsia ja tuntui että multa repeää kaikki paikat irti. Leikattiin lehdestä siivuja, joilla saatiin ympärysmitta ja pituus. Sitten jänniteltiin että päästiin kotiin mittanauhalla tarkistamaan ja olihan ne aikamoiset mitat! Pituus oli hitusen alle 19 senttiä ja ympärysmitta oli hitusen päälle 14 senttiä. Olen tehnyt kaksi alatiesynnytystä ja netin tiukkuustestin mukaan olen normaali; en löysä, mutta en liioin liian tiukkakaan.
Nykyisen mieheni mittoja ei olla mitattu, mutta on selvästi lyhyempi ja hieman ohuempikin. Nyt kun ei tarvitse jännittää itse seksiä, eikä se myöskään satu niin olen saanut emätinorgasmejakin. Varmaan korvieni välin takia aina edellisen kumppanin kanssa jännitin tilannetta ettei orgasmi vain ollut mahdollista. Olen todella tyytyväinen tähän! Mutta eiköhän ex-kumppanikin löydä itselleen jonkun sopivan! Kauheaa olisi kuitenkin jatkaa hänen kanssaan paikkojeni repimistä. Suhteemme kaatui hänen uskottomuuteensa, oli ihana mies muuten ja olisin varmasti kestänyt kyllä sitä penistä lopun elämääni, mutta tällä kerta näin; sopii minulle! =)
Minulla on 17 senttiä pitkä ja terskasta 5.5 senttiä leveä, varresta hiukan kapeampi. Hyvin on riittänyt.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 20:29"]
Mää nuolen niin, että nainen muistaa sen. Kulli on pieni, mutta saan naiselle järisyttävän orgasmin halutessani nuolemalla. Kukaan ei ole siksi valittanut kullini pienuudesta.
[/quote]
Toiveajattelua. Vähän sama kuin väittäisi, että naiselle kyllä riittää jollain tavalla saatu orgasmi. Jos nainen tykkää panosta ja haluaa kullia sisään, ei siinä riitä mikään lipittely. Mitä se valittaminen hyödyttäisi edes? Kasvattaako se kullia? En minäkään valita vaimolle väljää, ei se sitä tiukenna.
Onneksi olen jo vanha ukko ei tarte välittää saako nainen vai ei,ei se muistaakseni miehessä vika ole jos nainen ei saa,joskus se menee vaan naisella ohi.minun mielestä jos parisuhteen rakentaa vaan seksin ja sen onnistumisen suhteen täytyy olla melko typerä ihminen.seksi on vain pieni osa ihmisen tyytyväisyyteen liittyvä asia.ja kun tulee suhteelle ikää sitä vähemmän seksi antaa anteeksi puolison,kummankin typeryyksiä.silloin ne muut asiat on tärkeää olla kunnossa,ne kantavat pitemmälle,ei pelkkä seksi.
Kokemattomat luulevat, että pitkä on iso. Ei ole, vaan paksu. Normaali 15cm on sopiva ja kun sen halkaisija on 5cm niin sitten on iso. Ja se on paras.
Porvoossa ollaan taas vahvasti.
En minäkään ole minimunille mitään. SANONUT.
Jatkeet on syvältä. Sellaista jos tarvii mies niin heippa.
Joopa joo kyllä kullin käyttö on taitolaji, mullakin on iso ja paksu ja puolisoni kehuu sitä isoksi ja nauttii kun lykin takaapäin ja välillä eestä taikka suihin, nuolen pillua ja puolisoni kertoo, että osaan käsitellä naista
Onnistuit sitten kaivamaan esille ketjun, joka on aloitettu kahdeksan vuotta sitten ja edellisen kerran vastattu kaksi vuotta sitten. Kaikki tämä vain siksi, että onnistuit jälleen todistamaan, että iso kulli ja järkevä ulosanti ei sovi samaan kroppaan. Mutta onneksi on sentään iso kultakello.
Voi Luoja! Taitaa Teille miehille olla oikeasti vain niin ylivoimaista uskoa että meidän naisten emätin ei ole kuin n. 10 sentin molemmin puolin oleva venyvä kudosputki. Kieltämättä venytys tekee hyvää, mutta pituutta tärkeämpää on paksuus. Itselle riittää 17 cm erittäin hyvin ja sekin vaatii jo lämmittelyä alle, jotta ei kohdunnipukkaan lähde kylmiltään puskemaan ja siten satu hirveästi.
Tuo "Tiina" vaikuttaa aikamoisen kokeneelta jo entuudestaan ja jos siitä tykkää niin antaa mennä vain :) Ollaan tyttöjen illoissa juteltu tästäkin aiheesta ja yksi meidän kaveriporukassa oleva oli ratkaissut siten, että heille oli hommattu miehelle puettava strap. Ensin mies oli nainut itselleen orgasmin ja muistakaa miehet tämä: jos Sinä tunnet jotakin niin kyllä muuten tunnemme mekin, eli jos saat kitkasta orgasmin itsellesi niin panosi toimii hyvänä lämmittelynä. Sitten strappi päälle ja voikin painaa naiselle emätinorkun. Ei olla itse kokeiltu kun minulle riittää klittaorgasmi, mieluiten siten että mies on samaan aikaan sisällä: tämä on muuten elämäni paras orgasmi ikinä!!!!!! Vertailuna löytyy emätinorkku, onanointi eri välineillä ja oraaliseksi. Klittaorkku siten että mies on sisällä on vain jotakin niin hhhhhhhhelvetin huumaavaa että minustakin löytyy ääntä tuolloin.
Strappiä ei kannata hommailla jos pituutta löytyy sellainen viistoista senttiä. Oli pakko katella ompelumitastani että mites toi paksuus ja ainakin itselläni 12,5 senttiä näyttäisi olevan paksuus, jolla saa ainakin minun kudokseni värähtelemään orgasmista. Alle sen niin sitten penis sisään ja mies hieromaan klittaa samalla =)