Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niska- ja hartiaongelmat,akupunktio?

Vierailija
15.01.2014 |

toimistotyössä olen ja tämä ongelma on jatkunut jo kauan. Jumppaan(salitreeni ja taukojumppa) ja venyttelen, mutta usein lihakset tuntuu vain ärtyvän entisestään :/ Työasento on ergonominen. Hieronta helpottaa korkeintaan pariksi päiväksi. Mitä muuta tässä voisi enää tehdä? Voisiko akupunktiosta tms olla apua? sattuuko se?

kokemuksia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en usko akupunktion tehoon, olen kokeillut muuhun vaivaan. Toki voi se jollakin tietysti auttaa, ei voi tietää. Ei minusta sattunut. Suosittelen, että kokeilet osteopaattia. Se auttaa huomattavasti pidemmän aikaa kuin hieronta ja voi jopa poistaa vaivan. On kylläkin kalliimpaa, mutta erittäin tehokasta jo yksi kerta.

Vierailija
2/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla akupunktio ole auttanut mihinkään vaivaan. Aina välilläs sitä kuitenkin sorrun kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee johonkin selkä niskajumppaan. jotkut liikkeet pahentaa vikaa. Mä sain fysioterapeutin tekemään mulle ohjelman salille ja kotiin, ja neuvoi mua salilla pari kertaa alkuun ja katsottiin mitkä liikkeet sopii. Ja sitten kävi kuukautta myöhemmin tsekkaamassa ja muutettiin hiukan ohjelmaa. Se oikeasti auttoi. Nyt en ole käynyt pariin vuoteen, ja sen kyllä huomaa. Ja hanki kunnon tyyny, tempurin sopi mulle.

Vierailija
4/5 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akupunktio on fantastinen apu niin moneen hommaan. Huomatkaa kuitenkin että niitä löytyy kahta eri lajia. Perinteinen sekä trigger. Triggeristä ei ole apua mutta se missä neulat laitetaan polvista alas jalkaterään on se oikea ja sitä kannattaa todellakin kokeilla. Kysytte aikaa varattaessa minne neulat sijoitetaan. Neulat ovat niin ohuita että ainut mikä voi tuntua on se oma jännittäminen jos on neulakammo. 

Vierailija
5/5 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuviin vaivoihin kannattaa koittaa myös muita erikoisosaajia kuten osteopaatit. itse löysin tälläiseltä sivulta vaihtoehtoja: www.hyvinvointi-online.fi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme