Töykeä asiakaspalvelia hampurilaisravintolassa!
Tänään kyllä meinasi mennä hermo "asiakaspalveliaan" eräässä hampurilaisravintolassa. Menin sinne tietysti PIKAruoan toivossa. Olen käynyt siellä useita kertoja ja olen aina saanut ruokani heti tiskille. Eihän se nyt mikään miselin-ravintola ole jossa tuodaan ruoat pöytiin!
Tänään iltapäivällä marssin tilaamaan hampurilaispaikkaan pekonihampurilaisen. Pidin tietysti ihan selvänä että saan sen ruuan heti kouraani. Siksihän minä olin tullut PIKAruokaa syömään. Myyjä alkoi kuitenkin urputtamaan että "mene pois siitä, tuon hampurilaisen pöytään". Siis mitäihmettä? Käsittämätöntä! TOttakai haluan sen hampurilaisen nytjaheti enkä vasta viides toista päivä. En mennyt tietenkään pöytään. Odotin hampurilaistani siinä tiskillä.
Mutta pahin ei ollut vielä siinä! Takanani tuli joku räkänokka lökähousuineen, oikein tyypillinen pullamössöpoika. Ikää arviolta sen 17 vuotta. Opettelisi jo itse tekemään ruokansa eikä kävisi syömässä epäterveellistä roskaruokaa. No, se minua kuitenkin rupesi korpeamaan, kun tämä lökäpöksy sai hampurilaisensa heti! Siis heti! Yrittikö se nuori tiskin takana ollut tyttö iskeä sitä lökäpöksyä? Kysynpähän vaan.! Jokaista asiakasta pitäisi kohdella tasa-arvoisesti, ja koin tulleeni kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti, joten tietysti huomautin sitä tyttöä tästä.
Äänenvoimakkuuteni ehkä hieman nousi, mutta minulla kyllä meni siinä tilanteessa lopullisesti hermo, kun toinen myyjä tuli paikalle ja ajoi minut ULOS! En saanut hampurilaistani vaikka maksoin siitä PITKÄN PENNIN! Ei tässä köyhänä yksinhuoltajana ole paljon varaa maksella huvikseen tällaisille firmoille...
Kommentit (24)
Sano pee sano är sano oo sano vee sano oo, se oooon provoo!
Ristus mitä ruikutusta taas. Hankkikaa elämä ja menkää sellaisiin paikkoihin, missä arvon kermaperseet viihtyvät...