Mikä (mies) kroppa näistä paras?
Katsokaa vain miesten kuvat.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2502477/Can-guess-sport-shape-Olympians-body.html
Kommentit (25)
Uimari ja vesipalloilija ovat parhaita.
Minun silmääni miellyttää "tavallisin" vartalo eli näistä ehkä futaaja. Ei liian bodattu, ei liian riuku, ei liian massiivinen.
Joko vesipoolon pelaaja tai kymmenottelija, kamalin joko sumopainija tai maratoonari. Kauhea sanoa, mutta muuten parilla tummaihoisemmalla olisi ollut muuten hyvä kroppa, mutta se ihonväri on sellainen, mikä ei miellytä silmääni.
Tämä on ohis, mutta aloin huvikseen katsomaan naisten vartaloita, ja tekeepä mieli alkaa harrastaan uintia!
Muuten kun siitä on aina puhe, että urheilevat painavat enemmän (siis tällä palstalla), ja usein sanotaan tyyliin "Mä käyn salilla 2-3x viikko, niin siksi painan näin paljon". Tää voi nyt olla vähän provoisovaa, mutta katsokaapa Kathy Collinsin (nyrkkeilijä) paino ja pituus. 165cm ja n.62kg. Harvalla varmaan ihan tollainen lihaskimppu kroppa kuiten on, jotka aina sanoo painonsa lihaksien syyksi.
Ja joo, mulla on alemmuuskompleksi, kun painan vaivaset 53kg ja kaikki nettipalstoilla väittää ettei voi olla lihaksikas silloin, ja pakko olla ns laihaläski. Kyllä mulla on lihaksia, ja ihan kunnon hauiskin, vaikka en painakkaan päälle 60kg!
Oi mikä ihana sivu, niin paljon niin erilaisia niin komeita miehiä! <3
Millä lailla paras? Veistoksellisimmat, hienoimmat, näyttävimmät kropat on musta noilla kahden viimeisen kuvan koripalloilijoilla, Mourningilla ja Houstonilla. Aitajuoksija Trammellista ja kymmenottelija O'Brienistä voisin kanssa ottaa taulun seinälle tai patsaan olohuoneeseen. Upeita miehiä, kelpaa katella.
Mulla oli kuitenkin kerran suhde ammattiurheilijan kanssa, jolla oli tollaiset tyrmäävän komeat lihakset eikä yhtään turhaa rasvaa, ei edes löysää missään. Käsivarsi oli tosi kova ja epämukava pään alla, ja koko mies tuntui jotenkin liian kuvankauniille olemaan inhimillinen. Mun silmään komeimmat, ne joiden kanssa haluaisin siis mieluiten lähteä ulos näistä komeista miehistä, on kiekonheittäjä Setliff ja painija Slay viidennessä kuvassa ja toinen painija, Gardner, ekassa kuvassa. Tsiisus, mikä rintakehä o.o
Ja, ällömpi on sumopainijan kroppa. Tai en tiedä, vaikea päättää, kun kumpaakaan en haluaisi koskea.
Kattokaa muuten, miten pieni pippeli on tuolla kehonrakentajalla. Ei oo ikinä käyttäny anabolisia eikä mitään muutakaan, ei. Kamalata.
Mutta joo, melkein kenen vaan näistä kanssa kyllä ulos lähtisin jos pääsisin :)
14
Gary Hall. Leveät hartiat ja supusuhtaiset lihakset. Hyvinmuodostunut kaiken kaikkiaan.
Pitkänmatkanjuoksija tai 800 m juoksija. Eka, korkeushyppääjäkään ei paha. Pidän pitkistä, hoikista miehistä. En lihaksista.
Kaikki oli yllättävän lihavia. Rasvaprosentti oli jokaisella ainakin 10 pintaan. Onko rasvaprosentti havaittu tärkeäksi nykyurheilussa?
Yllätyin, kun nyrkkeilijät ja painijatkin näyttivät lihavilta
Parhaat: vesipoolo, kymmenotteu, koripallo
O'Brien 3
Hall 4
Delgado
Houston 5
Mourning 2
Smedley
Kamali
Wigo 5
Lalas
Setliff
Slay
Gardner
Gray
Kennedy
Nyt on tasan puolet porukasta saaneet vähintään yhden äänen. Sitten väitetään, että kaikki naiset tykkää samanlaisista miehistä.
Aika kamalia kaikki :D Ainut hyvä silmiin pistävä oli tuo korkeushyppääjä Nathan Leeper
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:15"]
Tämä on ohis, mutta aloin huvikseen katsomaan naisten vartaloita, ja tekeepä mieli alkaa harrastaan uintia!
Muuten kun siitä on aina puhe, että urheilevat painavat enemmän (siis tällä palstalla), ja usein sanotaan tyyliin "Mä käyn salilla 2-3x viikko, niin siksi painan näin paljon". Tää voi nyt olla vähän provoisovaa, mutta katsokaapa Kathy Collinsin (nyrkkeilijä) paino ja pituus. 165cm ja n.62kg. Harvalla varmaan ihan tollainen lihaskimppu kroppa kuiten on, jotka aina sanoo painonsa lihaksien syyksi.
Ja joo, mulla on alemmuuskompleksi, kun painan vaivaset 53kg ja kaikki nettipalstoilla väittää ettei voi olla lihaksikas silloin, ja pakko olla ns laihaläski. Kyllä mulla on lihaksia, ja ihan kunnon hauiskin, vaikka en painakkaan päälle 60kg!
[/quote]Tuota luulen että tuolla on Kathylla on rasvaprosentti maksimissaan 15 % kun lihakset erottuu noin hyvin, vaikka ei pullistele. Mutta jos normaalilla ihmisella saman painoisena ja pituusena on rasvaprosentti vaikka 20 % niin minusta se on jo tosi hyvä ja kertoo, että on keskimäärin enemmän lihasta. Kuitenkin lihasta olisi tuolloin 3,1 kg vähemmän. Marit Bjorgen on ehkä vielä lihaksikkaampi = rasvattomampi. http://img6.custompublish.com/getfile.php/1712017.1046.vpdewffafw/2000x2000Bjoergen+Johaug.jpg?return=www.ski-nordique.net
ap
Marit on 64 kg/168 cm. Ihan kelpo vertailukohta vissiin.
Leeper, eka, saanut jo kolme ääntä
Jatkokysymys, kumpiko on kamalampi sumopainijan vai kehonrakentajan kroppa?
Paras: Mukava silmäönilo, mies jolla on punainen keihäs kädessä Dan O'Brien (3:essa kuvassa)
Huonoin: Sumopainija (4:ssä kuvassa)
Kolmas kuva, Gary Hall, on aika lähellä täydellisyyttä. Muistuttaa paljon mun miestä :) Myös baseballin pelaaja Delgado on ihan tolkuttoman komea. Noi reidet!
Ja vastaukseni jatkokysymykseen: kehonrakentajan kroppa on ihan yhtä kamala, ellei jopa kamalampi.
Viimeinen koripalloilija Allan Houston ja tokana oleva kehonrakentaja King Kamali.