Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä (mies) kroppa näistä paras?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koripalloilijoilla oli parhaat kropat imo :)

Vierailija
22/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimenen Allan houston tj sinnepäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea arvioida pelkkää kroppaa, kun kasvoilla on mulle niin iso merkitys. Mutta jos kuitenkin yritän, niin tuo water polo -wolf on ihan hyvä, samoin tuo uimari (3. kuva molemmat). Koripalloilija-Allanilla (alin kuva) on silmiinpistävän hyvä kroppa, pitkä ja raamikas. Käsivarsien ei ole kyllä pakko olla noin lihaksikkaat, mutta ei nuo vielä liian lihaksikkaatkaan ole. Kyllä mun silmissä voittajaksi tulee tuo Allan. Kuitenkin mulle on ulkonäössä oleellisempaa kasvot, joten jos kasvot viehättävät niin riittää, että kroppa on perushyvä (pienet erot akselilla hyvä-vähän parempi eivät juuri merkitse, en edes oikein huomaa eroja). Toisaalta täydellinenkään kroppa ei pelasta mitään ellei kasvot miellytä.

Ja lisäkysymykseen vastaus: kehonrakentaja näyttää aavistuksen verran luotaantyöntävämmältä kuin sumopainija, mutta aika vaikea oli valita kumpi on pahempi. Kuitenkin lihavuus on vain lihavuutta, mutta tuo kehonrakentajan kroppa aiheuttaa inhonväristyksiä. On niin luonnottoman näköinen.

Vierailija
24/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita triathlonisti ja vesipalloilija. Väkisellä katsoin vähän myös naamaa. 

Pakko kommentoida naisiakin. Parhaita lentopalloilija ja koripalloilija. En katsonut naamaa.

Vierailija
25/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up