Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimeni aloitti suruajan

Vierailija
16.10.2020 |

:(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin profiili ja nuori viriili kova kulli kotiovelle

Vierailija
22/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailepa jossain mukavassa nettikaupassa, ja tee emättimestäsi hiukan iloisempi. Lapsenalkuja sieltä ei voi tilata, mutta turha elää ilman seksiä, jos vaan miehen puutteesta on kyse. Terveisin vanhempi rouvashenkilö, jonka miehen mielestä olemme jo liian vanhoja seksiin.

En tykkää huomioida emätintäni. Mutta sinä voit ilotella omallasi  :D

No en kyllä yhtään ihmettele, että sun emätin suree. Ja kyllä kiitos, aion ilotella kyllä jatkossakin ahkerasti!

Minäkin yritän olla ymmärtäväinen ja empaattinen sitä kohtaan. Jospa se jossain vaiheessa toipuu. Varmaan viimeistään kun vaihdevuodet tulee. Pitää lelliä sitä soijalla jne. jos sille tulisi parempi olo   :)

No mulla kyllä on vaihdevuodet jo nähty ja koettu, mutta kyllä mä hellin emätintäni jollain ihan muulla kuin soijalla, if you know what I mean ; )

En tiedä. äläkä kerro emätinparalleni moisia ajatuksia. Se on vihdoin heittänyt toivonsa ja päässyt aloittamaan suruprosessin. Mitä vähemmän se tietää, niin sen lyhyempi suruaika. Kerron vaan sille, että tässä on sitä soijaa, jota sen kuuluu saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää, että ei halua?

Vierailija
24/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, ettei emätinparka ala kasvamaan sammalta. Kunnon hoonaus silloin tällöin, sekä säännöllinen viikkosiivous pitää paikat kunnossa.

Vierailija
25/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo, ettei emätinparka ala kasvamaan sammalta. Kunnon hoonaus silloin tällöin, sekä säännöllinen viikkosiivous pitää paikat kunnossa.

Eiköhän se ole jo muurautunut umpeen :)

Vierailija
26/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi pimpsa vielä toimii vaikka on jo esivaihevuodet. Menkat tulevat nyt max kolme kertaa vuodessa. 

Pidän seksistä todella paljon, ja toistaiseksi pimpsa on ollut sopivan kostea ja tiukka kuin ennenkin. 

N50

Vierailija
27/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onneksi pimpsa vielä toimii vaikka on jo esivaihevuodet. Menkat tulevat nyt max kolme kertaa vuodessa. 

Pidän seksistä todella paljon, ja toistaiseksi pimpsa on ollut sopivan kostea ja tiukka kuin ennenkin. 

N50

Minä en tiedä sen toiminnasta, kun en koskaan kokeillut.

Ap

Vierailija
28/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ap

No kokeilepa varovasti sormella tänään, voit vaikka vielä muuttaa mielesi emättimen eläkkeelle päästämisestä.

Vierailija
29/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ap

No kokeilepa varovasti sormella tänään, voit vaikka vielä muuttaa mielesi emättimen eläkkeelle päästämisestä.

Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
30/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ap

Ei vaan kiinnosta.

Tottakai kiinnostaa, kun kerran puhut suruajasta. Oliko alkoituksesi pelkkää feikkausta?

Vierailija
31/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jo muurautunut umpeen :)

Minullakin tuntuu kasvavan tiellä mikä lie orapihlajaseinämä, kun kaikenlainen "hoonaus" tuntuu lähinnä epämukavalta.

Saatanan ovikelloa kyllä soittelen, mutta mitään tarvetta ei ole astua ovesta sisään.

Vierailija
32/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ap

Ei vaan kiinnosta.

Tottakai kiinnostaa, kun kerran puhut suruajasta. Oliko alkoituksesi pelkkää feikkausta?

Ei, ihmiseni, minulla on vain outo huumorintaju :p

Varmaan siellä munat tuhoutuu ja se tuntuu vähän oudolle. Surulliselle ja kuin tietäisi kuolevansa. Siitäpä tein aloituksen.

Vierailija
33/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ap

Ei vaan kiinnosta.

No miksi suret, jos ei kiinnosta? 

Vierailija
34/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh, alkoi ihan tekemään mieli!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä