Mitä ajattelisitte keski-ikäisestä naisesta
joka jatkuvasti muuttaa samalla paikakunnalla? Työtön, pian 50-vuotias, aikoinaan petti miestään jatkuvasti ja teki kaksi lasta, ensimmäisen silkasta vahingosta. Jatkoi pettämistä ja mies sitten sai tietää noista seikkailuista. Nyt on taas muuttanut jonkun miehen kanssa yhteen. Enpä ilkeis olla naisen pöksyissä, niin pienellä paikkakunnalla asuu.
Mä ajattelen että on pelkkä huora, joka ei osaa edelleenkään ajatella muuta kuin että on tukka ja meikit hyvin ja minnekähän lähtis juhlimaan.
Kommentit (13)
Minä en jaksa niin kauheasti tuhlata ajatuksia toisten elämään ja pohtia, mikä hän on. Hän elää omaa elämää ja minä omaa. Maailmassa on ihmeellisempiäkin asioita, kuin pienellä paikkakunnalla elävä nainen, joka muuttaa jatkuvasti.
Ennen esimerkiksi oli monella kylällä se oma "huora" eli usein heikkolahjainen nainen, jota miehet käytti hyväkseen ja naiset sylki päälle. Mutta kun ei muusta tiennyt ja ei osannut muuta, eli näin jossain mökissä ja alkoholisoitui pikkuhiljaa.
Eli ap, ehkä sinunkin kannattaisi keskittyä miettimään ihan muita asioita, kuin kyselemään, ovatko muutkin sitä mieltä, että kyseinen ihminen on huora ja pitäisi hävetä omissa pöksyissään
Ilmeisesti ap:n kuvaama nainen on muuttanut yhteen ap:n eksän kanssa? Sen verrran katkeralta vuodatukselta ap:n teksti vaikuttaa.
Ei sentään, ei ainakaan mun tarvitse olla kenellekkään katkera millään lailla.Ihmettelen vain, miten nainen viitsii ja siis ilkeää. On elämä näköjään niin sekaista sen ainoan avioliiton jälkeen ettei tiedä mitä haluaa, luulisi jälkikasvunkin häpeävän äitiään.
ap
En yhtään mitään. En välitä ajatella muiden tekemisiä, jos ne eivät suoraaan vaikuta omaan tai perheeni elämään.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:55"]
En yhtään mitään. En välitä ajatella muiden tekemisiä, jos ne eivät suoraaan vaikuta omaan tai perheeni elämään.
[/quote]
No sittenhän kenenkään ei tarvitse ajatella kenestäkään muista kuin perheenjäsenistä ei yhtään mitään.
todellakin, miksi pitäis koko ajan kauheesti ajatella vieraista ihmisistä jotain? ja varsinkin pahaa?
ap, get a life
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:55"]
[/quote]
Varsinkaan jollakin nettipalstalla ihan oudosta ihmisestä:D
Kai nyt viisikymppinen saa muuttaa ihan mihin haluaa.
On varmaan saanut kikulia enemmän, kuin ap ja ap on siitä kateellinen
Haha, ja nyt ap alapeukuttaa täällä hädissään jokaista viestiä :D Koita nyt oikeasti keskittyä omaan elämääsi ja miettiä, miksi mietit tuon naisen tekemisiä niin paljon? Pitäisikö sinun muuttaa jotain omassa elämässäsi?
En peukuta ja ei mun tarvitse niin tehdäkään. Hassua kuulla tälläistä puhetta kiukkuisilta ämmiltä. Parempi pysyä kaukana teidänkaltaisista luusereista.
ap
Voi vittu, kun ne ei alkaneet mua kehumaan ja haukkumaan sitä ämmää. Voi vittu vittu vittu, mitä luusereita, byäääää
Jos kuvailemasi nainen olisi mies,niin ajattelisitko toisin? Onko nainen kaunis?