Oletteko miehet tosissanne kehuessanne
vaimonne kasvoja tai vartaloa? Minun on vaikea uskoa että miellyttäisin mieheni silmiä. Olen synnyttänyt kolme lasta kahden vuoden aikana. Onhan se jälkensä jättänyt. Olen saanut kaikki raskauskilot pois, ja vähän extraakin. Kuitenkin jostakin roikkuu ja löllyy enemmän tai ainakin vähemmän. Voisiko se olla totta, että kaikki miehet eivät kuolaa sellaisia stereotypioita kuten kuvitellaan? Mieheni rakastaa ja haluaa minua. Näytän kuulemma hyvältä. Peiliin katsoessani en kuitenkaan voi olla miettimättä, että sanooko hän sen vain koska olen hänelle rakas..
Kommentit (8)
Nautitaan siitä että ei pelkästään kelvata vaan näytetään jopa hyvältä. Uskalletaanko? Pudottaako joku mut kohta takaisin maan pinnalle..? ap
Uskokaa nyt hyvät naiset mitä teille sanotaan. Ulkonäkö korjautuu huomattavasti, kun ei häpeile kroppaansa vaan kantaa rohkeasti mitä nyt sitten sattuu omaamaan. Ei se mitä olet vaan miten sen teet.
ovat kaksi täysin eri asiaa, mainokset ja elokuvat näyttävät laihoja ja ns. hyvänväköisiä ihmisiä, mutta todellinen elämä on kuitenkin erilainen. En sano, ettei ulkonäöllä olisi väliä, mutta se ei ole tärkein asia. Minulle tärkein on, että vaimoni on minun vaimo ja että rakastan hänet ja samalla pidän hänet kauniina, sellaisena kuin hän on, vaikka hän olisi eri mieltä reisistään ja rinnoistaan. Joskus hän väittää että olisi tärkeintä vain että olisi kaksi rintaa ja reikä siellä alhaalla, totta kai nekin, mutta se ei ole koko totuus. On ihminen muutakin kuin vain ulkonäköä
vai miltä kuullostaisi kun sanoisi, että olet liian lihava.Pitää vaan keksiä jotain,mutta totta se ei pidä.
Kyllä sitä voi ihan aidosti pitää rakastamaansa naista hyvän näköisenä, vaikka kukaan muu ei pitäisikään. Ei se ole totuuden kaunistelua, vaan se on totuus. Vaikka ei voisikaan sanoa esim: "Kelpaisit malliksi tms." mutta voi ihan rehellisesti sanoa, että "Näytät minusta todella upealta"
Taisi jäädä mainitsematta että olen vieläkin vähän ylipainoinen vaikka niitä raskauksien tuomia kiloja on lähtenyt tooosi paljon. En kuitenkaan mikään lihava ole, semmonen vähän pullukka. Eikä mieheni yritä muuta väittääkään, olen hänen pieni pyöreä kultansa raskausarpineni ja muine virheineni. Eipä tässä sitten mitään valittamista pitäisi kai olla! :) ap
kun olet rakas jollekin olet hänelle se kaunein ihminen maan päällä, ja sitä kannattaa uskoa
että mitä se mussa näkee ja tarkottaako mitä sanoo.minä en voi kattoo ittee peilistä vaikka jo -10kiloa pois, viel 7 ppitää. tissit erikokoo , mahaa on mutta ei kauheesti. en hyvä näkönen, mutta mies vaan haluu mua koko aja.