Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tienaatte perhepäivähoitajat?

02.03.2006 |

Turssa on huutava pula ja minuakin pyydettiin, olen siis lastenhoitaja ammatiltani, mutta palkka oli naurettava!

Eli jotain 300 euroa/per lapsi! Ja kun on oma 4 vee siihen ei saa ottaa kuin 3 vierasta joista maksetaan...ketkä pystyvät tekemään tuota työtä? Miehetkö maksavat kaiken?

Lisäksi kauhea sitovaa ja paljon muutakin mietityttävää on siinä tarjouksessa ryhtyä tuohon hommaan.

Kertokaa jotka sitä hommaa teette, kiitos = )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ei ole omia lapsia eli ryhmäkoko 4. lapsikohtainen raha on se 315e + kulukorvaukset. Tulee siis sellaiset 1300e/kk.

Mieheni on kyllä vakityössä joten sekin auttaa erittäin paljon asiaa.

Enemmän tämä työ on korvien välissä...ei tällätyöllä rikastu...eli rahaa tahtovan kannattaa mennä jonnekin muuaalle töihin. Kyllä pystyy tälläkin palkalla laskut maksamaan kun laskut on välttämättömiä.

Onnea vaan kaikille innokkaille pph aloittaville...

Tinni

Vierailija
2/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eli jos ei ole omat siinä, mutta jos on oma niin korvaus on kolmea sataa pienempi ja tosi pieneksi kyllä jääkin. Minullekin yrittivät perustella sillä ettei omasta tarvitse maksaa päivähoitokuluja, mutta silti kun laskin jään plussalle niin roimasti ettei kannata. Elämäkin on vasta aluillaan ja lainoja tulee vielä otettua ja paljon, joten ehkä ulkopuolisella raadantaa täytyy jatkaa = )

Kyllähän minä sen tiesin ettei perhepäivähoitajana miljonääriksi tulla, mutta luulin korvauksen olevan silti palkka, eikä kulukorvaustyyppinen = (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archimedes:

Kyllähän minä sen tiesin ettei perhepäivähoitajana miljonääriksi tulla, mutta luulin korvauksen olevan silti palkka, eikä kulukorvaustyyppinen = (

Niin, siis kyllähän siinä on palkka. Sen päälle tulee erikseen kulukorvaus. Palkkaus on vaan aivan surkea. Teemme pitkää päivää ja vaativaa sekä raskasta työtä. Tässä sen näkee, kuinka lapsia arvostetaan!

Olen yksityinen pph ja ryhmäni on täysi, kolme hoitolasta ja yksi oma. Tällä hetkellä, kun kaikki hoidettavat ovat alle 3v, tienaan n. 1000e/kk. Sen verran jää siis pakollisten kulujen jälkeen käteen (veroja lukuunottamatta, eli tuosta summasta menee vielä verot). Mutta muutaman kuukauden päästä, kun kaksi lapsista täyttää 3v, tulot laskee ja silloin tienaan n. 900e/kk. Tämä työ on todella kutsumustyö. Ainahan voi laittaa oman lapsensa hoitoon, niin saa sillekin paikalle hoitolapsen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän