Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb-kaveri valittaa KOKO AJAN!

Vierailija
15.01.2014 |

Miksi niitä lapsia pitää tehdä, jos niistä ja omasta elämästä pitää sitten koko ajan valittaa? Jatkuvasti jakelee pilakuvia ja mietelauseita äitiyden kamaluudesta. Siis tiedättehän näitä (piirrettyjä) fb-kuvia tyyliin tässä on nainen ennen lapsia ja tässä hän on sitten lasten jälkeen ymv. ja luonnollisesti jälkeen kuva on hirveä. Ja ne muut "viisauksia" huutavat mietelausekuvat.

Nyt tälle tyypille on tulossa neljäs lapsi ja en voi kuin suuresti ihmetellä, että MIKSI, kun se koko äitiys tuntuu niin hirveältä! Ei saa nukkua, lapset tappelee, päätä särkee, selkää särkee, lapset käy hermoille jne. jne. Ja tätä siis joka ikinen päivä. Jokaista äitiä väsyttää välillä ja arki ja lapset tuntuu kamalalta, mutta JOKA PÄIVÄ ja KOKO AJAN?! Etenkin, kun uusi lapsi taas tulossa. Ei tuo tyyppi taida edes huomata millaisen kuvan antaa itsestään fb:ssa.

Pakko oli johonkin purkaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän näitä valittajia, vaikka ymmärrän ärsyyntyjiäkin. No, itsekin olen valittaja, mutta tietoisesti päättänyt olla valittamatta fb:ssä päivittäin. Mun elämässäni vaan tapahtuu niin vähän mitään kiinnostavaa, jota päivittäisin, ja päivitykset onkin sitten yleensä sellaisia, joiden perimmäinen tarkoitus on sanoa ihmisille, että nyt en jaksa, pysty enkä kykene, koska tapahtui x ja y, älkää pyytäkö multa mitään mutta jos haluatte auttaa, se sopii. Esimerkiksi kun kaikki kolme lasta sairasti enterorokon peräjälkeen ja olin valvonut neljä vuorokautta lähes kokonaan (sain nukkua aina pari tuntia iltaisin, ennenkuin mies meni nukkumaan että jaksaa töihin seuraavana aamuna, ja sinä aikana oli useampi soitellut pyytääkseen jotain,  päivitin fb:iin, että neljä vuorokautta sairastavien lasten kanssa valvottuaan jaksan taas arvostaa jopa neljän tunnin yöunia. Yksi kaveri sit soitti ja ilmoitti, että oli tehnyt tupla-annoksen ruokaa ja aikonut laittaa sitä pakkaseen, mutta tuokin meille ettei mun tarvi tehdä erikseen ruokaa, ja että käy kaupassa samalla reissulla, tarviiko tuoda meille jotain. 

Mutta ne aina iloiset superihmis-päivitykset vasta onkin tylsiä. Kun itse ei jaksaisi eikä huvittaisi tehdä mitään, varsinkaan niitä aina samoja juttuja päivästä toiseen, ottaa päähän kun toiset on niin onnessaan kuoputtaneet kasvimaata, leikanneet nurmikon ja yhdessä lasten kanssa loihtineet itämaista naudanlihawokkia ja itsetehtyä jäätelöä jälkkäriksi.

Vierailija
22/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:48"]

Mua vähän ihmetyttää kaverini, jolla on pieni vauva ja joka päivittäin kertoo FB:ssa "vitsikkäin" sanankääntein siitä, kuinka häntä väsyttää ja kuinka hän saa nukkua yhtään. Väkisinkin tulee mieleen, että kuinkahan väsynyt hän oikeasti on, kun jaksaa kuitenkin jatkuvasti FB:ssa tiedottaa olostaan. Minä olin pikkuvauva-ajan niin totaalisen tööt, ettei olisi tullut mieleenikään avata FB:ia jos sen saman ajan olisi voinut käyttää nukkumiseen.

On toisaalta toki mahdollista, että hän tekee noita päivityksiä esim. kännyllään samalla kun imettää – mistäs minä tiedän.

[/quote]

On toisaalta toki joo. Et ilmeisesti hirveästi tiedä myöskään siitä, millaista on kärsiä uniongelmista. Vaikea tosin sitä on hyväunisille selittääkkään, esim. mieheni ei ole 10 vuodessakaan tajunnut, miksi "kukun" yöllä, kun olen kuitenkin väsynyt.   Se nukahtaminen kun ei vaan suju kaikilta ihan hirveän helposti, vaikka olisi kuinka "tööt". Itselläni keho selkeästi alkaa muutaman huonosti nukutun yön jälkeen erittää jotain vireystilaa ylläpitäviä hormoneja, olen toisaalta oikeasti hirveän väsynyt, mutta myös koko ajan fyysisesti jännittynyt ja valmiina toimimaan. Aika paljon saa erilaisia rentoutumistekniikkoja käyttää, jotta uni tulee. Ja jos ei tule, jään helposti jumimaan nettiin, kirjoittaminen on minulle tuossa tilassa helpompaa kuin vaikkapa puhuminen. 

En kyllä hirveästi avaudu asiasta FB:ssa, olen tahallani hakeutunut esim. jenkkiboardeille, joissa on paljon aktiviteettia unettomaan aikaani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä ärsytti ne tyypit joiden päivitykset oli lajia "meidän Pirkko-Liisalla on korvatulehdus", "no nyt Jessellä on kuumetta", "Seija-Lumialla on ripuli"

No myöhemmin sitten poistin koko facebook-tilin...

Vierailija
24/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:36"]

Se vaikuttaa toisiin negatiivisesti ja alentaa toisten mielialaa, jos joku AINA valittaa. Minä olen blokannut tällaisen lähisukulaisen, koska jos itsellä on hyvä mieli, niin ei ole kauaa kun kuuntelee jatkuvaa marinaa ja kadehtimista. Jos itse vaikka sanoo että onpa kiva kun sitä ja sitä, niin jos joka ikinen kerta on vastaus että kyllä ne toiset, mulla ei ole koskaan mitään kivaa, niin kuka sellaista jaksaa?

[/quote]

Voi surkeus: et oikeasti näe tuota tarkoitusta? Sehän nimenomaan tahtoisi myös viettää jotain kivaa kanssasi.. Sanoikin sen. Ja sinä blokkaat?

[/quote]

Ei tahdo. Koska ei hän pääse kun hänellä on niin raskasta ja ei voi jättää lasta miehen kanssa eikä saa hoitajaa ja ei ole rahaa ja ei ole vaatteita ja eikä kyllä jaksakaan jne jne.

Vierailija
25/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:17"]

Voi surkeus: et oikeasti näe tuota tarkoitusta? Sehän nimenomaan tahtoisi myös viettää jotain kivaa kanssasi.. Sanoikin sen. Ja sinä blokkaat?

[/quote]

Ei tahdo. Koska ei hän pääse kun hänellä on niin raskasta ja ei voi jättää lasta miehen kanssa eikä saa hoitajaa ja ei ole rahaa ja ei ole vaatteita ja eikä kyllä jaksakaan jne jne.

[/quote]

Repesin :D Näitä samanlaisia taitaa olla hyvinkin paljon, myös mun kavereissa :D 

Vierailija
26/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaavat valittajat sovittelee päähänsä sitä kuuluisaa marttyyrinkruunua ja kärsii todennäköisesti jonkinlaisesta alemmuuskompleksista, kun elämästä ei muodostunutkaan mitään sen kummempaa tai ketään erityisemmin kiinnostavaa. Jatkuvalla kärsimyksellä ja itsensä mukavähättelyllä oikein kerjätään huomiota ja arvostusta, jota ei irl koskaan saada.

Jännästi valittajat jotenkin kuvittelee, että a) jotain muka kiinnostaisi itsekeksityt, ihan normielämään kuuluvat "ongelmat", b) he olisi jotenkin erityislaatuisia selviytyjiä muihin verrattuna tai c) vinkuvassa itsekorostuksessa olisi mitään sankarillista tai sympaattista.

Vierailija
27/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:48"]

Mua vähän ihmetyttää kaverini, jolla on pieni vauva ja joka päivittäin kertoo FB:ssa "vitsikkäin" sanankääntein siitä, kuinka häntä väsyttää ja kuinka hän saa nukkua yhtään. Väkisinkin tulee mieleen, että kuinkahan väsynyt hän oikeasti on, kun jaksaa kuitenkin jatkuvasti FB:ssa tiedottaa olostaan. Minä olin pikkuvauva-ajan niin totaalisen tööt, ettei olisi tullut mieleenikään avata FB:ia jos sen saman ajan olisi voinut käyttää nukkumiseen.

On toisaalta toki mahdollista, että hän tekee noita päivityksiä esim. kännyllään samalla kun imettää – mistäs minä tiedän.

[/quote]

On toisaalta toki joo. Et ilmeisesti hirveästi tiedä myöskään siitä, millaista on kärsiä uniongelmista. Vaikea tosin sitä on hyväunisille selittääkkään, esim. mieheni ei ole 10 vuodessakaan tajunnut, miksi "kukun" yöllä, kun olen kuitenkin väsynyt.   Se nukahtaminen kun ei vaan suju kaikilta ihan hirveän helposti, vaikka olisi kuinka "tööt". Itselläni keho selkeästi alkaa muutaman huonosti nukutun yön jälkeen erittää jotain vireystilaa ylläpitäviä hormoneja, olen toisaalta oikeasti hirveän väsynyt, mutta myös koko ajan fyysisesti jännittynyt ja valmiina toimimaan. Aika paljon saa erilaisia rentoutumistekniikkoja käyttää, jotta uni tulee. Ja jos ei tule, jään helposti jumimaan nettiin, kirjoittaminen on minulle tuossa tilassa helpompaa kuin vaikkapa puhuminen. 

En kyllä hirveästi avaudu asiasta FB:ssa, olen tahallani hakeutunut esim. jenkkiboardeille, joissa on paljon aktiviteettia unettomaan aikaani. 

[/quote]

Minulla on sama juttu. Mutta tiedäthän, että tietokoneen näyttö pitää vireyttä yllä? Pahin mahdollinen on jumia nettiin. Tietokonetta ei saisi käyttää pariin tuntiin ennen nukkumaanmenoa, jos muutenkin kärsii unettomuudesta.

Vierailija
28/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:17"]

[/quote]

[/quote]

Repesin :D Näitä samanlaisia taitaa olla hyvinkin paljon, myös mun kavereissa :D 

[/quote]

Niin on, se on se asenne ;) Kun hakemalla hakee kaikesta huonoimmat puolet niin saa valittaa aina. Ja oikein rypeä siinä surkeudessa.

Vierailija
29/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 10:45"]

Ymmärrän jos elämä kiukuttaa ja asiat menee pieleen. Mutta en ymmärrä kun tilanne on täysin itse aiheutettu ja sitten jaksetaan valittaa päivästä toiseen. Toki jokainen päivittää facebookkiaan niinkuin itse haluaa, mutta onko pakko pelkästään valittaa. Voisi edes yrittää iloita välillä. Ja etenkin lopettaa se lapsien tehtailu jos jo ensimmäisten jälkeen tietää että oma elämä on sen myötä pelkkää tuskaa. Ei niillä lapsillakaan voi kovin mukava lapsuus olla, he vaan eivät perhettään pysty valitsemaan.

[/quote]

Ja sä oikeasti kuvittelet ettei niillä ole mitään kivaa? Okei.

Vierailija
30/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaavat valittajat sovittelee päähänsä sitä kuuluisaa marttyyrinkruunua ja kärsii todennäköisesti jonkinlaisesta alemmuuskompleksista, kun elämästä ei muodostunutkaan mitään sen kummempaa tai ketään erityisemmin kiinnostavaa. Jatkuvalla kärsimyksellä ja itsensä mukavähättelyllä oikein kerjätään huomiota ja arvostusta, jota ei irl koskaan saada.

Jännästi valittajat jotenkin kuvittelee, että a) jotain muka kiinnostaisi itsekeksityt, ihan normielämään kuuluvat "ongelmat", b) he olisi jotenkin erityislaatuisia selviytyjiä muihin verrattuna tai c) vinkuvassa itsekorostuksessa olisi mitään sankarillista tai sympaattista.

[/quote]

Mikä siinä on ettei ihminen saa jakaa muille läheisilleen jotain kurjaa? Ja mitä enempi on lapsia niin sitä enempi elämän tuska on sitten ilmeisesti "itseaiheutettua"?

Kysympähän vaan vaikka lapsillani ei olekaan allergioita ja nukkuvat yönsä läpeen pienestä vauvasta lähtien. MIKSI ei saa normaalista elämästä marista? Miten se on teiltä pois? Ilmeisesti teillä kuitenkin on niitä positiivisia juttuja tai paljon kavereita joilla on tykättäviä asioita?

Itse ainakin sallin marinat oli kaverillani lapsia tai ei. Kuulostaa kamalta ihmiseltä sellainen joka ei sitten hyväksy muiden marinaa. Itselläni on monta lasta ja meno sen mukaista mutten valita tätä, joku toinen voisikin valittaa. Ihan kun lukee lapsettomienkin huokailuja siitä miten kurjaa on kun menee yövuoroon tai ei keksi mitä söisi.. Voi niitä ongelmia? Miksi ihmiset ei saa jakaa asioitaan? Ja PS. jos bloggaa jonkun, niin kyllä senkin näkee sitten. Mitenkä niin et voisi poistaa sitä ihmistä listalta? Mikä pakottava tarve sinun on pitää ketään listalla jos et hänestä välitä? Tuo jos joku on kyllä surkeaa.

Vierailija
31/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota kaverin päivitykset,niin ei tartte lukea, yksinkertaista!

Vierailija
32/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:49"]

[/quote]

Mikä siinä on ettei ihminen saa jakaa muille läheisilleen jotain kurjaa? Ja mitä enempi on lapsia niin sitä enempi elämän tuska on sitten ilmeisesti "itseaiheutettua"?

Kysympähän vaan vaikka lapsillani ei olekaan allergioita ja nukkuvat yönsä läpeen pienestä vauvasta lähtien. MIKSI ei saa normaalista elämästä marista? Miten se on teiltä pois? Ilmeisesti teillä kuitenkin on niitä positiivisia juttuja tai paljon kavereita joilla on tykättäviä asioita?

Itse ainakin sallin marinat oli kaverillani lapsia tai ei. Kuulostaa kamalta ihmiseltä sellainen joka ei sitten hyväksy muiden marinaa. Itselläni on monta lasta ja meno sen mukaista mutten valita tätä, joku toinen voisikin valittaa. Ihan kun lukee lapsettomienkin huokailuja siitä miten kurjaa on kun menee yövuoroon tai ei keksi mitä söisi.. Voi niitä ongelmia? Miksi ihmiset ei saa jakaa asioitaan? Ja PS. jos bloggaa jonkun, niin kyllä senkin näkee sitten. Mitenkä niin et voisi poistaa sitä ihmistä listalta? Mikä pakottava tarve sinun on pitää ketään listalla jos et hänestä välitä? Tuo jos joku on kyllä surkeaa.

[/quote]

Joskus ennen Facea tätä mouruamista sai kuulla täällä palstalla: joku isomman perheen äiti valittaa väsymystään. EIHÄN SE SOVI! Itse on lapsensa tehnyt niin ikinä ei saa olla sitten enää ihminen vaan ylisuorittaa elämää.

Miksi ei saa sanoa että väsyttää?

Ja sitten kaksinaismoraali paistaa läpi: ollaan niin kaveria sitten ja puhutaan selän takana. Ei voi ottaa pois kaverilistalta koska muuten on itse ilkeä. Noinko ihanan auvoista elämää teillä on? Ryvetkää nyt siinä kun kaverilla on vaikeaa. Mitenkään ei voi mennä vastaan. Säälin teitä ja teidän lapsia.

Vierailija
33/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on kyse siitä kun jotkut valittaa aina ja koko ajan, mikään ei ole koskaan hyvin. Tietenkin ihmiset saa kertoa huonojakin kuulumisia, ei aina tarvitse hehkutella. Se on normaalia. Mutta se että valitetaan AINA, päivästä toiseen. Se ei ole normaalia ja siitä tässä on puhuttu. 

Vierailija
34/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:09"]

Tässähän on kyse siitä kun jotkut valittaa aina ja koko ajan, mikään ei ole koskaan hyvin. Tietenkin ihmiset saa kertoa huonojakin kuulumisia, ei aina tarvitse hehkutella. Se on normaalia. Mutta se että valitetaan AINA, päivästä toiseen. Se ei ole normaalia ja siitä tässä on puhuttu. 

[/quote]

Ja oma asenne on se ett aina se joku valittaa. Tiedätkö että yksi negatiivinen asia tällöin, vie siivet muutamalta hyvältäkin viestiltä. Joskus markkinontia lukenut meinaan.. Ihan sama se on asenne kun joku AINA valittaa.

Minusta rehellisempää on poistaa kokonaan kavereista kuin näyttää kaverille tyhjää seinää, eikä jaa tälle mitään. Ei kommentoi eikä kiinnosta. Miksi? Että sinulla on 600 kaveria? Miksi sitten kiinnostaa se että jollain on elämä huonosti? Miksi ei voi olla kaveri tälle ja sopia treffejä?

Vierailija
35/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi FB-tuttu oikein hehkuttaa aina näitä kamaluuksiaan, marttyyrikruunu virtuaalisesti hohkaen kertoo just kuinka kaikki lapset ovat vuorollaan ripuloineet ja juuri kun luuli taudin niin menneen ohi, niin ei, arvatkaapa mitä, tässä istuu nyt pöntöllä itse ja ripuloi. Siinä perheessä ei tervettä päivää nähdä, ja jos sellainen joskus harvoin tulee, niin sitten joskus iltamyöhällä päivittyy status siitä kuinka äiti ei ole koko päivänä ehtinyt istahtamaan tai syömään kun on viety ja tuotu lapsia harrastuksista, siivottu koko talo ja leivottu niin perkeleesti.

Alkuun ärsytti, nyt huvittaa ja innolla luen aina päivän "maijat". Joskus muiden kaverien kanssa lyödään vetoa siitä kuka perheestä tänään on sairaana, ja onko kyseessä vatsatauti vai nuhakuume.

Vierailija
36/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ei voi olla kaveri tälle ja sopia treffejä?" Että saisi kuunnella sitä samaa valitusta kasvotusten, jos tämä äiti pääsisi kun ei ole rahaa eikä aikaa eikä vaatteita jne jne? 

Hänen läheiset kaverinsa kyllä kommentoivat silloin tällöin ja tsemppaavat, yrittävät nähdä asioissa positiivisiakin puolia, mutta näyttää siltä että muillakin alkaa loppua ymmärrys.

Vierailija
37/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:20"]

Mun yksi FB-tuttu oikein hehkuttaa aina näitä kamaluuksiaan, marttyyrikruunu virtuaalisesti hohkaen kertoo just kuinka kaikki lapset ovat vuorollaan ripuloineet ja juuri kun luuli taudin niin menneen ohi, niin ei, arvatkaapa mitä, tässä istuu nyt pöntöllä itse ja ripuloi. Siinä perheessä ei tervettä päivää nähdä, ja jos sellainen joskus harvoin tulee, niin sitten joskus iltamyöhällä päivittyy status siitä kuinka äiti ei ole koko päivänä ehtinyt istahtamaan tai syömään kun on viety ja tuotu lapsia harrastuksista, siivottu koko talo ja leivottu niin perkeleesti.

Alkuun ärsytti, nyt huvittaa ja innolla luen aina päivän "maijat". Joskus muiden kaverien kanssa lyödään vetoa siitä kuka perheestä tänään on sairaana, ja onko kyseessä vatsatauti vai nuhakuume.

[/quote]

Olet malliesimerkki kateellisesta persoonasta, sinulla on siis joku tuttu jolla monta lasta etkä käsitä että miten se syö pestä sitä pyykkiä? Ja ei se sinustakaan olisi kurjaa jos itse tulee kipeäksi päälle?

Ja niin ottaa sinua päähän sitten nämä kivat asiat: On siivottu (ei voi tätä kirjoittaa), on leivottu (tätäkään ei tämä nainen saa kirjoittaa), lapsien harrastuksetkin on näköjään kielletty aihe? MITÄ IHMETTÄ?

Mistä valittamisesta tuossa enää on kyse? Miten he ovat noissa nyt viimeisissä enää sairaita? Taitaa olla melko kaukana omat tarheikäiset lapset jos et käsitä miten omakin lapsi on välillä mahataudissa tai lenssussa ja jos lapsia on paljon niin tottakai ne jokainen on sitten vuorollan kipeänä.

Kyllä on ahdistavaa. Mistä sopii kirjoittaa? Säästä? Saako kehua että on hyvä hiihtosää? Entä saako kirjoittaa että menee hiihtämään lapsensa tai puolisonsa kanssa? Vai onko sekin sitä valittamista ja sairaana oloa? Tipuin vähän pointistasi. 

Mutta sinusta näkee yhden: sen miten asenteellinen olet tätä yhtä ihmistä kohtaan ja sen pitäisi olla nimenomaan sinun silmät avaava asia: miten sinun asenne on tuollainen. Ei millainen kaverisi on: osa ihmisistä tykkää leipoa! KAMALAA!

Vierailija
38/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:20"]

[/quote]

Olet malliesimerkki kateellisesta persoonasta, sinulla on siis joku tuttu jolla monta lasta etkä käsitä että miten se syö pestä sitä pyykkiä? Ja ei se sinustakaan olisi kurjaa jos itse tulee kipeäksi päälle?

Ja niin ottaa sinua päähän sitten nämä kivat asiat: On siivottu (ei voi tätä kirjoittaa), on leivottu (tätäkään ei tämä nainen saa kirjoittaa), lapsien harrastuksetkin on näköjään kielletty aihe? MITÄ IHMETTÄ?

Mistä valittamisesta tuossa enää on kyse? Miten he ovat noissa nyt viimeisissä enää sairaita? Taitaa olla melko kaukana omat tarheikäiset lapset jos et käsitä miten omakin lapsi on välillä mahataudissa tai lenssussa ja jos lapsia on paljon niin tottakai ne jokainen on sitten vuorollan kipeänä.

Kyllä on ahdistavaa. Mistä sopii kirjoittaa? Säästä? Saako kehua että on hyvä hiihtosää? Entä saako kirjoittaa että menee hiihtämään lapsensa tai puolisonsa kanssa? Vai onko sekin sitä valittamista ja sairaana oloa? Tipuin vähän pointistasi. 

Mutta sinusta näkee yhden: sen miten asenteellinen olet tätä yhtä ihmistä kohtaan ja sen pitäisi olla nimenomaan sinun silmät avaava asia: miten sinun asenne on tuollainen. Ei millainen kaverisi on: osa ihmisistä tykkää leipoa! KAMALAA!

[/quote]

TÄH?!? Sulla on kanssa joku ihan omanlaisesi sisälukutaito.

Joo, olen todella kateellinen siitä, että hänellä on niin paljon valittamisen aihetta, ei ikinä saa syödä, nukkua tai levätä. Kumma kyllä, kaikki muut FB-kaverini näyttävät löytävän muita kirjoittamisen aiheita, AINAISEN VALITUKSEN SIJAAN, vaikka ovatkin samassa elämänvaiheessa.

Vierailija
39/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä on aika monta keneen on kolahtanut ;) 

Aika saivarteluksi on menty alkuperäisestä, jatkuvan valituksen kritisoimisesta. Jos joku haluaa olla kaikesta valittaja niin siitä vaan, oma asiahan se on. Eikä se nyt hirveästi yllätä, että kun menee sanomaan että se on ärsyttävää, niin valitetaan siitäkin. Kuinkas muutenkaan.

Vierailija
40/43 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D