Sara Chafak julkaisi venäläisen alusvaatemallin kuvan omanaan!
Kommentit (123)
Eikä. Meni maku kokonaan. Hävettää melkein tunnustaa että mä pidin häntä jotenkin järkevänä ja ns jalat maassa tyyppinä. Aivan käsittämättömän typerää toimintaa. Ja se selittely vielä päälle, ei edes voinut myöntää että väärin teki. Miksei poistanut kerralla kaikkia näitä varastamiaan kuvia? Vai muistaako enää itsekään mikä on ja mikä ei? Mahtaa olla raskasta koittaa pitää kulissia yllä. Voi parkaa. Melkein sääliksi käy.
Liputtakaa Sara, ehkä IG poistaa hänen profiilin!
Huutonaurua vedet silmissä Saaran superluuserismille!
Vierailija kirjoitti:
Isä Afrikasta. Kuka yllättyi?
Ja sulle se löytyi ostarilta kun äitisi vaihtoi reikäänsä viinaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi hän on ollut niin vaitonainen omasta työstään.
Pakko kai olla kun niitä ei yksinkertaisesti ole! Näkeehän sen jo tuloista.
Olisi edes tehnyt oman version. Ei voi olla mahdotonta käydä parvekkeella. Entiseltä Miss Suomelta jo aika paha. Onkohan koulussa kopioinut toisten tehtäviä?
Vierailija kirjoitti:
Isä Afrikasta. Kuka yllättyi?
Suurin osa ei-rasisteista. Valehtelu voi tulla kuule ihan suomalaiselta äidiltä :)
Vierailija kirjoitti:
:D Naurattaa.
Mutta faktahan on, että hän saa julkisuutta tästäkin. Ja kaikki julkisuus, myös tämäkin kohu on vaan pelkästään hyväksi tällekin. Sarahan ei ole ollut otsikoissa aikoihin.
No niinpä! Arvatkaako kuinka moni seuraa nyt hänen instaansa silmä kovana etsien feikkejä kuvia! Mutta eihän ne seuraajanumerot kerro kuka mistäkin syystä instaa seuraa.
Olen nolannut itseni monta kertaa, mutta sentään näin nolo en ole kuin Sara!
Järkyttävää,miten meille nyt käy?
Odotinkin että milloin paljastuu feikkikuvat "Sarasta", joissa ei ole Sara. Ei näytä puolissakaan noissa itseltään. Tämä tosin taitaa johtua kuvanmuokkauksista, filttereistä ja kuvakulmakikkailuista
Aika jäätävää miten pihalla jengi on, lähettelevät puolustusviestejä instassa Chafakille, joissa kertovat myös itse jakavansa kuvia samaan tyyliin kuin Sara ja "so what" ......*rolleye* pikkasen porukalla tekijänoikeusasiat hukassa, ja nyt on sentään 2020-luku.
Ja Chafak - erittäin noloa sekä vähintäänkin epäeettistä hänen touhu - montakohan kuvaa jää jäljelle, kun Seiskan tarkkasilmäiset lukijat bongaavat kuvien orkkisomistajat?
Ei kauniit ammattitaitoiset valokuvat synny tuosta vain. Olen välillä ihmetellyt monien julkkisten valokuvien tasoa instagramissa. Miettinyt, että ehkä ovat vain niin hyviä, että saavat aikaiseksi noin hyviä kuvia. No nyt se selvisi: kuvien takana on kuitenkin ammattikuvaaja.
Pitäiskö kokeilla?
Tavoite tienata ihan mukavasti. Alkaa käärimään fyrkkaa.
Aloittaa täysin freikki instababesivu, jolla on vain pöllittyjä kuvia ja mainosyhteistyöstä "Alicen ihmemaasta", matkoja, huippuhoteilleja, luxuskrääsää, maisemia, kalliita autoja... Jne. Tekstinä satuja ja unelmahöttöä.
Taidan olla pahasti myöhässä 'idean kaa'.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää,miten meille nyt käy?
Opettelemme ottamaan itse omat kuvamme tai sitten vaihtoehtoisesti maksamme valokuvaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Aika jäätävää miten pihalla jengi on, lähettelevät puolustusviestejä instassa Chafakille, joissa kertovat myös itse jakavansa kuvia samaan tyyliin kuin Sara ja "so what" ......*rolleye* pikkasen porukalla tekijänoikeusasiat hukassa, ja nyt on sentään 2020-luku.
Ja Chafak - erittäin noloa sekä vähintäänkin epäeettistä hänen touhu - montakohan kuvaa jää jäljelle, kun Seiskan tarkkasilmäiset lukijat bongaavat kuvien orkkisomistajat?
Joo siis nuo puolustelijat herättää _lähes_ yhtä suurta myötähäpeää kommenteillaan kuin Chafakki itse :'D
Mitkä yhteistyöt?