Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Chafak julkaisi venäläisen alusvaatemallin kuvan omanaan!

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa someyhteistyöt loppua. 

Mitkä yhteistyöt? 

Vierailija
42/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Meni maku kokonaan. Hävettää melkein tunnustaa että mä pidin häntä jotenkin järkevänä ja ns jalat maassa tyyppinä. Aivan käsittämättömän typerää toimintaa. Ja se selittely vielä päälle, ei edes voinut myöntää että väärin teki. Miksei poistanut kerralla kaikkia näitä varastamiaan kuvia? Vai muistaako enää itsekään mikä on ja mikä ei? Mahtaa olla raskasta koittaa pitää kulissia yllä. Voi parkaa. Melkein sääliksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtakaa Sara, ehkä IG poistaa hänen profiilin!

Vierailija
44/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Afrikasta. Kuka yllättyi?

Vierailija
45/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua vedet silmissä Saaran superluuserismille!

Vierailija
46/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulle se löytyi ostarilta kun äitisi vaihtoi reikäänsä viinaan.

Vierailija
47/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi hän on ollut niin vaitonainen omasta työstään.

Pakko kai olla kun niitä ei yksinkertaisesti ole! Näkeehän sen jo tuloista.

Vierailija
48/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes tehnyt oman version. Ei voi olla mahdotonta käydä parvekkeella. Entiseltä Miss Suomelta jo aika paha. Onkohan koulussa kopioinut toisten tehtäviä?

Vierailija
49/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei-rasisteista. Valehtelu voi tulla kuule ihan suomalaiselta äidiltä :)

Vierailija
50/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Naurattaa.

Mutta faktahan on, että hän saa julkisuutta tästäkin. Ja kaikki julkisuus, myös tämäkin kohu on vaan pelkästään hyväksi tällekin. Sarahan ei ole ollut otsikoissa aikoihin. 

No niinpä! Arvatkaako kuinka moni seuraa nyt hänen instaansa silmä kovana etsien feikkejä kuvia! Mutta eihän ne seuraajanumerot kerro kuka mistäkin syystä instaa seuraa.

Vierailija
52/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nolannut itseni monta kertaa, mutta sentään näin nolo en ole kuin Sara!

Vierailija
53/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista ja myötistä.

Vierailija
54/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää,miten meille nyt käy?

Vierailija
55/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin että milloin paljastuu feikkikuvat "Sarasta", joissa ei ole Sara. Ei näytä puolissakaan noissa itseltään. Tämä tosin taitaa johtua kuvanmuokkauksista, filttereistä ja kuvakulmakikkailuista

Vierailija
56/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jäätävää miten pihalla jengi on, lähettelevät puolustusviestejä instassa Chafakille, joissa kertovat myös itse jakavansa kuvia samaan tyyliin kuin Sara ja "so what" ......*rolleye* pikkasen porukalla tekijänoikeusasiat hukassa, ja nyt on sentään 2020-luku.

Ja Chafak - erittäin noloa sekä vähintäänkin epäeettistä hänen touhu - montakohan kuvaa jää jäljelle, kun Seiskan tarkkasilmäiset lukijat bongaavat kuvien orkkisomistajat?

Vierailija
57/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauniit ammattitaitoiset valokuvat synny tuosta vain. Olen välillä ihmetellyt monien julkkisten valokuvien tasoa instagramissa. Miettinyt, että ehkä ovat vain niin hyviä, että saavat aikaiseksi noin hyviä kuvia. No nyt se selvisi: kuvien takana on kuitenkin ammattikuvaaja.

Vierailija
58/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kokeilla?

Tavoite tienata ihan mukavasti. Alkaa käärimään fyrkkaa.

Aloittaa täysin freikki instababesivu, jolla on vain pöllittyjä kuvia ja mainosyhteistyöstä "Alicen ihmemaasta", matkoja, huippuhoteilleja, luxuskrääsää, maisemia, kalliita autoja... Jne. Tekstinä satuja ja unelmahöttöä.

Taidan olla pahasti myöhässä 'idean kaa'.

Vierailija
59/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää,miten meille nyt käy?

Opettelemme ottamaan itse omat kuvamme tai sitten vaihtoehtoisesti maksamme valokuvaajalle.

Vierailija
60/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jäätävää miten pihalla jengi on, lähettelevät puolustusviestejä instassa Chafakille, joissa kertovat myös itse jakavansa kuvia samaan tyyliin kuin Sara ja "so what" ......*rolleye* pikkasen porukalla tekijänoikeusasiat hukassa, ja nyt on sentään 2020-luku.

Ja Chafak - erittäin noloa sekä vähintäänkin epäeettistä hänen touhu - montakohan kuvaa jää jäljelle, kun Seiskan tarkkasilmäiset lukijat bongaavat kuvien orkkisomistajat?

Joo siis nuo puolustelijat herättää _lähes_ yhtä suurta myötähäpeää kommenteillaan kuin Chafakki itse :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi