Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet flunssaisena salille?

Vierailija
15.01.2014 |

Perustele.

Lihakset ei lyhyellä tauolla pienene eikä se lihota normaalisti syövällä, vaikka jättäisi viikonkin väliin. 

Se on itsekästä olla ajattelematta muita. Tiedän, että joillakin nenä vuotaa talvelle esim. ulkoa tulon jälkeen ilman flunssaakin, kuulun niihin ihmisiin. Pesen kuitenkin käteni niistämisen jälkeen ennen kuin menen mihinkään ja kun lämpiää, ei nenä enää vuoda.  Mutta väki, joka suorastaan mainostaa olevansa flunssassa "mutta ei voinut jättää väliin", en ymmärrä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaisena ei saa treenata. Tunnen yhden, joka sai sydänlihaksentulehduksen kun treenasi flunssassa. Kuntosalille on jopa kuoltu sairauskohtaukseen kun treenataan sairaana. Pitäisi tosiaan olla järkeä sen verran päässä ihmisellä.

Vierailija
2/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hajusteallergia ja oireilee flunssan kaltaisena, kun joudun tuoksujen joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulekaan. Nuhanenäisenä sen sijaan tulen, minulla kun on nuha lähes vuoden ympäri. Talvella sen aiheuttaa kylmyys sekä kuivasisäilma, maalis-elokuussa taas siitepöly... En siis ole flunssassa, vaikka nenä vuotaisi.

Vierailija
4/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan joskus kuulostaa flunssaiselta. Jos jollain on paljon jotain hajustetta vieressä (ei kyllä yleensä kuntosalilla, mutta pukkari on välillä sellainen kemppari että oksat pois) aivastelen ja totta kai kuulostan silloin räkäiseltä. vaikka mitään flunssaa ei olisikaan.

Vierailija
5/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaikutan flunssaiselle sillä aivastan ja niistän salilla koko ajan. Tämä johtuu hajusteallergiasta, joten ei hajuvesiä yms. Salille pliis!

Vierailija
6/6 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap ymmärtää edellä mainitut, mutta tarkoitin noita jotka oikein kehuskelevat sillä flunssallaan, eli aidosti flunssaiset. Toinen juttu, miksi tulet hajustettuna salille? Saa salilla haista hielle, joka ei hien hajua siellä kestä, menkööt ulos jumppamaan. Joillakin saleilla on hajustekielto, mutta lähisalillani, jossa käy paljon "uranaisia" ei sellaista taida olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä