Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisia Smurffit ovat?

Vierailija
16.10.2020 |

Pituus?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Three apples!

Vierailija
22/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa enemmänkin se, että miten smurffit lisääntyy. Koko kylässä ei ole kuin yks muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä ne ovat. Nehän ovat korkeintaan puoleen sääreen sitä velhoa.

Vierailija
24/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa enemmänkin se, että miten smurffit lisääntyy. Koko kylässä ei ole kuin yks muija.

Pappasmurffi smurffaa Smurffiinaa.

Vierailija
25/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haikaran kyydissä tulevat.

Smurffiina on ennemmin muiden smurffien sisko kuin niiden äiti.

Vierailija
26/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smurffiinahan ei ole edes syntyperäinen smurffi kuten muut, vaan Velhon luomus. Miten siis sikisivät kun ei ollut edes sitä yhtä naista, sienistä?

Vierailija
27/27 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho loi blondin smurffiinan ansaksi muuten niin YMCA-henkisille smurffeille. Juoni meni reisille siinä vaiheessa kun smurffiina ihastui smurffien reipashenkiseen elämäntyyliin ja jäi asumaan kylään. Smurffiinan mielestä koolla ei ole väliä.

Smurffien elämä kylässä muuttui huomattavasti monimutkaisemmaksi tämän jälkeen. Voimasmurffi alkoi bodaamaan ja vetämään sarsaparillaa suoneen saadakseen smurffiinan itselleen. Koko kylä on kaaoksessa joka toinen päivä kun smurffiinaa pitää olla pelastamassa.

Lapsille tärkeitä opetuksia elämästä. Älä ikinä luota naisiin, niillä on ketunhäntä kainalossa.