Kuinka usein kohtaat miehen, jota haluat seksuaalisesti?
Kommentit (20)
kerran kuussa kun on ovis. suhteessa.
Muitakin kuin oma mies. Mä en halua omaani, mutta haluan seksiä ja pyydän sitä mieheltäni.
-ap
Päivittäin :) onneksi on jo omana.
Ei ole sellaista miestä (eikä naista) vielä tullut vastaan.
Parisuhteessa.
Seksi on kirosana.
Ehkä kolme kertaa vuodessa jostain miehestä tulee sellainen olo, että voisin haluta sitä.. olen sinkku.
Jos omaa ei lasketa, kerran 15 vuodessa. Suurin osa miehistä on täysin epäkiinnostavia.
Muutaman kerran vuodessa. Sinkku.
Välillä on mennyt vuosia että en ole halunnut ketään, syksyllä kohtasin miehen, jota haluan ja nyt tapaan hänet kahdesti viikossa, tilanne on vaan säälittävän yksipuolinen ja muutenkin mahdoton.
Sinkku
Todella harvoin tulee vastaan ketään ketä haluan seksuaalisesti, ehkä kerran vuodessa joskus tainut mennä kolmekin vuotta. Sinkku olen varmasti juuri siksi.
Minun täytyy ekaksi olla ihastunut mieheen ennen kuin haluan seksiä hänen kanssaan. Siksi myös minulla vastauksena harvoin. t.sinkku
Ehkä 4 kertaa elämäni aikana, viimeisimmän kanssa naimisissa 10 vuotta, en ole kertaakaan kohdannut ketään toista miestä jota olisin halunnut, sinä aikana kun ollaan oltu yhdessä, enkä usko että kohtaankaan.
Kyllä mun pitää olla aika paljon ihastunut mieheen että viisari värähtää.
Päivittäinhän mä omaani haluan, se on komee ja upee ja pyykkilauta vatsa.
20 v yhdes
Muutaman vuoden välein. Jotain kemiaa on 2-3 kertaa/vuosiJoskus useammin, mutta todellisia napakymppejä muutaman vuoden (3-4v ) välein ja aina molemminpuolista! Viimeksi tapasin raskaana ollessani ja tunne ei häviä. Hänkin naimisissa. Tapaamme työn merkeissä noin 1-2 kk välein.
t. naimisissa uskollisesti pari vuotta, en siis ryhdy tekoihin
Vähintään joka viikko tulee vastaan joku, jonka kanssa kiehtoisi harrastaa seksiä. Sinkku, 23v. Sama homma oli pitkähkön parisuhteeni aikana, silloin en vain tehnyt asialle mitään.
Lähes joka päivä ja monta kertaa... se asuu meillä.
Aina silloin tällöin tulee vastaan sellaisia miehiä, en osaa sanoa kuinka usein tai harvoin, mutta varmaankin useammin kuin monilla mun lähipiirissä olevilla naisilla. Ihan tuntemattomat, ekaa kertaa vastaan tulevat harvemmin sytyttää, mutta jossain vaiheessa saatan huomata, että työkaveri, se söpö kaupan kassa tai naapurin kämpässä remppaa tehnyt tyyppi onkin ilmestynyt päiväuniin...
Olen naimisissa ollut kohta 10 vuotta, mutta oma mies ei useinkaan sytytä. Ei sillä etteikö olis komea, hyväkroppainen ja suhteellisen hyvä sängyssäkin, mutta kun se kaupan kassalla oleva nuori mies juttelee ja hymyilee mulle enemmän. Oma mies ei välttämättä ole koko päivänä edes vilkaissut muhun, saati sanonut sanakaan, mutta kun lapset on nukkumassa, alkaa kouriminen ja ehdottelu, eikä oikein sytytä. Joku aika sitten näin seksiunta mun kuntosalin omistajasta, vaikkei se ole koskaan puhunut mulle, edes kun on oltu samaan aikaan salilla. Mutta olin illalla salilla, ja se omistaja nyökkäsi ja hymyili mulle.
päivittäin, parisuhteessa.