Mehiläinen: Vain 2 000 000 suomalaisista aikoo ottaa influenssarokotteen. MIKSI INFLUENSSAN JA KORONAN SAIRASTAMINEN SAMANAIKAISESTI EI PELOTA???
Korona on suurimmalle osalle flunssatauti, mutta kun sen päälle saa influenssan, homma menee vakavaksi kenellä tahansa.
https://www.mehilainen.fi/lehdistotiedotteet/66-suomalaisista-mehilaise…
Influenssarokotetta ei tänä talvena riitä kaikille, mutta mahdollisimman moni saisi sen silti ottaa.
Kommentit (36)
Varmaan aika moni ajattelee että jos rokote olisi oikeasti itselle tarpeellinen niin sen kyllä saisi ilmaiseksi julkisella.
Miksi terveen ihmisen pitää itseensä tunkea kaikki rokotteet ja myrkyt?
Elämäni pahimman influenssan sain rokotteesta. Ei kiitos.
Haluaisin kyllä ottaa. Ei ole täällä vielä tiedotettu koska niitä saa, mutta kuulemma ajanvarauksella. Ja tietysti ajat on taas välillä 8-16, niin enpä pääse ottamaan...
En ole ottanut kun en sairasta näitä tauteja.
Työn puolesta saan ilmaiseksi ja otan, jos taas muistan käydä sen ottamassa, joskus jäänyt välistäkin vahingossa.
En ole ottanut ihan fluenssarokotetta kertaakaan, enkä ole koskaan sairaana. Jos minulla on kerran talvessa parin päivän nuha, niin se on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteessa on vain influenssavirusten osasia. Taisit olla tosi herkkä influenssalle. Mietipäs miten sulle olisi käynyt, jos olisit jäänyt ilman rokotetta ja saanut tartunnan....
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut kun en sairasta näitä tauteja.
en käytä turvavyötä koska en aja kolareita. en koskaan ole ollut kolarissa.
Sitten kun on saatavilla, marraskuussa.
Viikko sitten perjantaina sain Pihlajalinnasta työterveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä luonnon kiertokulkuun puuttua! taudit ja sairaudet on luonnollisia
Pitäisikö lääketiede siis lopettaa? Palata siihen että kuollaan jo vauvoina tai viimeistään viisikymppisinä?
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten perjantaina sain Pihlajalinnasta työterveydestä.
Ilmaiset rokotukset tulee myöhemmin, esim. Hgissä vkot 46-48, ajanvarauksella.
Suomalaiset on muka tieteeseen luottavia, mutta alan epäillä. Sellaista ”rokotteet on myrkkyä/niistä saa mikrosiruja” juttua vaan tulee täällä.
Nytkö siirrytään maskifasismista rokotefasismiin?
Mä jätän tänä vuonna influenssarokotuksen ottamatta. Aiempina vuosina olen sen aina ottanut, koska olen liikkunut normaalisti muiden ihmisten keskuudesssa. Pandemian vuoksi välttelen kaikin tavoin koronavirusta ja samalla tulee välteltyä kaikkia muitakin viruksia.
Ne saa miljoonia lisää kun saa rokottaa enemmän väkeä
äshoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteessa on vain influenssavirusten osasia. Taisit olla tosi herkkä influenssalle. Mietipäs miten sulle olisi käynyt, jos olisit jäänyt ilman rokotetta ja saanut tartunnan....
Todennäköisesti ei olisi saanut tartuntaa lainkaan. Rokote työllisti immuunipuolustuksen ja samaan aikaan influenssa pääsi sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ne saa miljoonia lisää kun saa rokottaa enemmän väkeä
Tämä, vain tämä.
Ei pidä luonnon kiertokulkuun puuttua! taudit ja sairaudet on luonnollisia